Gå til innhold

HAn var utro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mysticgirl

Dessverre så er det nok slik som du sier at dersom en partner som har seksuelle behov men ikke får dekket de så er det nok en meget stor risiko for utroskap.

PS Men Mysticgirl; riktig norsk er seksualitet og ikke sexualitet.

Det har irritert meg litt før også i dine innlegg.

Påvirket av mine svenske kontakter :lur: :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Mann,

Takk for innspill. Du forstår visst akkurat hvordan jeg har det. Den siste dagen har jeg brukt på å spørre og alt mulig. Selv om det gjorde meg vondt å høre så valgte jeg likevel å spørre. Nå har den verste stormen gitt seg. Jeg er litt likegyldig og det fryder meg nærmest at han er nedenfor. Eg ønsker at han skal kjenne på hvor mye smerte han har påført meg og hvor mye han har ødelagt for selvtilliten min. Så timene blir til dager og jeg håper at ukene gjør susen og ting begynner å ta form. Men om det er greit for deg at jeg spør, hvordan kvitter jeg meg med tanken på han med en annen? Og når vil jeg kjenne at jeg har lyst til å nærme meg?

Igjen, takk, og takk til alle engasjerte skrivere. Perspektiv er viktig nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mann,

Takk for innspill. Du forstår visst akkurat hvordan jeg har det. Den siste dagen har jeg brukt på å spørre og alt mulig. Selv om det gjorde meg vondt å høre så valgte jeg likevel å spørre. Nå har den verste stormen gitt seg. Jeg er litt likegyldig og det fryder meg nærmest at han er nedenfor. Eg ønsker at han skal kjenne på hvor mye smerte han har påført meg og hvor mye han har ødelagt for selvtilliten min. Så timene blir til dager og jeg håper at ukene gjør susen og ting begynner å ta form. Men om det er greit for deg at jeg spør, hvordan kvitter jeg meg med tanken på han med en annen? Og når vil jeg kjenne at jeg har lyst til å nærme meg?

Igjen, takk, og takk til alle engasjerte skrivere. Perspektiv er viktig nå.

Hei, har sendt deg en PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...