Gjest Heaven** Skrevet 20. juni 2012 #1 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg er så redd for å miste kjæresten min at det gjør vondt. Tenker hele tiden at jeg ikke er god nok. At han synes andre er penere, snillere osv enn meg. Er også redd for at han tenker at han kunne hatt det bedre med noen andre. Føler jeg blir mer og mer sjalu og sur over småe ting som jeg ikke vil bli sur for!! Hjelp meg noen...? Har ingen jeg kan snakke med dette om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #2 Del Skrevet 20. juni 2012 At du tenker slik gjør faren for å miste han mye større, så det ville jeg sluttet med om jeg var deg. Du må bli bevisst på deg selv og tankene dine. Anonym poster: b1fcb403ab4cc560a740934867b31762 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowLeopard Skrevet 20. juni 2012 #3 Del Skrevet 20. juni 2012 Vel, sjansen for å miste han øker jo mer hysterisk du blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 20. juni 2012 #4 Del Skrevet 20. juni 2012 Det der blir en selvoppfyllende profeti til slutt; du maser, han blir lei, du maser mer, han går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heaven** Skrevet 20. juni 2012 #5 Del Skrevet 20. juni 2012 Vel, jeg maser ikke. Det er for det meste bare tanker inne i hodet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. juni 2012 #6 Del Skrevet 20. juni 2012 Høres ut som mindreverdskompleks. Gjør noe med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #7 Del Skrevet 20. juni 2012 Enkelt å skrive at ts skal finne en løsning, fordi at det kan resultere i brudd. Men det er faktisk ikke så enkelt når frykten for å miste er så stor. Jeg har vært sånn selv, og jeg er vel fremdeles der, mer eller mindre. Det er et stort steg å ta, og det er langt fra enkelt. Men det er fullt mulig. Du vet nå at det er et problem (siden du nå ber om hjelp her), og du vet kanskje hvorfor. Lav selvfølelse? Føler du er mindre verdt? Du skriver du ikke er god nok, betyr det da at du mener han er bedre enn deg? Jeg går til psykolog, bl a for dette. Jeg har i lengre tid nå vært livredd for å miste kjæresten min, og har sett på meg selv som en liten verdiløs jente, mens kjæresten min liksom har vært der oppe, oppå pidestallen. Jeg så på kvinnelige bekjentskaper som trusler, klarte ikke helt å bare nyte det gode jeg hadde. Nå jobber jeg med å bygge opp selvfølelsen min, innse at vi er likestilt, og å fokusere på de gode tingene, på kjærligheten vi har og på de positive handlingene hans og tingene han gir meg. Får du til noe sånt? Kanskje skrive ned 5 positive ting han har gjort eller sagt for/til deg, på slutten av hver dag? Kanskje sammen med 5 positive ting om deg? Ting du har fått til i løpet av den dagen, positive egenskaper eller kunnskaper du har? Bare forslag, men jeg håper virkelig du lykkes. Det virker som om det er tankemåten du må endre på, og selv om det kan være en utfordring, så er det store gevinster som venter etterpå. Ønsker deg masse lykke til Anonym poster: 03932eb9a1dfad8a4c451c1595c9267f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå