Gå til innhold

Hva er mest attraktivt (bilde)?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer rett og slett på hva dere synes er finest på kvinner når det kommer til mageområdet. Vil dere ha ei kvinne med helt flat mage, eller noen som har litt ekstra?

Veltrent.

Litt mage.

Kom med meninger, innspill og gjerne flere bilder ;)

Anonym poster: b2e5cc01533d68e52b7e6d1bcf165c8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun blonde dama hadde alt for mye hengebuk.Det henger jo ned mot skrittet. Turnoff.

Anonym poster: e11e5558c1b59e9b7cfb579d8bd1d69c

  • Liker 2
Skrevet

Ingen av dem? En mage som är mer mitt emellan, helst ingen som verkligen hänger över men som bara viker sig lite...

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den veltrente var altfor skrapa i forhold til hva jeg liker. Hun andre "hang" jo litt, og det var jo egentlig ingen mellomting. Men hvis jeg skulle valgt mellom de to så hadde det nok blitt hun andre. Syntes jenter skal ha litt kjøtt på kroppen, det er ganske pent.

Anonym poster: b3a0a811f73523b0d9f0fad914734f0f

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun som sitter hadde vel nylig født og derfor litt ekstra heng?

Anonym poster: 254267bd43cc126b7a2ae3d19f92451a

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det var liksom ikke måte på forskjellen mellom de to magene, den første er jo overtrent, den andre ser ut som hun kanskje har født og fått løs hud

Anonym poster: 44e56866f3d1b3cab08ca410647db224

AnonymBruker
Skrevet

Gammelt bilde, men perfekt mage :)

731a8389f74c9321_britney_slave.jpg

Anonym poster: 971148ef38bbcdf498f6279b89ded626

  • Liker 3
Skrevet

Britney har jo kropp som en mann på det siste der..

Får ikke til å se det veltrente bildet i hovedinnlegget forresten.

  • Liker 1
Skrevet

Britney har jo kropp som en mann på det siste der..

Får ikke til å se det veltrente bildet i hovedinnlegget forresten.

Da lurer jeg virkelig på hva slags menn du omgir deg med...

  • Liker 15
Skrevet

Men mager henger som regel når man sitter i den posisjonen der da, og samtidig litt fremover bøyd. Hadde hun stått oppreist hadde det ikke vært så mye som hadde hengt.

  • Liker 3
Skrevet

Det er vanligvis slik en mage med litt fett ser ut når ryggen er bøyd. Også på kvinner som ikke har født.

  • Liker 1
Skrevet

Lurer rett og slett på hva dere synes er finest på kvinner når det kommer til mageområdet. Vil dere ha ei kvinne med helt flat mage, eller noen som har litt ekstra?

Veltrent.

Litt mage.

Kom med meninger, innspill og gjerne flere bilder ;)

Anonym poster: b2e5cc01533d68e52b7e6d1bcf165c8b

Det syns jeg var to ytterpunkter as :daane: I utgangspunktet vil jeg mye heller ha en med litt mage enn sånn super(mandigufeminin) trent mage....men hun dama på bildet nr.2 så jo mer ut til å burde fjerne 3 kg overflødig hud etter en tvillingfødsel enn å slanke seg litt. Hang jo som et forkle :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Lurer rett og slett på hva dere synes er finest på kvinner når det kommer til mageområdet. Vil dere ha ei kvinne med helt flat mage, eller noen som har litt ekstra?

Veltrent.

Litt mage.

Kom med meninger, innspill og gjerne flere bilder ;)

Anonym poster: b2e5cc01533d68e52b7e6d1bcf165c8b

El mellomting.Liker ikke 6pc på damer liker ikke hengebk på damer. En mellmoting.

Anonym poster: 3ff205bdc4cfd9979e1b60f70ca752d6

Skrevet

Bilde nummer 2 med hun blonde var jo helt normal, herregud vist man skal klage over det så skal jeg aldri sette meg naken opp og ned igjen :haar:

  • Liker 6
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Er det ikke vanlig med litt bulker når man sitter? Jeg er iallefall ikke helt flat i magen når jeg sitter bøyd, bare når jeg står helt oppreist.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

syns ingen av de var spes fine. tar hun med hengemagen hvis jeg må velge. ble litt kvalm av det andre.

Anonym poster: fda3925ec736ef27d01ba1ef7f3bf893

AnonymBruker
Skrevet

Et sted midt i mellom. Begge disse er ytterpunkter imo

Anonym poster: 838a9a0531c78677e742f6549cefec89

Skrevet

Hun med "litt mage". Ingen tvil her ihvertfall.

Skrevet

Britney har jo kropp som en mann på det siste der..

Får ikke til å se det veltrente bildet i hovedinnlegget forresten.

Mann?

Nå er ikke jeg noen Britney-fan, men den kroppen der er jo superfin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...