Gå til innhold

Jeg er lei av menn som hinter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har vært utro og jeg var det først, men vi har bare vært sammen tre mnd og er ikke offisielt et par selv om jeg har møtt alle venner og venninner av han. Men jeg startet det hele, men mest fordi han sendte en melding der han skrev at han ikke visste helt om han passet inn i et forhold. Den mottok jeg etter det første ukesoppholdet jeg hadde med jobben, og jeg jobber ofte fra andre steder og jeg følte at han tråkket på mine følelser ved å skrive en melding.

Vi er fremdeles sammen, men han sier alltid at vi har det som vi har det og jeg har fortalt at jeg snart ikke orker mer. Men jeg klarer ikke gjøre det helt slutt, og når vi møtes er vi magiske sammen, både seksuelt og ellers, vi stryker og koser og erter hverandre og småkysser og klemmer hverandre og han vet hvordan han kan få meg til å smile...

Jeg har vært ærlig, jeg kom rett fra et forhold, og det har han reagert på, om jeg ikke enda er glad i eksen. Jeg har sagt at jeg er glad i dere begge, men eksen er jeg ferdig med. Samtidig ringer eksen meg daglig, sender meg sms og jeg svarer sjelden, og hvis ikke eks hadde hatt den sykdommen han har vet han at jeg ville vært der for han. Forholdet med eks varte kun i ni mnd.

Han har en dødelig sykdom som også går utover den mentale kapisiteten, og ofte blir jeg spammet av meldinger og mail.

Jeg lå med en annen i starten av forholdet, og jeg var bunn ærlig. Han nye har også ligget med en annen etter det, men han sa at det kun ga han tomhet, at jeg var den eneste han hadde i tankene og at det ikke ga han noenting. Han spurte om jeg ble sur. Nei, hvorfor skal jeg være det, jeg har vel ingen grunn..

Men han forstod at jeg ikke vil prate om det. Men nå virker det som han har satt meg på vent, han sier at det er som det er som det er når jeg spør om vi er sammen eller ikke.

Det er en vanskelig situasjon, men jeg har sagt til han at jeg ikke vil mer om vi skal være usikre på om en av oss havner i seng med en annen bare fordi vi ikke kan møtes daglig, til det svarer han ikke, da tar han bare rundt meg og holder meg fast.

Jeg føler meg som en enke som er i livet, med en eks som krever sitt av meg. Men hva skal jeg tenke angående mitt nye forhold? At han ikke vil ha meg, selv om han viser det men bare gir meg dobbelte signaler? Hvorfor gir han meg hint, kan han ikke bare si at han ikke vil møte meg mer?

Det må føles vanskelig for han også å være i denne situasjonen, men jeg har ikke mer å gi og gir han snart opp. Kan han ikke være ærlig og si til meg at det er vanskelig, hvorfor denne karusellen med å si at jeg er den eneste og det neste er at han ikke vet noe...

Eksen skal dø en dag, men må jeg velge? Eks vil ha meg tilbake når han er mentalt labil, han har dukket meg nok fra før, han har hørt rykter om at jeg dater en annen, han ... har en type demens som gjør at han ikke husker alt fra i dag til i går. Pluss par andre alvorlige sykdommer.

Jeg kan jo ikke la være å bry meg om han, alle hans venner har mitt telefonummer i tilfelle det skjer noe. Når en kamerat av han ringte feil til meg sist uke, fikk jeg angst. For hva hadde skjedd. Bare en feiloppringing...

Nei, damer og menn. Jeg kan ikke stille opp for han. Da går jeg til grunne selv. Men jeg vet snart ikke verken ut eller inn, for selvsagt vet min nye flamme hva jeg har gått igjennom og etter den første helgen der han bare ble sjarmert og jeg også, ble det følelser og nå er det bare tiden som får vise og vi har det som vi har det nå, jenta mi og han kaller meg også kjære...

Jeg merker at et nytt brudd nå med min nye vil være det verste som kan skje, men jeg forstår han. Jeg kommer jo ikke ut fra et selvvalgt brudd, og blir stadig påminnet om eksen. Jeg sier som regel ikke at eks har ringt meg, sendt meg meldinger osv, men han er ikke dum, han ser det på meg.

Hvis jeg bare skal tolke min lille magefølelse, sier den meg bare at begge vil ha meg, men at begge vet at jeg ikke er hjemme i mine egne følelser.

Jeg driter faktisk i hva eksen mener, men hva mener min nye? Han tør knapt se meg for han vet at når vi ser på hverandre. da er det oss og nok en ny runde i sengen...

Nå forstår jeg at han har behov for å sove mer alene, i natt lå jeg hos han igjen og jeg la meg på stua i femtiden, siden jeg tenkte at jeg ikke ville vekke han siden han skulle på jobb i dag.

Jeg forstår ikke hva han vil. Han sier at vi bare tar en dag ad gangen, samtidig som han ikke er mann til å gjøre det slutt??? Hva skal jeg tro?

Anonym poster: 0893bd88d4c6f2b8b1fcc0047a3298e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jeg skrev surrete, og jeg vet at dere ikke har vært i samme situasjon. Men hvis menn vil svare, uti fra hvordan de selv ville opplevd å bli den nye mannen i en knust kvinnes liv?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte brukere her inne er himla enkle å kjenne igjen på skrivemåten....

Men mitt råd: Du kan kun leve for deg selv og ingen andre. Eksen din kan ikke kreve at du skal stille opp for ham som mer enn ei venninne.

Når det gjelder han du dater nå: Virker ikke helt interessert når han sier at dere er som dere er. Det han mener er nok at dere er som han bestemmer. Da er det ikke et forhold, men sex på hans premisser.

Er du med?

Anonym poster: 1549590e5439b29350bc1963b952b44f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte brukere her inne er himla enkle å kjenne igjen på skrivemåten....

Men mitt råd: Du kan kun leve for deg selv og ingen andre. Eksen din kan ikke kreve at du skal stille opp for ham som mer enn ei venninne.

Når det gjelder han du dater nå: Virker ikke helt interessert når han sier at dere er som dere er. Det han mener er nok at dere er som han bestemmer. Da er det ikke et forhold, men sex på hans premisser.

Er du med?

Anonym poster: 1549590e5439b29350bc1963b952b44f

Ja jeg er med, og jeg vet at noen kan huske forhistorien og den var ugrei, men det jeg lurer på er hvorfor ikke min nye flamme ikke kan være helt ærlig...han forsøker men når vi møtes havner vi i sengen og det er ikke bare hans feil. Sex på andres premisser har jeg aldri hørt om... den er jeg ikke med på.

Mitt spørsmål er i bunn og grunn hvorfor han ikke kan være ærlig? På denne måten vil han både ha meg og ikke ha meg, etter tre måneder. Jeg kan gi han tid til høsten, men jeg er sliten av det, men merker at jeg er blitt så glad i han at jeg heller ikke vil miste han. Mulig jeg har brukt han som en erstatter og at han er klar over det, men jeg gjorde det i starten, men ikke nå mer.

Og han er egentlig en helt real og snill kar som har et ok rykte, men jeg misliker at han ikke kan være slem nok til å si at du kun er min knullevenninne og er du ikke fornøyd med det kan du fritt velge en annen... Han vet at jeg har kysset både med eksen og en annen, i starten, og at jeg har møtt eksen for å teste hvor sterkt jeg står alene...men hvorfor sier han at jeg er den eneste, i søvne prater han om meg, at han vil savne meg, at...

Han har en stresset periode foran seg nå, og jeg vet det. Han har fortalt det til meg, men jeg har ikke forstått omfanget. Men tolket det som at han ikke vil ha meg mer, men jeg vet ikke. Samtidig har han makten og begge endene, siden han vet jeg er følsom og sårbar og i kom rett fra en maktesløs situasjon med eksen, og det jeg lurer på er hvorfor han bare gir meg halvkvede-viser? Hvordan kan jeg tolke det, kåt ja, men det er ikke kun det. Vi har tilbrakt dager og netter sammen når jeg har hatt herpesutbrudd, så jeg vet jo at han liker meg.

Men han virker redd for å si det til meg, samtidig som han virker forelsket, samtidig som han liker å si at vi tar en time ad gangen, vi har det bra nå og det er alt som betyr noe.

(han har jo rett, det er bare jeg som ikke forstår og som trenger trygghet, bekreftelse og til nød et papirekteskap...noe papirekteskap er det i alle fall ikke, tror han liker meg som jeg er, og jeg er den siste som spiller kostbar, jeg er en av få som gir full pakke til den jeg er glad i om det ikke har gått for han

det er kanskje en av grunnene til at han tror jeg gjør det med alle, men han trodde jeg var minst en luksusprostituert pga jobben min, at jeg var en goldiggers, at jeg ...

nei, jeg er ikke så pen, men jeg har et smil og en sjarm som kan provosere, enten hater folk meg, og de som kjenner meg hater meg av og til men tilgir meg etter å ha kjeftet

Jeg har faen ikke bedt om dette. Denne situasjonen. Det jeg spurte om var om det kan være vanskelig å knulle en dame som kommer rett ut fra et forhold der eksen er dødsyk og tilter stadig og vil ha henne tilbake? Er det lett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ts og jeg har sovet i en uke natt og dag, og er fremdeles trett. Jeg er våken par timer og sovner av og føler meg helt knust fordi jeg føler at jeg blir ditchet, jeg foretrekker frekkhet og ærlighet. Men jeg har en salmonellainfeksjon som ikke har gitt utbrudd på meg. Og har sikkert smittet flere. Jeg ga en klem til en venninne som har hatt aktive bakterier i kroppen, som lå på isolat i mange døgn, som enda ikke er kvitt fanskapet, men jeg trodde det var trygt siden hun slapp ut av isolatet, samtidig som det ikke er trygt å gi en liten klem?

Jeg vet ikke hva jeg skal mene, vet kg og mange ulike svar. Jeg vet at min nye flamme var den jeg drømte om, tøff, morsom, snill, kjekk, omsorgsfull, med egne interesser, ... det ble han jeg møtte, men jeg ba ikke om at han skulle være så snill at han bare hinter... Det er hint jeg synes er håpløst, hvis han ikke hadde hintet ville jeg forstått mer, men skal jeg bare tolke det som at jeg er ubeskrivelig sexy og vakker og så god i senga at han ikke talker å se meg, og vennene hans sender meg et smil vennskapelig, og også hans venninner??? Hva vil han...

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ingen som gråter med meg, jeg har grått ferdig for mange uker siden...

Jeg ble forelsket igjen. Og mitt rykte er ikke til min fordel, jeg har hatt mange menn og noen ekser har påstått at jeg har knullet bak hver lyktestolpe...

Og etter så mange år, vet alle jeg kjenner at det kan jo ha skjedd, men det gjorde jeg ikke. Det er i alle fall et ikketema, men ryktene har forverret seg, nå er jeg en goldiggers som ... bare er ute etter menn med penger.

De siste ryktene går ut på at jeg vil arve milliarder, om ikke lenge, så det gjelder å holde seg inne med meg, men de ryktene har jeg satt ut selv, med resulatat at de fleste smiler litt.

Ingen som vet eller kan tenke seg hvordan man ville reagert hvis man kom i et forhold til en dame som kastet seg i dine armer og var ærlig, men at du aldri klarte å bli trygg på henne, eksen var der. Og når du fucket din egen tvil, ramlet alvina rett i en ung manns armer, som tilfelidigvis var din kollega og da fortalte hun det rett ut, og da ble du enda mer harm.

Visste du at Alvina helst ville at ingen skulle ha det vondt, at eksen skal bli frisk, at jeg aldri mente å såre deg. Jeg vet du leser dette, for du har klart å avsløre deg mht til ting og saker på kg, kanskje det er vg, jeg er jo ikke sikker og jeg driter blankt faen i det.

Jeg er også tilstede irl, jeg har et navn og ikke kun et nick. Jeg har hatt mange nick her, fra åpningnen...

Men jeg er ikke frisk, jeg sover for mye, jeg kunne sovet mye mer hvis jeg ikke måtte opp en eller annen gang, jeg bare sover og sover, jeg sa at jeg er kanskje litt overarbeidet til min nye flamme, han lo av meg, du alvina, jobber... Men legen min sa at jeg må huske på å sette av timer av døgnet til arbeidstiden, slik at ikke døgnet flyter helt ut.

Alle lurer jo litt på hva jeg jobber med.

Nye flammen:

Ja men hva jobber du med?

Jeg svarte, jeg jobber ikke

Ja men du får jo betalt for det, hva jobber du med

Jeg: Jeg vet ikke om det lønner seg men yrket mitt er å jobbe gratis sammen med min beste venninne,

Er det svaret? Hva tjener du i lønn?

Jeg tjener ingenting, noen ganger får jeg betaling

Men hva jobber du med?

Jeg jobber ikke.

Men du jobber jo og hva skjer? JOda, det hender jeg jobber, men det hender jeg ikke gjør det selv om jeg later som, og da navner jeg helfo. For de skylder meg penger og ...men jeg driter i helfo. Jeg gidder ikke.

Jeg er utbrent, vet jeg kan gå inn å vinne hvilken sak jeg vil, men jeg er utbrent. Men kan fremdels smile. The winners take that al...

:popcorn:

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg er glad i han selv om han finner en ny og forelske seg i, jeg makter bare ikke hinting, som er så selvmotsigende, men er sannheten at menn blir maktbegjærlige hvis de merker at en dame koser seg i sengen????

Jeg håper noen menn kan svare. Ja jeg vet at det er umulig, men ....en frustrasjonstråd igjen.

Jeg får kjeft av venninner som sier at jeg må være rett ærlig og sette krav, men hvilke krav kan jeg stille jeg.. fy flate hva skulle det vært.

Og da sier de ikke mer, for dette kan ikke overses. Jeg blir ikke oversett, men nå vil jeg bare være alene noen dager så dukker jeg opp igjen frisk og fin og pen og med rene plagg...

Men jeg savner han, men samtidig får jeg angst, tvil er starten på angstfølelsen, og jeg ... burde høre på mine venninner, men alle de vil helst at jeg konverterer til det motsatte kjønn. De er åpne og mener at et forhold som startet slik, de synes synd på min nye flamme, og ...

er helt direkte, heldigvis. Men kanskje de tar feil, de har aldri vært i samme situasjon, men jeg har også tenkt tanken på at det finnes så mange menn, hvorfor skal jeg kaste bort energi på en...

Jo fordi han sender meg til himmelen bare ved en tanke, og han ramlet i meg når jeg enda var i et forhold og jeg har ike hatt tillit fra dag nummer en engang. Men sist helg fortalte jeg eksen at jeg har møtt en ny og at han gjør meg glad... eksen ble rasende og bruste med fjærene, jeg sa at ro deg ned, han har ikke valgt dette. Dessuten vil han ikk ha meg engang.

Etter det har jeg fått angst, får tlf og sms fra eksen. Det endte med at jeg måtte ringe på hos han i går, og ...bare for å prate. Han fikk et lite kyss, jeg klarte å roe han ned, jeg sa at du vet at vi har hatt bare trøbbel. Jo...

Ja... og du vet at jeg driter i utroskapet som du kalte et forsøk på å imitere noen som heter...samme faen.

Og hva i helvete har du med hva jeg har gjort (men det sa jeg ikke).

Heldigvis ringte venninnen min da og lurte på hvor jeg var blitt av. Jeg sa at jeg ...er der om ti minutter, og mer trengte jeg ikke si. Når jeg sa ti minutter forstod hun hvor jeg var, men hun mistenkte meg heldigvis ikke for å kle meg naken bare fordi jeg møtte eksen.

Dette er helt en umulig story som jeg ikke gidder mer av. Vennligst la være å svare, jeg forstår at ingen har opplevd å være glad i flere menn, hvor den ene er blitt dement og hvilken ny rolle den nye skal innta hvis han ikke trekker seg bort

Alvina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg driter i intensjoner, nå satte jeg på en cd han har her, og jeg vil bare ha ærlighet, men han tviler så sterkt på meg at det aldri kan fungere... det er det mine venninner har sagt til meg, men jeg vil ikke forstå at et forhold som begynner med tvil alltid ender.

Men jeg er like glad i han, men livet er hardt.

Et knull, var jeg bare det? Nei, for jeg og han var venner i 28 år før jeg endelig møtte han singel...og da var livet mitt snudd rundt.

Jeg må innse at han har all krav på respekt og at jeg må slutte å smile og sende sms. Men jeg har fortalt til han at jeg ikke er klar for et forhold før til høsten engang, og at jeg må reise igjen i august, og at jeg vet menn takler det dårlig, men at jeg trives best alene. Det har jeg sagt, flere og mange ganger, men mener jeg det...

Nei, det er kun responsen min på at jeg må finne meg i at han sier at vi har det som alltid som vi har det nå alvina. samme hvor vi er...

Men jeg krever mer av et forhold...jeg makter ikke, en mann som vil ha meg med feil og mangler, han må da vite det og ikke bare leve i nåtiden?

Jeg burde kanskje være den første til å vurdere menn etter mitt rykte å dømme etter, men jeg har ikke hatt dårlig rykte de siste femten årene...

:)

edit;dette er en slitsom situasjon, det er nesten så jeg håper eksen dør uten å slite mer... og det er en ekstrem situasjon som ingen har svaret på, jo at jeg er glad i mange og at jeg kun er forelsket i han nye, men han vet om eksen og han har problemer med å ..være ærlig med meg, siden han synes jeg er en fantastisk snill dame og som ikke fortjener annet enn det beste...

da er det synd i han og ikke i meg, for så snill har jeg aldri vært. Jeg har lukket dører før.

Ja skal ringe en venninne nå eller hjelpetelefonen, men det hjelper å dele frustrasjoner her også. Jeg er bare knapt fylt førti år før jeg møter dette...

Jeg trodde man måtte fylle sytti år før man opplevde makan.

Men jeg har fremdeles troen på at det vil ende bra. Men jeg føler meg fullstendig maktesløs, og det har jeg grunn til. Hvis alt hadde vært perfekt ville eksen og jeg vært sammen og ingen ville vært dødsyke.

Jeg blir nesten kvalm av å tenke på det, men det er ikke jeg som har valgt dette. Og en eller annen dag er jeg nesten sikker på at noen av dere også vil oppleve et dilemma, men da er det jo aldersdemens og ikke grunnet en sykdom. Jeg føler at jeg ikke makter mer nå, men jeg vet at livet ikke har en tidsperre. Men sykdom er det verste jeg vet, og det er vondt og ufattelig vanskelig å takle.

Det er nesten en lettelse når de dør, det er noe mange ikke forstår, men å se folk ha smerter og ligge på det siste og gå til grunne, da krever jeg bare en ting...og det er smertelindring.

Hvis det hadde vært så enkelt... til sist virker ikke morfin og jeg har faen meg kjøpt hasj for å prøve ut med en smertepasient, men hun likte det ikke, jeg måtte røyke med henne, og da spurte jeg:

Hvordan går det med smertene nå da?

Hvilke smerter?

Fikk kattene kun frossen fisk.

Ja, vi er så glade i dyr vi... :)

Vi ramlet omkull på gulvet, siden vi var så glade i dyr og jeg er jo ikke allergisk i det hele tatt.

Vi lo og det var ...

Men hun sa til meg at alvina, hvis jeg må røyke for å unngå smerter, for jeg blir fjern i hodet av å røyke og ...

og ja?

da må du forstå at jeg ikke kan bruke dette daglig.

Ja, jeg forstår.

Jeg røyker jo heller ikke daglig men det hender jeg røyker når jeg har smerter som ikke kan måles, men da blir jeg ikke ruset og da er det bare for å sove...

Men hun sa, alvina, skal jeg som snart er femti år begynne å bruke hasj som smertestillende?

Mener du det...

Nei, sa jeg, men du vet rapportene.

Ja, jeg vet, men nå har jeg prøvd, og jeg liker ikke rusen...jo bortsett fra at

når du er her får du meg til å smile.

Jeg smilte og sa at jammen, det kunne jeg ikke noe for...

Hun vil at jeg skal flytte sammen med henne, men hun har også møtt en mann som jeg har godkjent (den eneste mannen i den byen som ...jeg er så kjempeglad på vegne av dem... hun spurte meg, har dere...

nei, men jeg har møtt hsn før, via venner.

Og nå truer hun meg med at jeg må ikle meg rosa plagg siden vi skal til Italia og jeg og en annen dame skal være brudepiker...

Jeg sa aldri, da går jeg heller naken. zzzzzzzzzzzzznork.

omg

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Enig i forslaget om dagbok. Alvina, du må forstå at dette hører hjemme i en dagbok. Der kan du skrive så mye du orker, få det ut og lese det igjen senere. Slik disse trådene dine utvikler seg, blir det for spesielt for de fleste andre her, da du bare skriver og skriver og svarer deg selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro ned dopinga, tipper det hjelper på både det ene og det andre.

Anonym poster: 8f489cbaac50ab349cadec8258b6fdd5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo en dagbok, men hvis jeg skriver der er jeg ikke like anonym som før...

Nå ringte han nye og han kommer ikke i kveld, han sa at jeg må klare og holde ut par dager uten noenting... og det klarte jeg ikke sa jeg, men da begynte han å le og sa ha ha alvina da. Jeg vet at du bare tuller. Nei, jeg tuller ikke, men hvordan har din dag vært?

Joda, har hatt et møte med xxx og med xxx på jobben, og du alvina, du har vel sovet som vanlig.

Joda, det har jeg gjort. :)

Jeg gidder ikke skrive mer i denne tråden, for når verken jeg eller andre kan tolke det som skjer, og jeg føler meg helt betatt på bondelandet av han, helt spesielt betatt, sånt som ikke kan oppstå ... og husk, jeg er en ikke sjalu dmae, men jeg kan falle i grublerier og tvile. Jeg får bare gi han noen løse tømmer og til meg selv også, han vil møte meg i morgen eller i alle fall til helgen og da er alt ok. Jeg spurte ikke, jeg avkrevde ikke noe svar, men han er jo en av mine beste venner så han måtte le av at jeg forsøkte å leke hjelpesløs...

Men i natt måtte han sove, han vet at vi sover godt sammen men at han våkner med store stå og ...

Det er ikke rart jeg er singel, men hvis han vil ha meg er jeg hans, og det vet han, men jeg krever ingenting. Han har til og med forhørt seg om meg, om mitt rykte og det går utpå mye, noe har jeg måttet stille spørsmålstegn til og spurt om årstall og hvem sa det osv...

Men det meste er avklart, og vi ses sikkert i morgen eller i alle fall fredag. Det som er rart er at vi er blitt forhekset av hverandre, og vi har en egen evne til å le av alt. Men jeg savner han ikke, for han må få egentid, og jeg vil også ha det, men at han får meg til å le og smile... det er som å skru på en bryter, men det er jo ikke hans feil, venninner får jeg også til å briste i latter av og til.

Men venter han for lenge, kan jeg jo møte en annen, men han vet at ingen rører meg verken i oslo eller bergen eller noen steder, for ryktene går og av all respekt for mannen...

Sånt kan rykter berøre meg, men jeg bryr meg ikke pga at jeg hører rykter om at nå roter alvina med han, men det skader meg samtidig, jeg er en tabu-dame.

Og det er ikke greit, jeg er en dame som alle har hørt om og de har hørt hvem jeg har hatt i senga og av dyp medfølelse overfor menn holder de seg langt unna mine lår...

Det er fakta, men jeg ser jo den, men det er ikke gøy å være en som alle har hørt om, en legende, som har mange kallenavn, som er beryktet, og som menn holder info om hvem jeg har sex med i tilfelle de har lyst på et ligg...

Jeg gidder ikke mer, er lei av å være kjendis, har truet med å selge meg til se og hør, og å dele potten.

Men ingen tar meg seriøst, de tror jeg ...jobber...

Han vet at jeg jobber, men stiller stadig spørsmålstegn, ikke nå mer, nå vet han at jeg kjører dag og natt og at jobben ikke er et afire ark. Det kan ingen forstå. Jeg må ikke reise igjen før i august, men kan gjøre det i juli og.. men han forstår enda ikke hva jeg driver med...om jeg får betalt for å ...

Men han vet mer i dag, så nå ler han bare og sier ok ok alvina. Det går vel bra.

Jeg har ikke valgt å bli så glad i han og det vet han. Jeg har sagt fy til alt av sånne ting, men ...og jeg har jobbet mye med at han skal stole litt på meg, at jeg er ærlig selv om jeg er en dust...

så mye at det er tvil om et forhold som er i starten kan ende bra når det er tvil og uro begge veier, det han ikke forstår er at jeg bare sover, jeg er ikke deprimert, jeg er bare ikke helt frisk.

Men jeg håper at jeg slipper billig og blir frisk igjen. Hva som feiler meg? Jeg er blitt akutt syk, men har tatt mange us i løpet av to år, men nå er jeg helt ferdig, jeg er så fysisk trett at jeg ikke kan tenke en tanke. Ja hva er det, det er vel noe alvorlig, jeg tror jeg har et virus som ... blir borte. Fordelen med å bli syk er at man bare sover og ikke har evne til å gruble og falle i tanker.

Men det er mulig jeg bare er deppa men jeg kjenner kroppen min, og ja jeg kan sove videre helt til fredag.

Men jeg har ikke influensa, er bare så fysisk trett at hodet ikke henger mer på plass, vil bare sove.

Jeg vet ikke hva det er, sikkert kreft men det overlever jo de fleste.

Han smilte og sa til meg i telefonenat ... da alvina, får du jo klare alt selv. Joda, det vet du jo at jeg gjør, men ...

Jeg vet ikke hva jeg ... jeg er bare trett, men må ut og kjøpe meg valium og knekkebrød og litt ketvhup...

For jeg har jo ingen mann som er villig til at bo med meg.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke anonym uansett hva du skriver, Alvina. Skriv i dagboka di.

Mener du at jeg er kjent med fullt navn og hele pakka?

Men nå ringte han og vi pratet om det vi har problemer med å prate om, han kommer i alle fall på fredag, og vi ringes i morn og han har ingen andre han roter med og han setter også pris på at jeg holder meg unna andre menn.

Noe mer fast forhold har vi ikke, men jeg er blitt så ufattelig glad i han. Jeg har merket at han har sjekket meg om jeg er en sjalu bitch, men det er jeg ikke (jo kan bli sjalu, men da med grunn, men i dette forholdet har vi begge surret med andre, og han liker ikke tanken... nå vet han til og med navnet på den jeg gjorde det med i mai, jeg sa det selv når jeg forstod at de var venner... det visste jeg ikke fra før)

Jeg føler meg langt mer trygg med han nå, siden vi pratet lenge og flere ganger i telefonen i kveld. Og kjemien mellom oss er unik, vi koser oss og trives sammen, og har også sex som er helt ubetalelig.

Jeg har prøvd å holde avstand av frykt for å bli såret, men nå har jeg sagt at det er ok at vi har det som vi har det, men at jeg ikke takler mer surr med andre som det var i starten.

Jeg sa at jeg vil bare ha deg, og hvis du forelsker deg i en annen må jeg være den første til å høre det, og noe mer surr med andre tilfeldige vil jeg ikke vite av verken på mine eller dine vegne.

Men jeg har enda ikke sagt at jeg helst vil at vi skal være sammen og holde sammen, men han har forstått det. Nå får bare tiden vise hva som skjer videre. For jeg kom rett ut fra et forhold, og klart han fikk sine tvil til mine hensikter. Min hensikt var faktisk bare å knulle han en lørdag... men så ble det mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...