Gjest Gorgonzola Skrevet 21. juni 2012 #21 Skrevet 21. juni 2012 Ååååh jadda! Kvinnemage! Jeg elsker det jeg kaller for "sex-mage" på kvinner, den skal bue svakt når hun står oppreist, og da svakt utover, ikke innover. Jeg er motstander av å vedlegge bilder som skal evalueres opp og i mente, det blir - etter min oppfatning - stort sett feil, misforstått og misvisende. Slik er det også med TS sine bilder, feige lag da veltrent mage er avbildet stående mens litt mage er avbildet sittende. Like urettferdig som når pupper skal vurderes (i den grad de trenger en vurdering), de kan se signifikant annerledes ut om dama sitter vs om hun ligger. Konklusjon: Kvinnemager er fantastisk deilig, bare tenk på hva de er i stand til 6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #22 Skrevet 21. juni 2012 Hva er poenget med å poste 2 stk. bilder i hvert sitt ytterpunkt. Det ene av en kvinne med asfaltmage som er flat og hard, og altfor maskulint. Den andre bildet av en smellfeit kvinne med en hengemage av en annen verden. Hva med å poste alternativer midt i mellom??? Det blir jo helt useriøst å kun poste 2 bilder og be folk om å velge. Det er ikke et reelt valg. Anonym poster: 6d3d5f07a68a76b9830b7eb122f56f4b
Gjest Skrevet 21. juni 2012 #23 Skrevet 21. juni 2012 Den andre bildet av en smellfeit kvinne med en hengemage av en annen verden. Anonym poster: 6d3d5f07a68a76b9830b7eb122f56f4b Hvis det er din oppfatning av den kvinnen, burde du få en realitycheck og en runde 7
Patronus Skrevet 21. juni 2012 #24 Skrevet 21. juni 2012 Det siste bildet er en helt vanlig kvinnekropp. Men finner nok begge magene attraktive
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #25 Skrevet 21. juni 2012 Bare sånn til info er bilde nr. 2 av en verdenskjent plus size modell, tror hun er ca str 40 eller noe slikt. Jeg tipper hun har født barn, men at det er en god stund siden. Det er overhodet ikke mye overskuddshud - og ville ikke blitt anbefalt å operere bort. Når hun står oppreist er den mest sannsynlig nokså flat, men en svak bue utover - uten å være flat. Dere som synes bilde nrl2 er ekstremt har åpenbart aldri vært i en kvinnegarderobe, det syneter helt vanlig og normalt - hos normalvektige kvinner Hos overvektige kvinner(ikke USA overvektig, men type godt lubben slash tykk) henger gjerne magen godt nedover etter fødsel selv når de står, og avogtil deler den seg på et vis i to også. Og da har vi ikke begynt å snakke om brystene Anonym poster: 2a3e227a6eee67af9c1f1f863dbfb845 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #26 Skrevet 21. juni 2012 Ååååh jadda! Kvinnemage! Jeg elsker det jeg kaller for "sex-mage" på kvinner, den skal bue svakt når hun står oppreist, og da svakt utover, ikke innover. Jeg er motstander av å vedlegge bilder som skal evalueres opp og i mente, det blir - etter min oppfatning - stort sett feil, misforstått og misvisende. Slik er det også med TS sine bilder, feige lag da veltrent mage er avbildet stående mens litt mage er avbildet sittende. Like urettferdig som når pupper skal vurderes (i den grad de trenger en vurdering), de kan se signifikant annerledes ut om dama sitter vs om hun ligger. Konklusjon: Kvinnemager er fantastisk deilig, bare tenk på hva de er i stand til Hvorfor er det sexmage? :gjeiper: Fordi det er sexy og mykt? Ja? Nei? Anonym poster: 2a3e227a6eee67af9c1f1f863dbfb845
kubrak Skrevet 21. juni 2012 #27 Skrevet 21. juni 2012 Tror jeg holder den veltrente magen som knapp favoritt, men begge magene er forsåvidt godkjent. Har ingen klar preferanse for den ene eller den andre, men noe midt i mellom som de andre sier hadde vært bedre.
Gjest badeand1 Skrevet 22. juni 2012 #29 Skrevet 22. juni 2012 (endret) Pest eller kolera? Må nok velge den trente bare fordi den er flat. Endret 22. juni 2012 av Mortem
Mann 42 Skrevet 22. juni 2012 #30 Skrevet 22. juni 2012 Lurer rett og slett på hva dere synes er finest på kvinner når det kommer til mageområdet. Vil dere ha ei kvinne med helt flat mage, eller noen som har litt ekstra? Veltrent. Litt mage. Kom med meninger, innspill og gjerne flere bilder Anonym poster: b2e5cc01533d68e52b7e6d1bcf165c8b Hvorfor må jeg velge? Jeg likte begge to. Hun blonde var jo veldig søt, og six-pack-damen flexet, så det ble jo ekstra ekstremt. Dessuten var hun jo deffa, og det er ikke naturlig for en jente over tid. Litt cola, pizza og iskrem, så blir hun helt kurant å ha i armkroken. Ingen skarpe kanter.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #31 Skrevet 22. juni 2012 Her er et annet bilde av dame nr. 2. Jeg tipper hun har en mage som er ikke så veldig langt fra flat når hun står. Anonym poster: 1f91f910db64001150ff71a34e4a57c0 2
Gjest norah Skrevet 22. juni 2012 #32 Skrevet 22. juni 2012 (endret) Her er et annet bilde av dame nr. 2. Jeg tipper hun har en mage som er ikke så veldig langt fra flat når hun står. Anonym poster: 1f91f910db64001150ff71a34e4a57c0 Det bildet har jeg sett før, og jeg synes hun er helt umåtelig vakker Får jeg sånn midje selv etter en fødsel skulle jeg vært veldig fornøyd. Her bøyer hun seg forøvrig fremover, så magen ser nok annerledes(mindre) ut når hun står oppreist. Disse bildene ble tatt nettopp i dette henseende, å sette fokus på hvordan en naturlig kropp ser ut. De fleste modeller/kjendiser som skal avbildes blir kraftig retusjert ifht å ta bort fettområder, de holder inne magen kraftig,, de spiser ikke på forhånd(kaster heller opp først) etc. Hun på bilde nr. 1 lever i en ekstrem livsstil ifht både kosthold og trening for å se slik ut. Hun lever nok for kroppen sin. Jeg synes det estetisk er lite tiltrekkende, men enda verre er hvordan slike folk blir mentalt. ALT fokus handler om kropp. Hun på bilde nr.2 er normalt aktiv og spiser normalt. Private folk som legger ut bilder på blogger gjør akkurat det samme(og det ser man også i kroppstrådene her på KG); plagg som flatterer ekstra, holder inne magen unaturlig, skyter rumpen og brystene ut, tar i vinkler hvor kun det beste vises etc. Denne modellen her sitter i en posisjon man aldri i verden ville brukt på en vanlig photoshoot, hun slapper helt av i hele magen, hun bøyer ryggen slik at magen faktisk faller naturlig. De her inne(og de som klikket i vinkel etter de bildene ble publisert) som tror dette er et ytterpunkt har simpelthen ikke kontakt med virkeligheten og leser alt for mye talentløse mote&slankeblader/blogger. Endret 22. juni 2012 av norah 5
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. juni 2012 #34 Skrevet 22. juni 2012 Det bildet har jeg sett før, og jeg synes hun er helt umåtelig vakker Får jeg sånn midje selv etter en fødsel skulle jeg vært veldig fornøyd. Her bøyer hun seg forøvrig fremover, så magen ser nok annerledes(mindre) ut når hun står oppreist. Disse bildene ble tatt nettopp i dette henseende, å sette fokus på hvordan en naturlig kropp ser ut. De fleste modeller/kjendiser som skal avbildes blir kraftig retusjert ifht å ta bort fettområder, de holder inne magen kraftig,, de spiser ikke på forhånd(kaster heller opp først) etc. Hun på bilde nr. 1 lever i en ekstrem livsstil ifht både kosthold og trening for å se slik ut. Hun lever nok for kroppen sin. Jeg synes det estetisk er lite tiltrekkende, men enda verre er hvordan slike folk blir mentalt. ALT fokus handler om kropp. Hun på bilde nr.2 er normalt aktiv og spiser normalt. Private folk som legger ut bilder på blogger gjør akkurat det samme(og det ser man også i kroppstrådene her på KG); plagg som flatterer ekstra, holder inne magen unaturlig, skyter rumpen og brystene ut, tar i vinkler hvor kun det beste vises etc. Denne modellen her sitter i en posisjon man aldri i verden ville brukt på en vanlig photoshoot, hun slapper helt av i hele magen, hun bøyer ryggen slik at magen faktisk faller naturlig. De her inne(og de som klikket i vinkel etter de bildene ble publisert) som tror dette er et ytterpunkt har simpelthen ikke kontakt med virkeligheten og leser alt for mye talentløse mote&slankeblader/blogger. Ja jeg begynner virkelig å lure på alderen til de som har svart her. Dame nr to har jo helt naturlig mage. Har noen av dere vært på offentlig basseng og i garderoben der? De fleste mager er ikke helt stramme og hun her sitter jo fremoverbøyd på det første bildet!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #35 Skrevet 22. juni 2012 Ja jeg begynner virkelig å lure på alderen til de som har svart her. Dame nr to har jo helt naturlig mage. Har noen av dere vært på offentlig basseng og i garderoben der? De fleste mager er ikke helt stramme og hun her sitter jo fremoverbøyd på det første bildet! Enig i det personlig, men jeg skjønner jo at andre menn kan ha andre preferanser. En mann som er veldig trent selv vil gjerne også ha en kvinne på samme aktivitetsnivå Anonym poster: b3a0a811f73523b0d9f0fad914734f0f 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #36 Skrevet 22. juni 2012 Enig i det personlig, men jeg skjønner jo at andre menn kan ha andre preferanser. En mann som er veldig trent selv vil gjerne også ha en kvinne på samme aktivitetsnivå Anonym poster: b3a0a811f73523b0d9f0fad914734f0f Nå er vel tendensen her inne at de mest kritiske er damer. Innlegg av typen "æsj, smellfeit blubbe" er ofte skrevet av jenter. Eller evt forumstroll som bare vil provosere. Menn er ofte mer aksepterende når det gjelder naturlige kvinnekropper med litt fett og heng her og der. Det er ikke menn som leser dameblader og sladreblader og blir helt avstumpet. Forøvrig et meget bra innlegg fra Norah over her. Anonym poster: 19ed94a4c90abfe282a62a4ac6552b77
Gjest Gorgonzola Skrevet 22. juni 2012 #37 Skrevet 22. juni 2012 *snip* Igjen norah; jeg bøyer meg i støvet for deg, hadde egentlig tenkt å gå ned på kne men har skjønt at jeg er for sent ute. Takk for at du er her på KG Din ikke fullt så hemmelige beundrer "salutes you"!
Gjest norah Skrevet 22. juni 2012 #38 Skrevet 22. juni 2012 Igjen norah; jeg bøyer meg i støvet for deg, hadde egentlig tenkt å gå ned på kne men har skjønt at jeg er for sent ute. Takk for at du er her på KG Din ikke fullt så hemmelige beundrer "salutes you"! Og det bare fordi jeg liker grisefine damer med mykdeilig hud Godt du sa noe hyggelig, var et nanosekund fra å slette hele legodama idag
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #39 Skrevet 22. juni 2012 synes ikke bilder av kjendiser hører med i det hele tatt, kjendiser har tilgang til personlige trenere, personlige kokker og personlige plastikkiruger og fettsuging, det er ikke rart det er lett å se bra ut da Anonym poster: 44e56866f3d1b3cab08ca410647db224
venus_ Skrevet 22. juni 2012 #40 Skrevet 22. juni 2012 Kan noen legge inn det første bildet på en annen måte? Jeg får ikke det opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå