Gå til innhold

Tok kjæresten min på fersken med å flørte m annen dame....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg og samboeren min har vært sammen i snart to år, vi har et barn sammen, og har egentlig hatt det bra store deler av tiden vi har vært sammen. Såklart har det vært småkrangler noenganger men det har som regel ordnet seg igjen, og vi har alltid funnet en løsning. Lørdagen som var, var det festival i bygda hvor vi bor, vi hadde barnet hos sin bestemor og det var meningen at vi begge skulle gå. Han dro og jeg ble hjemme, siden han sa han ikke hadde råd til at vi begge dro. Siden vi deler økonomi satt jeg igjen hjemme. Senere på kvelden kom to venninner av meg på besøk, og dro meg med ned på festivalen. De snek seg inn siden det var så sent og snart slutt. Da imens jeg sitter utenfor utgangen kommer kjæresten min med ei blond jente oppover fra skogen, han dasker henne gjentagende ganger på rompa, og prøver å stikke hånda opp under miniskjørtet. Han ser plutselig meg og jenta han dasker på, stopper opp og venter på han... Han sier ting som at jeg aldri skulle ha kommet dit, hvorfor jeg er der, og at han hadde det kjempebra til jeg kom... Jeg blir selvfølgelig lei meg, men lager ikke noe dramatikk der og da. Jeg skjønner nesten ikke hva som skjer... Hun står fortsatt og roper navnet hans, hun den blonde og ber han være med inn på festen. Til slutt går han bort og hvisker henne i øret før hun går inn. Dagen etter når vi er hjemme, spør jeg om hvorfor han gjorde det, og han sier han angrer at ingenting mer skjedde men at han hadde blackout fordi han hadde drukket sprit. Skal jeg velge å tro på dette, og jeg synes det er ekstremt vanskelig å stole på han nå.... Hva burde jeg gjøre? Jeg har på følelsen det skjedde noe mer, og det er ekstremt vondt, fordi han alltid har sagt at det han gjorde denne helga ALDRI kom til å skje...

Anonym poster: 4a5257b22cda4793c2bd81bcb3722672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Han sa du ikke burde komme mtp økonomien, men for å være helt ærlig tror jeg det var av helt andre grunner til at han sa du ikke skulle komme. Å prøve å stikke hånda oppunder miniskjørtet vil jeg ikke akkurat kalle å flørte. :filer:

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa han virkelig at han hadde det så bra før du kom?

Tror han lyver til deg jeg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravle

Sorry..men her bør du dumpe kjæresten din. Å drikke alkohol er ingen unnskyldning. Husk..det er når folk drikker ærligheten kommer opp i overflaten.

Du tok han skikkelig på fersken og han prøvde desperat å ro seg unna...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Så han krev fripass til å gjere som han vil kvar gong han drikk sprit? Ein slik kjæreste ville ikkje eg hatt, nei. Spør han korleis han hadde reagert om du gjorde det same.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest showhoe

fy flate for en drittsekk! åååh sånt blir jeg så irritert over! :kjempesinna: å skylde på spriten er litt drøy.. sånt gjorde man når man var 14...

han må ta ansvar over handlingene sine uansett hvilken tilstand man er i.

Ettersom du skriver at du er fra ei bygd.. regner jeg med at den ikke er så stor der "alle kjenner alle"?! vet du hvem dette kvinnfolket er? vet hun at han har dame?

jeg forstår at du har det vondt.. det er helt forfærdelig å oppleve noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy flate for en drittsekk! åååh sånt blir jeg så irritert over! :kjempesinna: å skylde på spriten er litt drøy.. sånt gjorde man når man var 14...

han må ta ansvar over handlingene sine uansett hvilken tilstand man er i.

Ettersom du skriver at du er fra ei bygd.. regner jeg med at den ikke er så stor der "alle kjenner alle"?! vet du hvem dette kvinnfolket er? vet hun at han har dame?

jeg forstår at du har det vondt.. det er helt forfærdelig å oppleve noe sånt.

Nei, jeg vet ikke hvem dette kvinnfolket er.... Men jeg lurer på om det skjedde noe mer denne kvelden... Og ja, det er stygt. Men jeg tenker på sønnen vår i forholdet, jeg vet hvor vanskelig det er å vokse opp med skilte foreldre... Syntes jeg ihvertfall.. Alle kjenner alle bygd dette her ja, men ingen sier noe til meg hvis de vet noe mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj, for et søppelmenneske du har til kjærste. Sånt gjør man bare ikke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Nei, jeg vet ikke hvem dette kvinnfolket er.... Men jeg lurer på om det skjedde noe mer denne kvelden... Og ja, det er stygt. Men jeg tenker på sønnen vår i forholdet, jeg vet hvor vanskelig det er å vokse opp med skilte foreldre... Syntes jeg ihvertfall.. Alle kjenner alle bygd dette her ja, men ingen sier noe til meg hvis de vet noe mer....

Sorry, men selvfølgelig skjedde det noe den kvelden. Han hadde hånda opp under skjørtet hennes, hun var tydeligvis med på leken og ville ha ham med på fest (I wonder why). Neste dag viser det seg at han har hatt et veldig beleilig "black-out".

Kom igjen, du er smartere enn som så.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest showhoe

Uff jeg føler skikkelig med deg. Når vet jeg jo ikke hvordan du har reagert på dette i etterkant.. hva som har blitt sagt osv... men jeg hadde ihvertfall klikka tror jeg =P både på han og dette kvinnemenneske =p (jeg er en liten hissigpropp :sjenert: )

har du fått pratet ordentlig ut med han om dette? har du fått sagt hva du føler og fått han til å forstå? det er ihvertfall første steg.

dessuten så syns jeg ikke at det er rikitg at bare en av dere skal gå ut dersom dere har dårlig råd (og det er snakk om noe som egentlig burde gjort felles).. har dere dårlig råd, så burde begge bli hjemme dersom dere deler økonomi. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa du ikke burde komme mtp økonomien, men for å være helt ærlig tror jeg det var av helt andre grunner til at han sa du ikke skulle komme. Å prøve å stikke hånda oppunder miniskjørtet vil jeg ikke akkurat kalle å flørte. :filer:

det er lllllaaaaaangt forbi å flørte spør du meg. Totalt uakseptabelt for mitt vedkommende. Jeg hadde villet sagt hva du aksepterer og hva du ikke aksepterer hvis han skal være i et forhold med deg, og så får han forholde seg til det, eller velge å gå. Hans valg.

Anonym poster: 7590d8aa8e4d5ac8e10c97711f0f489c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare fersker du han imens han tuller rundt, han ser ut til å få deg til og føle deg dårlig pga at du så det også... Er det ikke ganske tydelig hva du burde gjøre for din egen selvrespekts skyld?

Anonym poster: 1fbdbc9cfe7371e79cff426b688ab350

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig enkelt, TS: Dump ham. Det finnes nok av menn som ikke er utro.

Anonym poster: 438a5e41440a8f9585f5d1e73d15cba8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA LITT SELVRESPEKT JENTE!

Vil du virkelig ha en sånn "mann"?

Han er garantert utro hver gang han er ute uten deg, og bruker spriten kun som en unnskyldning.

Anonym poster: 7b1bc4b2f51130f25d250cfbe2ad8f46

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du fersker han i det han skal til å ha sex med en annen, og deretter legger han skylden på deg?

Voks opp, det er ikke snakk om å få blackout pga sprit - det er bare sprøyt. Og du bør ha ryggrad nok til å stå opp for deg selv når din egen kjæreste overkjører deg totalt og er en utro drittsekk!

Anonym poster: 7b1bc4b2f51130f25d250cfbe2ad8f46

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gammel og kynisk og hadde ikke giddet å rote bort livet mitt på en fyr som ikke bare flørter, men åpenlyst klår på andre damer.

Hva slags økonomisk ordning har dere når bare en har råd til å bli med på fest og den andre ufrivillig må bli igjen hjemme?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppsummering: 1) Han vil ikke ha deg med på fest, slik at han kan gjøre som han vil 2) Han er utro, jeg synes det å klå på andre er over utrogrensen 3) Han kjefter på DEG når du kommer på festen 4) Konklusjon: møkkamann, gå fra han og finn en normal og snill mann

Anonym poster: 2c46d9c272e37a77493081149d891c2c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre for barn å vokse opp med skilte foreldre enn med foreldre som er sammen hvor faren er en drittsekk mot mor.

Selvfølgelig skjedde det mer! Men selvfølgelig vil han ikke innrømme det! Han kan bare nekte, og du blir fordi "det kan jo hende han snakker sant"

Endret av Linelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...