Gå til innhold

Hadde dere fortalt dette til en X?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis...

dere hadde fått kontakt igjen med X'en dere en gang trodde var "the love of your life"

og denne x'en er i et forhold, men at han har sagt han er interessert i å gjennoppta tråden med deg

og det forholdet dere allerede er i( som er et forhold som har vart i flere år) , bare er sånn halvveis bra,

hadde dere da fortalt om ståa på forholdet til x'en selvom det fremdeles kan gå begge veier med deres eget forhold eller hadde dere ventet til dere eventuelt var mer sikre på deres eget forhold?

Anonym poster: 7cf13d05697e799a35537e2f9066eeba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har gjenopptatt kontakten med eksen din, dere er begge i forhold, som dere ikke trives så godt i og du lurer på om du bør fortelle eksen din at du er i ett forhold. Har jeg skjønt deg rett?

Anonym poster: e4f9713992b999712eafda6106ca13d2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gjenopptatt kontakten med eksen din, dere er begge i forhold, som dere ikke trives så godt i og du lurer på om du bør fortelle eksen din at du er i ett forhold. Har jeg skjønt deg rett?

Beklager hvis jeg var litt uklar her, han vet jo selvfølgelig at jeg er i et forhold, men det jeg lurer på er om dere syntes jeg bør fortelle han at mitt forhold ikke er 100% toppers og heller egentlig aldri har vært det.

Jeg vet strengt tatt ikke hvordan hans eget forhold er, for har ikke spurt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Franzen

Har aldri hatt den problemstillingen. Men ser for meg at det beste er å ikke fortelle eksen din om hvordan det står til i forholdet ditt. Med forbehold av at du ikke vil ut av ditt nåværende forhold selvfølgelig, for vil du det så kan du godt fortelle eksen hvordan ståa er.

Dessuten; hvordan tror du kjæresten din ville ha reagert dersom han hadde funnet ut at du hadde "klaget" på forholdet deres til eksen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager hvis jeg var litt uklar her, han vet jo selvfølgelig at jeg er i et forhold, men det jeg lurer på er om dere syntes jeg bør fortelle han at mitt forhold ikke er 100% toppers og heller egentlig aldri har vært det.

Jeg vet strengt tatt ikke hvordan hans eget forhold er, for har ikke spurt om det.

Er det følelser mellom dere, eller har dere gjenopptatt kontakten som venner? Hvis det ligger i kortene at dere vil noe mer enn venner begge to ville jeg nok fortalt han det. Om dere vil prøve igjen syns jeg også dere skal finne ut om dere virkelig vil, og så gjøre det slutt med de nåværende kjærestene deres før dere setter i gang. Så blir de minst mulig skadet, og det er jo greit å ha karmaen på sin side også ;) Om dere bare skal være venner ville jeg ike fortalt det. Kan føles utleverende og sårende for kjæresten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg sammen og oppfør deg, kvinnfolk. Om du vil være med han du er med nå kutter du kontakten med eksen din. Om du vil være med eksen din vil du tydeligvis ikke være i forholdet du er i nå og bør slå opp.

Går du bak ryggen til kjæresten din for å finne ut om det kan bli noe med eksen er du ei kjerring av usleste sort og jeg håper det eksploderer i trynet på deg.

Anonym poster: b417c5333d78db584446456e0272b96c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta deg sammen og oppfør deg, kvinnfolk. Om du vil være med han du er med nå kutter du kontakten med eksen din. Om du vil være med eksen din vil du tydeligvis ikke være i forholdet du er i nå og bør slå opp.

Går du bak ryggen til kjæresten din for å finne ut om det kan bli noe med eksen er du ei kjerring av usleste sort og jeg håper det eksploderer i trynet på deg.

Anonym poster: b417c5333d78db584446456e0272b96c

Herre, hva har du opplevd i livet som får deg til å reagere så kraftig? Ts har jo ikke sagt at hun har noe på gang. eller vil ha noe på gang med eksen sin???

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandman

Jeg vet hun jeg var sammen med til nå nylig har en slags "plan" om at hun kan ta meg tilbake om hun skulle angre og gresset ikke er grønnere på den andre siden.

Hun tror hun har meg rundt lillefingeren stakar. Men det har hun ikke hatt siden jeg skrev meldinger med mora hennes etter den siste store krangelen før det ble slutt.

Stakar liten om hun tror jeg er noe hun bare kan hive vekk og ha i reserve. Hun har en overaskelse i vente om det skulle skje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vet hun jeg var sammen med til nå nylig har en slags "plan" om at hun kan ta meg tilbake om hun skulle angre og gresset ikke er grønnere på den andre siden.

Hun tror hun har meg rundt lillefingeren stakar. Men det har hun ikke hatt siden jeg skrev meldinger med mora hennes etter den siste store krangelen før det ble slutt.

Stakar liten om hun tror jeg er noe hun bare kan hive vekk og ha i reserve. Hun har en overaskelse i vente om det skulle skje ;)

Jeg tror at du har en overraskelse i vente når hun finner ut at du har tekstet med moren hennes....

En blander ikke foreldre inn i forholdet sitt, særlig ikke mor til kjæresten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det følelser mellom dere, eller har dere gjenopptatt kontakten som venner? Hvis det ligger i kortene at dere vil noe mer enn venner begge to ville jeg nok fortalt han det. Om dere vil prøve igjen syns jeg også dere skal finne ut om dere virkelig vil, og så gjøre det slutt med de nåværende kjærestene deres før dere setter i gang. Så blir de minst mulig skadet, og det er jo greit å ha karmaen på sin side også ;) Om dere bare skal være venner ville jeg ike fortalt det. Kan føles utleverende og sårende for kjæresten din.

Han er interessert i å oppta kontakten som mer enn bare venner, og jeg vet ikke om jeg er interessert i det enda for det kommer an på hva som skjer i det forholdet jeg er i nå, som er et forhold som har vart veldig lenge.

Dette er ikke bare en X for meg, men kanskje det mest perfekte jeg noengang har opplevd - litt sånn Romeo og Julie feel på det :).

Det store spørsmålet er om man bør fortelle sånt og kanskje skape forhåpninger som kan vise seg å være falske i ettertid, før man er mer sikker på at det kanskje virkelig vil bli slutt i det forholdet man er i per idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Seriøst? Mora hennes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er årsaken til at det ble slutt mellom deg og eksen sist gang?

Egentlig bare en dårlig avgjørelse om at jeg heller burde være sammen med noen andre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest forvirring

Jeg syns dere skal prøve å finne ut av forholdene deres på hver deres kant uten å involvere noen andre før dere har fått avklart hvor hver av dere står. Det løser ingenting hvis dere begynner å rote med hverandre på dette stadiet, det kan tvert imot virke som en distraksjon fra det som virkelig gjelder. Nå vet du ikke om du vil være med mannen din lenger, du tror du vil være med eksen mens da du var sammen med eksen så ville du være sammen med en annen. Hvorfor ikke bruke litt tid alene til å finne ut hva du egentlig vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør la eksen være i fred, og respektere han er i et forhold. Er det barn involvert? Og har han hintet frem at han er interessert, eller er det bare en poke på facebook? En poke er ikke annet enn tull og et hei, ikke kom her og ha sex med meg.....Du bør vokse opp og la menn som er i forhold være i fred!

Anonym poster: e2970da92383276689d2d51959eb601f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør la eksen være i fred, og respektere han er i et forhold. Er det barn involvert? Og har han hintet frem at han er interessert, eller er det bare en poke på facebook? En poke er ikke annet enn tull og et hei, ikke kom her og ha sex med meg.....Du bør vokse opp og la menn som er i forhold være i fred!

Anonym poster: e2970da92383276689d2d51959eb601f

ts her..

Må bare si, at det som står her er bare tull og oppspinn, så håper ikke dere som svarer i tråden legger noe vekt på det som står her.

Åpenbart enkelte som føler seg truet av x'er kjæresten deres har eller har hatt et bedre forhold til enn sin nåværende, og jeg skjønner på en måte den frykten, men syntes kanskje det blir litt unødvendig å lage masse fantasier og oppspinn rundt noen en ikke kjenner forholdene rundt bare pga det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns dere skal prøve å finne ut av forholdene deres på hver deres kant uten å involvere noen andre før dere har fått avklart hvor hver av dere står. Det løser ingenting hvis dere begynner å rote med hverandre på dette stadiet, det kan tvert imot virke som en distraksjon fra det som virkelig gjelder. Nå vet du ikke om du vil være med mannen din lenger, du tror du vil være med eksen mens da du var sammen med eksen så ville du være sammen med en annen. Hvorfor ikke bruke litt tid alene til å finne ut hva du egentlig vil?

Ja, jeg er enig i det, men bør jeg fortelle han i det hele tatt at mitt forhold ikke er så bra, før jeg vet sikkert hva som kommer til å skje der syntes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forvirring

Ja, jeg er enig i det, men bør jeg fortelle han i det hele tatt at mitt forhold ikke er så bra, før jeg vet sikkert hva som kommer til å skje der syntes dere?

Sånn sett fra utsiden så vil jeg svare at du ikke skal fortelle han at forholdet ditt er dårlig, for ikke å legge noen forventninger der før et brudd er blitt en realitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det første som slår meg når jeg leser dette er: hvor gammel er du? Du virker svært ung.

Nei, selvfølgelig skal du ikke gå bak ryggen til kjæresten din og utlevere noe privat om ham til ekskjæresten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som slår meg når jeg leser dette er: hvor gammel er du? Du virker svært ung.

Nei, selvfølgelig skal du ikke gå bak ryggen til kjæresten din og utlevere noe privat om ham til ekskjæresten din.

Må bare spørre deg om hvorfor du tror TS er svært ung?

Jeg syntes du høres veldig enkel og kanskje litt kort ut, og det virker som om du ikke har skjønt enda at verden ikke nødvendigvis bare trenger å komme i enten sort eller hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...