Gå til innhold

Tok kjæresten min på fersken med å flørte m annen dame....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Flørting må være greit.

Hverdagsflørting ja, men i denne sammenheng tror jeg neppe det er snakk om bare uskyldig flørting. Eller er det flørting det å forsøke å stikke hånda oppunder ei annen jentes miniskjørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Jeg og samboeren min har vært sammen i snart to år, vi har et barn sammen, og har egentlig hatt det bra store deler av tiden vi har vært sammen. Såklart har det vært småkrangler noenganger men det har som regel ordnet seg igjen, og vi har alltid funnet en løsning. Lørdagen som var, var det festival i bygda hvor vi bor, vi hadde barnet hos sin bestemor og det var meningen at vi begge skulle gå. Han dro og jeg ble hjemme, siden han sa han ikke hadde råd til at vi begge dro. Siden vi deler økonomi satt jeg igjen hjemme. Senere på kvelden kom to venninner av meg på besøk, og dro meg med ned på festivalen. De snek seg inn siden det var så sent og snart slutt. Da imens jeg sitter utenfor utgangen kommer kjæresten min med ei blond jente oppover fra skogen, han dasker henne gjentagende ganger på rompa, og prøver å stikke hånda opp under miniskjørtet. Han ser plutselig meg og jenta han dasker på, stopper opp og venter på han... Han sier ting som at jeg aldri skulle ha kommet dit, hvorfor jeg er der, og at han hadde det kjempebra til jeg kom... Jeg blir selvfølgelig lei meg, men lager ikke noe dramatikk der og da. Jeg skjønner nesten ikke hva som skjer... Hun står fortsatt og roper navnet hans, hun den blonde og ber han være med inn på festen. Til slutt går han bort og hvisker henne i øret før hun går inn. Dagen etter når vi er hjemme, spør jeg om hvorfor han gjorde det, og han sier han angrer at ingenting mer skjedde men at han hadde blackout fordi han hadde drukket sprit. Skal jeg velge å tro på dette, og jeg synes det er ekstremt vanskelig å stole på han nå.... Hva burde jeg gjøre? Jeg har på følelsen det skjedde noe mer, og det er ekstremt vondt, fordi han alltid har sagt at det han gjorde denne helga ALDRI kom til å skje...

Anonym poster: 4a5257b22cda4793c2bd81bcb3722672

Du må ikke finne deg i det,, ta en kveld, der du sier du må skvere opp med han. Gi han et dilemma, fortell ellers forlater du ham. Få han til å forstå hvor respektløst han har behandla deg. Legger han seg ikke flat, forklarer alt. og bær på sine kner etter deg,,,,, altså gjør han ikke alt for å få deg tilbake, vil han ikke virkelig ha deg. Spør om hva han hadde gjort om du hadde gjort det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Hverdagsflørting ja, men i denne sammenheng tror jeg neppe det er snakk om bare uskyldig flørting. Eller er det flørting det å forsøke å stikke hånda oppunder ei annen jentes miniskjørt?

Vel, han la an på henne. Det blir noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Enig. Hva hadde du gjort i TS sine sko?

Invitert en god mannelig kamerat på hjemmelaget pizza og øl. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flørting må være greit.

jeg har min erfaring med å flørte. men må si jeg har aldri opplevd å blitt flørtet med "med en hånd oppi skjørtet mitt" eller at jeg har gjort det på noen andre...

Anonym poster: 33a228404945b0c639ecb356a85732d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Du tok ikke han i å flørte med en annen dame, du tok han i å tafse på en annen dame. Synes det var ganske idiotisk gjort av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...