Gjest Nora Skrevet 20. juni 2012 #1 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg og min mann har vært gift i 5 år nå, vi har det kjempefint sammen. Problemet er at jeg har fått en konkurrent. En dame er helt tydelig etter han, vi kjenner hveandre fra da vi gikk på vgs, vi har aldri vært særlig venner, mye pga vi faller for samme gutter... Jeg har kanskje tabbet meg litt ut, det klikka litt for meg da jeg fikk høre noen rykter om at hun ville prøve seg, jeg sendte henne da en sms da jeg skrev i sinne om hun ville møte meg under fire øyne, hun svarte da: gjerne, er ikke redd for deg.. HVA BURDE JEG GJØRE? angrer litt, men vil ikke at noen skal komme imellom vårt forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #2 Del Skrevet 20. juni 2012 Men i alle dager da! En sekstenåring kan da ikke ha vært gift i fem år Anonym poster: ae9af1dab59607c134c3cccebcd9bbcc 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 20. juni 2012 #3 Del Skrevet 20. juni 2012 Du burde kun fikse på din egen selvtillit. Ehhhh, er det ikke litt stas at DIN mann er ettertraktet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 20. juni 2012 #4 Del Skrevet 20. juni 2012 Den andre kvinnen ødelegger bare om dere lar henne ødelegge. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 20. juni 2012 #5 Del Skrevet 20. juni 2012 Men i alle dager da! En sekstenåring kan da ikke ha vært gift i fem år Anonym poster: ae9af1dab59607c134c3cccebcd9bbcc Hvor står det at hun er 16? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 20. juni 2012 #6 Del Skrevet 20. juni 2012 Om din mann er fast i skinnet, vil han ikke la denne kvinnen komme i mellom dere. Forøvrig, så står du nå ved valget om å møte henne eller la være, og du trenger forsåvidt ikke å fysisk introdusere henne for din mann. Som en over her nevner, er dette et problem kun dersom du lar det bli det, for situasjonen i seg selv virker enkel å håndtere og vanskelig å gjøre et stort poeng av. Ta ditt valg, og om du møter henne, må du for all del ikke bli forbannet eller vise at du er 'redd' og usikker. Ta det hele ganske normalt, og oppfør deg anstendig til den grad hun ikke prøver å provosere deg. Lar du vær å møte henne så virker poenget med ditt sinte sms bortkastet, men det er nå fult mulig å la vær å møte opp dersom du ikke ønsker. Ta deg i alle fall en prat med din mann så dere vet hvor dere har hverandre, for da blir det nok enklere å ikke se den andre kvinnen som en trussel, men heller ei person som bruker sin tid forgjeves på noe dere to ikke vil la skje. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliano Skrevet 20. juni 2012 #7 Del Skrevet 20. juni 2012 Ignorer alt. Henne, hva hun skriver/sier til deg, og lev videre. Det beste er å ikke gi henne oppmerksomhet i det hele tatt. Samme gjelder mannen din. Ikke si "han/jeg er ikke interessert" engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 20. juni 2012 #8 Del Skrevet 20. juni 2012 Hvor står det at hun er 16? Det var nok en spøk myntet på TS sin oppførsel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowLeopard Skrevet 20. juni 2012 #9 Del Skrevet 20. juni 2012 Du bør nå kunne stole såpass på mannen din, hvis ikke har dere ikke noen fremtid sammen vel... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 20. juni 2012 #10 Del Skrevet 20. juni 2012 Du får be mannen din om å passe seg Blir morsomt når mannen din avviser henne da Latterlig at denne kvinnen gjør noe så sjofelt som å ødelegge et bunnsolid forhold. Men om du er trygg på dinn mann, så vil ikke han la noe skje Skjønner det kan være j***a irriterende at enkelte kvinner tør å være så frampå og frekke, men som brukerne over meg sier.... så vinner du alt på å oppføre deg som ei voksen og sterk dame Dette vil garantert skremme motstanderen. Spring ifra deg den sinte energien først, så du får roet deg før møtet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nora Skrevet 20. juni 2012 #11 Del Skrevet 20. juni 2012 Da jeg skrev den sinte smsen, antydet jeg et fysisk møte, så å oppføre seg anstendig ville vært vanskelig.. som sagt så angrer jeg litt, men jeg virker vel redd hvis jeg ikke møter opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #12 Del Skrevet 20. juni 2012 Det beste du kan gjøre mot henne er å overse henne totalt, både du og mannen din. Dersom hun ser at dere ikke lar dette bli et tema i hverdagen deres, vil hun kanskje ta hintet å skjønne at det ikke er noen vits å prøve seg? Tror ikke det vil spille noen rolle hva du sier til henne hvis dere møtes, har hun bestemt seg for å prøve seg så lar hun nok ikke deg stå i veien. Men hvis hun ser at forholdet deres er såpass solid, så skjønner hun vel selv at det ikke er noen vits i å prøve engang. Og når det kommer til den sms'en, dersom du må svare henne, evt. svar noe i den duren at du ikke gidder å bruke noe energi på henne? Anonym poster: 9244afc564b4acb1b1b0216abef7dd1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 20. juni 2012 #13 Del Skrevet 20. juni 2012 Da jeg skrev den sinte smsen, antydet jeg et fysisk møte, så å oppføre seg anstendig ville vært vanskelig.. som sagt så angrer jeg litt, men jeg virker vel redd hvis jeg ikke møter opp? Du er ikke nødt til å gjøre noe som helst, egentlig At du ikke svarte på den siste sms`en fra henne, kan fra hennes side oppfattes som om at IKKE du heller lar deg skremme Men snarere gir blaffen.. Du kan jo også svare på meldingen med å skrive "I så fall så skal du vite at mannen min ikke lar seg lett lure :) Vi er begge klar over spillet ditt" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Skrevet 20. juni 2012 #14 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor du sendte henne sms og hvorfor du skal møte henne? Skjønner heller ikke hva det har med deg og din mann å gjøre at hun skulle ønske hun var i ditt sted? Hvorfor kan ikke han fortelle henne at han er ikke er interessert, og så er saken ute av verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 20. juni 2012 #15 Del Skrevet 20. juni 2012 Da jeg skrev den sinte smsen, antydet jeg et fysisk møte, så å oppføre seg anstendig ville vært vanskelig.. som sagt så angrer jeg litt, men jeg virker vel redd hvis jeg ikke møter opp? Neida, da virker du heller ignorant, og det passer ypperlig dersom du prøver å holde denne dama på avstand. EDIT: Nå er jeg litt på bærtur. Med 'fysisk måte', mener du å møte henne ansikt til ansikt, eller neve mot neve? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2012 #16 Del Skrevet 20. juni 2012 ts.. neve mot neve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Skrevet 20. juni 2012 #17 Del Skrevet 20. juni 2012 ts.. neve mot neve... Seriøst?! Du føler ikke at dette blir litt vel trashy? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 20. juni 2012 #18 Del Skrevet 20. juni 2012 Troll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 20. juni 2012 #19 Del Skrevet 20. juni 2012 I så fall skal du gi blanke i å møte henne og heller holde deg hjemme for å tenke over at det ikke er godt for deg at du, i det heile, vurderer slike tiltak for småting som dette. 'Neve mot neve' vil ikke fikse noen ting eller skremme henne vekk fra din mann, men i verste fall gjøre at du får politiet etter deg. Ta heller en samtale med din mann og fortell hvor frustrert du er, men for all del, under ingen omstendigheter, skal du bli voldelig i denne saken. Det vil svekke deg og ditt forhold mer enn det vil hjelpe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nora Skrevet 20. juni 2012 #20 Del Skrevet 20. juni 2012 Seriøst?! Du føler ikke at dette blir litt vel trashy? Muligens, men som forklart kjenner vi hveandre fra før, hatt konflikter osv.. pleier ikke å være sånn ut av ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå