AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Del Skrevet 20. juni 2012 Betyr det at de syns du ser snål/rar/stygg ut? Syns mange jenter ser ut til å småflire litt og flire litt for seg selv hver gang de passerer meg. Føler meg itt mobbet. Anonym poster: 71593a2dc63641cc90e3964982b97504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 20. juni 2012 #2 Del Skrevet 20. juni 2012 Slike situasjoner blir hva du gjør det til, og ofte har vi en tendens til å tolke alt i verste mening, dersom vi i utgangspunktet har en trist eller 'usikker' dag. Hva jentene flirer av vet vi jo ikke, men om de så gjer, så ligger problemet hos dem. Et modent menneske verken ler eller flirer av andre som ikke bevisst prøver å danne en humoristisk situasjon, og jeg vil tru og håpe at selv dagens ungdom vet bedre enn å le av andre på den måten. Med andre ord: dersom ikke situasjonen tilsier annet, så bare ignorer hele fliringen og fortsett som vanlig. For alt vi vet kan de flire av alt mellom himmel og jord, og ikke nødvendigvis deg. Om de derimot er folk som er uhøflige nok til å flire slik av andre, er det nok neppe fordi du er spesielt 'stygg og snål', men fordi mobbere alltid er ute etter å skade de som er dem selv ulik. I begge tilfeller er det mest effektive å ignorere det og tenke at det finnes viktigere ting i livet ditt å ta seg av enn flirende jenter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 20. juni 2012 #3 Del Skrevet 20. juni 2012 Da overser jeg det eller begynner å le selv. Kanskje de vil bli venner med deg? Det er verre når det er isfront mellom damer (unge damer som er tenåringer eller noe lignende...) Da har til og med menn rygget unna. Men de som er mine venner har trøstet meg, da var vi unge og jeg hadde slitt med dop pluss at det skjedde hundre andre ting, og en sa til meg at hvis han ikke hadde en kjæreste ville han tatt vare på meg nå, og han ga meg en klem og sa til meg; bli med på puben, og er det du som har malt alle disse bildene her? ..jaa sa jeg, hvem kan det vel være ellers. Ja, ok jeg blir med og tar en pils, nå er jeg også lei av å være deprimert. Men jeg lover ikke å sitte der lenge og jeg lover ikke å smile. Nei, du trenger ikke smile. Bare bli med ut i sola Alvina. Der sitter også han, han, hun og han og hun og alle har savnet deg i det siste, det siste vi hørte var at du var kanskje død. Hvem sa det, sa jeg. Hm, ingen, men du er jo ofte ute og se og vi har hørt hva som har skjedd. Ok, jeg blir med ut. (det berget meg, at han så meg der og da, men nå er han, det er en helt annen historie som jeg aldri vil røre, og jeg tror det er blitt bedre, ellers ville jeg hørt rykter. Rykter er jo gjerne på den måten, går det bra hører man ingenting, går det dårlig blir alle opptatt av saken, og en fjær blir straks til ti garnøster) Jeg har verdens verste samvittighet, jeg har grunn til å ha det i dag, men jeg skal ta opp saken med den det gjelder etter arbeidstid og ikke nå. Han holder meg på pinebenken, eller motsatt, jeg har i alle fall ikke peiling på hva som foregår i andres hjerner. Men det bruker jo å være mange ting, og jeg har vært den dummeste damene i hele landet, jeg har dummet meg ut og har fått kjeft av venninner også... Men hva har jeg gjort? Jeg har knullet med en mann i snart tre måneder, og jeg kom rett ut fra et hektisk forhold, etter tre uker presterte jeg å ligge med en litt yngre mann, og siden jeg er ærlig (det har jeg også fått kjeft av fra venninner), jeg burde ikke sagt noe. Men mandag møtte jeg igjen han som jeg har surret med i tre måneder, og da var jeg ikke på jobb, men var på hans arbeidsted, da dukket han jeg lå sammen med opp og bare et blikk røpet at .... Han bråsnudde ikke i døren, men så meg uten å se meg og røpet ikke i det hele tatt i brøkdelen av et blikk at han la merke til at jeg var der, og det ble...jo lagt merke til. Så jeg valgte å si til kjæresten min, han syntes jeg oppførte meg rart, han sa at det er noe du ikke vil si, men han vet at det er noe jeg aldri vil svare på, og det kommer jeg aldri til å gjøre. Han lurer på den dagen i juni jeg surret meg bort i masse rør. Var det han? Nei, sa jeg det var en fra austalia. Øh, kan vi ikke holde kjeften lukket om mine tabber nå. Og forresten, du jeg vil ikke ha et forhold hvis vi skal krangle, og jeg vet at vi alltid vil være glade i hverandre, for ... Men hvorfor vil du ikke være kjæresten min? Er det pga dumme rykter ... Ts, smil tilbake, se deg rundt, finn på noe annet, men vit at blant småjenter er baksnakking vanlig, da er ditt eneste valg å smile tilbake og leke overlegen. Det funker alltid. God klem. Hvis noen smiler og ser på deg på en måte du ikke liker, er mitt gode råd å se dumt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå