AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Lurer rett og slett på hva dere synes er finest på kvinner når det kommer til mageområdet. Vil dere ha ei kvinne med helt flat mage, eller noen som har litt ekstra? Veltrent. Litt mage. Kom med meninger, innspill og gjerne flere bilder Anonym poster: b2e5cc01533d68e52b7e6d1bcf165c8b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Hun blonde dama hadde alt for mye hengebuk.Det henger jo ned mot skrittet. Turnoff. Anonym poster: e11e5558c1b59e9b7cfb579d8bd1d69c 2
Nusseli Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Ingen av dem? En mage som är mer mitt emellan, helst ingen som verkligen hänger över men som bara viker sig lite... 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Den veltrente var altfor skrapa i forhold til hva jeg liker. Hun andre "hang" jo litt, og det var jo egentlig ingen mellomting. Men hvis jeg skulle valgt mellom de to så hadde det nok blitt hun andre. Syntes jenter skal ha litt kjøtt på kroppen, det er ganske pent. Anonym poster: b3a0a811f73523b0d9f0fad914734f0f 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Hun som sitter hadde vel nylig født og derfor litt ekstra heng? Anonym poster: 254267bd43cc126b7a2ae3d19f92451a 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 det var liksom ikke måte på forskjellen mellom de to magene, den første er jo overtrent, den andre ser ut som hun kanskje har født og fått løs hud Anonym poster: 44e56866f3d1b3cab08ca410647db224
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #7 Skrevet 20. juni 2012 Gammelt bilde, men perfekt mage Anonym poster: 971148ef38bbcdf498f6279b89ded626 3
addict Skrevet 20. juni 2012 #8 Skrevet 20. juni 2012 Britney har jo kropp som en mann på det siste der.. Får ikke til å se det veltrente bildet i hovedinnlegget forresten. 1
Cathrine88 Skrevet 20. juni 2012 #9 Skrevet 20. juni 2012 Britney har jo kropp som en mann på det siste der.. Får ikke til å se det veltrente bildet i hovedinnlegget forresten. Da lurer jeg virkelig på hva slags menn du omgir deg med... 15
solch Skrevet 20. juni 2012 #10 Skrevet 20. juni 2012 Men mager henger som regel når man sitter i den posisjonen der da, og samtidig litt fremover bøyd. Hadde hun stått oppreist hadde det ikke vært så mye som hadde hengt. 3
CCL Skrevet 20. juni 2012 #11 Skrevet 20. juni 2012 Det er vanligvis slik en mage med litt fett ser ut når ryggen er bøyd. Også på kvinner som ikke har født. 1
kristian82 Skrevet 20. juni 2012 #12 Skrevet 20. juni 2012 Lurer rett og slett på hva dere synes er finest på kvinner når det kommer til mageområdet. Vil dere ha ei kvinne med helt flat mage, eller noen som har litt ekstra? Veltrent. Litt mage. Kom med meninger, innspill og gjerne flere bilder Anonym poster: b2e5cc01533d68e52b7e6d1bcf165c8b Det syns jeg var to ytterpunkter as I utgangspunktet vil jeg mye heller ha en med litt mage enn sånn super(mandigufeminin) trent mage....men hun dama på bildet nr.2 så jo mer ut til å burde fjerne 3 kg overflødig hud etter en tvillingfødsel enn å slanke seg litt. Hang jo som et forkle
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #13 Skrevet 20. juni 2012 Lurer rett og slett på hva dere synes er finest på kvinner når det kommer til mageområdet. Vil dere ha ei kvinne med helt flat mage, eller noen som har litt ekstra? Veltrent. Litt mage. Kom med meninger, innspill og gjerne flere bilder Anonym poster: b2e5cc01533d68e52b7e6d1bcf165c8b El mellomting.Liker ikke 6pc på damer liker ikke hengebk på damer. En mellmoting. Anonym poster: 3ff205bdc4cfd9979e1b60f70ca752d6
Auroressa Skrevet 21. juni 2012 #15 Skrevet 21. juni 2012 Bilde nummer 2 med hun blonde var jo helt normal, herregud vist man skal klage over det så skal jeg aldri sette meg naken opp og ned igjen 6
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. juni 2012 #16 Skrevet 21. juni 2012 Er det ikke vanlig med litt bulker når man sitter? Jeg er iallefall ikke helt flat i magen når jeg sitter bøyd, bare når jeg står helt oppreist. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #17 Skrevet 21. juni 2012 syns ingen av de var spes fine. tar hun med hengemagen hvis jeg må velge. ble litt kvalm av det andre. Anonym poster: fda3925ec736ef27d01ba1ef7f3bf893
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #18 Skrevet 21. juni 2012 Et sted midt i mellom. Begge disse er ytterpunkter imo Anonym poster: 838a9a0531c78677e742f6549cefec89
edderkoppdame Skrevet 21. juni 2012 #20 Skrevet 21. juni 2012 Britney har jo kropp som en mann på det siste der.. Får ikke til å se det veltrente bildet i hovedinnlegget forresten. Mann? Nå er ikke jeg noen Britney-fan, men den kroppen der er jo superfin...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå