Gå til innhold

Er dette lov`?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Solsmil

:skratte:

Latterlig at det i 2012, er mennesker der ute som tror de bare kan ringe staten og si at "wops, fikk ikke betalt regningen min denne måneden - tar dere den eller?"

Anonym poster: ed61a221dc1b3461e7071fd826da4359

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er kun din egen feil.

Og du har ingen rettigheter, du visste at dette kom til å skje, men likevel gjør du ingenting i forkant?

Skam deg, sånne som deg bør ikke ha barn!!!

Uffa meg. Blir heilt dårleg av å lese innlegg frå folk utan fargesyn. Stakkars deg som berre kan sjå ting i svart-kvitt.

:tristbla:

Anonym poster: 2f1f81d37116d12495176a7003bb585c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kun din egen feil.

Og du har ingen rettigheter, du visste at dette kom til å skje, men likevel gjør du ingenting i forkant?

Skam deg, sånne som deg bør ikke ha barn!!!

Det der var vel litt strengt?! Jeg har selv vokst opp i et hus med litt dårlig økonomi, men har ikke tatt noen skade av det. Som trådstarter selv sier så var det flere grunner til at h*n ikke hadde mulighet til å betale. Det betyr ikke at TS er en dårlig forelder. Penger er ikke alt.

Trådstarter selv tror jeg har fått svar på spørsmål allerede.. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ordnet seg for deg, ts :)

Sjokkert over så mange stygge kommentarer her. Ts trenger vel ikke være en dårlig mor selv om hun sliter økonomisk.

Anonym poster: 8fb23349348ff8493c640e9b9100b63e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravle

hehe..miste ungene fordi man har dårlig økonomi? Jøye meg. Prakteksempel på et komformt samfunn der alle skal være like og gjøre det samme ellers er det noe riv ruskende gale. Ikke rart noen kan føle seg virkelig utenfor i dette landet!

Så lenge mora ikke mishandler ungene og de får nok mat så har ingen, hverken staten el andre med å blande seg inn i dette. Tror faktisk unger har godt av å føle på fattigdom. Å vite at ikke alt kommer gratis, og at ikke alle er født med gullhår i ræva.

For her i landet tar altfor mange ting for gitt og er direkte bortskjemte.

Dessuten. Har sett nok av såkalte ressurssterke foreldre som er mer opptatt av seg og sitt, så full av seg selv, at de aldri er nær ungene sine. Total distanse. Det er mye verre enn en mor som ikke har kontroll på økonomi, men som er nær ungene sine og gir de kjærlighet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der var vel litt strengt?! Jeg har selv vokst opp i et hus med litt dårlig økonomi, men har ikke tatt noen skade av det. Som trådstarter selv sier så var det flere grunner til at h*n ikke hadde mulighet til å betale. Det betyr ikke at TS er en dårlig forelder. Penger er ikke alt.

Trådstarter selv tror jeg har fått svar på spørsmål allerede.. :)

Jeg har også vokst opp i et hjem med dårlig råd, men jeg hadde da såpass oppegående foreldre at de skjønte de måtte betale ting som boliglån og strømregninger foran alt annet.

Det er jo ikke slik at strømmen plutselig blir slått av - man får opptil flere purringer, og hele veien kan man få utsatt frister om man kommuniserer med strømleverandør.

Og naturligvis trenger ikke NAV å innvilge et slikt lån i juni. Hadde det vært februar hadde det vært noe helt annet.

Anonym poster: 9c5cbe050900279f6f3b5dbe33521547

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..miste ungene fordi man har dårlig økonomi? Jøye meg. Prakteksempel på et komformt samfunn der alle skal være like og gjøre det samme ellers er det noe riv ruskende gale. Ikke rart noen kan føle seg virkelig utenfor i dette landet!

Så lenge mora ikke mishandler ungene og de får nok mat så har ingen, hverken staten el andre med å blande seg inn i dette. Tror faktisk unger har godt av å føle på fattigdom. Å vite at ikke alt kommer gratis, og at ikke alle er født med gullhår i ræva.

For her i landet tar altfor mange ting for gitt og er direkte bortskjemte.

Dessuten. Har sett nok av såkalte ressurssterke foreldre som er mer opptatt av seg og sitt, så full av seg selv, at de aldri er nær ungene sine. Total distanse. Det er mye verre enn en mor som ikke har kontroll på økonomi, men som er nær ungene sine og gir de kjærlighet.

Trådstarter er det beste eksempelet på en person som tar ting for gitt og er direkte bortskjemt. Personlig ville jeg heller hatt en mor som jobbet seg ihjel, var lite hjemme og som hadde orden på økonomien. Ingenting er mer pinlig for barn og unge enn foreldre som er fattige eller som ikke klarer å betale for seg. Dårlig økonomi alene er grunn til å ikke få barn.

Anonym poster: 8e92f3002e51c533cfe2eb9873159db3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter er det beste eksempelet på en person som tar ting for gitt og er direkte bortskjemt. Personlig ville jeg heller hatt en mor som jobbet seg ihjel, var lite hjemme og som hadde orden på økonomien. Ingenting er mer pinlig for barn og unge enn foreldre som er fattige eller som ikke klarer å betale for seg. Dårlig økonomi alene er grunn til å ikke få barn.

Anonym poster: 8e92f3002e51c533cfe2eb9873159db3

Da har ikke du opplevd dette, hvis du tror dette ville vært det beste livet for et barn (og moren).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ansvaret, men jeg syns du virker som en god mor. Ingen dør av å miste strømmen en uke eller to på sommeren, og vi lærer av være erfaringer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...