Gå til innhold

Min lille dagbok!


ebony

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei,

Ville bare ønske deg velkommen som dagbok-nabo!

Skal bli spennende å titte innom boka di!

Og du er alltid hjertelig velkommen innom min :D

Ha en flott helg videre!

Klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å få hilsen i boken min da! Er stygt redd for at det ikke blir så veldig spennende lesning, er ikke så flink til å skrive. Her kommer det nok mest til å bli sånn "kjære dagbok i dag har jeg...." opplegg. Jaja!

Kjære dagbok...

I dag veide jeg 61,8 kg da jeg gikk på vekten i morges (jippi), har den siste uken lagt stabilt på 62,5. I det hele tatt ganske bra siden jeg begynte å slanke meg for alvor etter nyttår. Veide da rundt 67 kg. Det har i grunnen gått raskt hittil.

Mål: 58-59 kg. Da er jeg ikke akkurat syltynn, men slank akkurat passe til meg har jeg funnet ut. Det var det jeg veide før jeg ble gravid sist, og var veldig fornøyd med det. Får håpe disse siste kiloen går lett, men det er alltid disse som er vanskeligst å få vekk. Tiden får vise.

Skal i hvertfall på trening i dag, har begynt på aerobic i den lokale idrettshallen sammen med en haug med husmødre (i ordets rette betydning) Jeg er sikkert yngst av alle der :lol: Det var mye styrketrening sist gang, akkurat det jeg er på utkikk etter, stramme opp litt hist og pist...

På onsdag reiser hele familien på en liten ferie tur til Geilo. Har fått lånt en hytte der og blir borte til søndag. Tror det skal bli kjekt! Blir neppe noe ski på meg, planen er å holde meg i nærheten av de to jentene, mens mannen tar eldstemann med seg på opplæring i slalombakken. Eldstemann fikk forøvrig splitta nytt utstyr til jul, så det må jo tas i bruk! Til og med skilæreren er bestilt. Mannens søster m/datter kommer også oppover, så han skal dele skilærer med kusinen. Hun har heller ikke stått noe særlig, stakkar skilærer...

Har forresten mye å se frem til nå fremover, jeg og mannen skal ALENE til københavn en weekend i mai, vi har bestilt oss en tur hele familien til Mallorca første uken i juni (rett før jeg begynner i jobb i igjen etter endt permisjon). I juli skal vi på en liten sørlandsferie, noen dager i Oslo for å så ta turen nedover til sørlandet til dyreparken og kaptein Sabeltann. (Obligatorisk for alle småbarnsforeldre...? Andre gangen vi tar turen nå.

Har også bestemt meg for å ta laserkorreksjon på øynene mine. Hjelp. Har egentlig en ting med øyne, klarer bare ikke tanken på inngrep i øyne og sånn. Kunne aldri ha jobbet på en øyeavdeling...Brrr.

Har rett og slett funnet ut at nå har jeg brukt linser i snart 11 år, og det har kostet meg like mye som en operasjon. Så nå hopper jeg i det...Har fått time til forundersøkelse 20 februar...

I dag er det strålende vær ute, som jeg for det meste har tilbragt innendørs og ryddet litt etter helgen. 2 åringen går i barnepark. Jeg pleier å ta turen og gå ned til parken, deilig med litt morgentrim. Da får lillemor litt melk i vognen og sovner. Da kan hun sove i 3 timer, så da har jeg "fri" noen timer midt på dagen. Kl 12 kommer eldstemann hjem fra skolen. Akkurat i dag snødde det så sinsykt mye at jeg orket ikke å gå i dag, og kjørte i stedet. Gikk en kortere tur etterpå istedet slik at minsten sovnet. Godt innpakket sover hun som en stein utenfor. Tur må jeg uansett, da vi også har en svært trengende hund...

Tok å brukte "fritiden" på å støvsuge. Så greide jeg å knekke støvsugeren :( Kjedelig. Så stress å begynne å måtte skaffe nye deler da. Grrrr. Støvsugerstangen datt i gulvet og da knakk den plastdingsen som er festet inni det jerndelen (ikke så godt forklart da men...)

Akkurat nå danser toåringen i bare trusen rundt på gulvet mens "på låven sitter nissen" ljomer ut av høytalerne :hoho: Har ennå ikke tatt juleCD ut av stereoanlegget, hun bare ELSKER på låven sitter nissen.

lillemor ligger på gulvet og danser hun også. Moren hva gjør hun? Skriver dagbok på KG. Jaja, vi koser oss alle sammen :wink: Toåringen er forøvrig en skikkelig "sommerunge" helt unødvendig å kjøpe klær til henne har jeg funnet ut. Inne går hun i stilongs og strømpebukse, hater gensre og bukser, ute går hun jo for tiden i strikkeklær og kjeledress.

Fikk telefon av min fetters kone A i dag spurte om jeg var intressert i å ha party, det ble solgt barneklær, Lingon og blåbær, har aldri hørt om det før. Vi får prøve. Sa ja med forbehold om at jeg fikk noen til å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer må jeg skrive i dag...

Nå er mannen kommet hjem og middagen er vel overstått. Er så mett og god nå til tross for slankingen. Vi hadde deilig kylling, med stekt paprika,løk og eple i karrisaus og ris. Siden dietten min innebærer å spise lite karbohydrater (ala Fedon Lindbergh), spiste jeg alt untatt ris. Mett ble jeg og, men dette blir dagens siste måltid. Kun en liten eske Läkerol i kveld og masse pepsi max (jada, skal slutte med pepsi maxen når jeg har nådd idealvekten).

Gleder meg faktisk til aerobicen i kveld, da jeg minnet mannen på at jeg skulle avgårde i dag sa han: "nei vettu hva at du gidder" ikke lett å bli motivert når man hører sånt! Min vilje er ikke akkurat av jern, mer gummi eller noe sånt. SKAL GÅ SKAL GÅ!!!

I dag begynner jo unkaren også, skal jammen si det er gøy denne gangen, med han der Bob-fyren som unkar. Må huske å ta det opp på video før jeg går på trening + hotell Cæsar. Må bare ha det med meg :o

Ja, er en tv slave. Hva annet har man å gjøre på om kveldene når ungene er lagt? Alt for trøtt til å gjøre husarbeid i hvertfall.

Må i hvertfall ta leggingen av ungene nokså tidlig i dag. (Eller rett og slett klare å ha de i seng til rett tid), hvis jeg skal rekke treningen kl halv åtte.

Nå har ikke minsten sovet ettermiddagslur i dag, så hun kommer nok til å være stupings lenge før syv... Mellomste jenten kan pappa ta seg av. Eldstemann legger seg ikke før etter jeg er kommet hjem igjen alikevel. Men han ordner seg selv (beordning). Han har ikke behov for mye søvn den gutten der nei, seint i seng og tidlig opp. Sånn har han vært hele livet. Heldigvis er det annerledes med jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vekten: I morges, akkurat 62 kg :( (vil være under :x )Jaja, 200 grams forskjell fra i går det har jo ingen ting å si?

Vet hva jeg gjorde galt, så det i morges. Det stod matfløte i kjøleskapet. Det var det mannen hadde i sausen til maten i går...bare melk du liksom!

I morgen drar vi til Geilo. Håper det blir kjekt. Føler det skal bli godt å komme seg vekk. Så et tilbud i avisen i dag. Jakke på salg til 1299 eller noe, med bukse til 999,- Fikk lyst å hive meg i bilen å kjøpe. Har ikke ordentlig vinterklær...får høre med mannen seinere. Vi vet vel alle hva han sier (hva skal du med det?) Greit for han å si som har utstyret i orden. Sånn er det å være gift, tre unger og fellesøkonimi, kan liksom ikke lenger bare løpe ut og kjøpe noe man har lyst på, men egentlig ikke har råd til og strengt tatt, må ikke ha det men det hadde vært greit å hatt det...Skal i hvertfall opp i familierådet...

Huff det er masse som skal ordnes før vi reiser. Må vaske og tørke klær. Pakke til tre unger, pes, i tillegg skal vi ha minst mulig med oss. Veldig lett når det er vinterklær som skal pakkes. Men vi er fem stykker, skal ha vogn med, ski i tillegg til klær og alt det. Heldigvis har vi skaffet oss skiboks på taket.

Dessuten skal huset være strøkent til i morgen da får jeg min kjære vaskehjelp på besøk. Hun vasker og skurer, jeg rydder først. Det er deilig! Det skal bli deilig å reise fra et ryddig å rent hus, og komme hjem igjen til det samme. Pleier også og skifte på sengene slik at alt, absolutt alt er rent.

Nå har jeg akkurat levert toåringen i parken, jukset i dag også og kjørte. Gikk en liten "tissetur" med hunden etterpå i stedet. Lillemor sovnet i vognen. Og jeg må utnytte tiden. Har akkurat ryddet på kjøkkenet, nå skal jeg spise litt, før jeg tar fatt på klesvasken.

Kommer sikkert til å skrive mer litt seinere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Er stupings nå. Kan ikke legge meg ennå, venter på at tørketrommelen skal bli ferdig å tørke, så må jeg hive inn enda en ladning. Må bare bli ferdig med pakkingen i kveld. I morgen må jeg konsentrere meg om å rydde huset til vaskedamen kommer. Må på butikken å ta ut penger til vaskedamen kommer og kjøpe oppvaskemiddel. Skulle sette på maskinen i sted, F&%&/ tom for tabletter. Ser på klokken, F%&/%, 23.15, litt sent å gå på tiggerunde hos naboene...sendte mannen ut på jakt etter et hus som enda var belyst. Og jammen kom han ikke tilbake med en. Litt flaut ikke første gangen vi har lånt oppvaskemaskintabletter av de nei :oops: Får takke pent neste gang jeg ser de og levere tilbake like mange jeg har lånt...

Hver gang jeg skal et sted så lover jeg meg selv at jeg ikke skal ta mye med meg, men ender likevel opp med å ta for mye med meg alikevel. Er redd for å mangle noe til meg selv eller ungene. Kjipt å sitte der og angre liksom. Men men vi overlever nok! Tenk en hel kveld går med til pakking :klaske:

Må huske før jeg reiser:

1.Ta opp Forsyte-sagaen i morgen

2.Mate fiskene (har akvarium også ja) + hive oppi weekendfòr

3.Pakke mat,flasker og leker til Ingrid

Var forresten hos svigermor og svigefar til middag i dag. De skal passe hunden mens vi er borte. Tenk vi reiser på fjellet uten hunden!!! Har rett og slett ikke plass i bilen. Dessuten er det en slalom tur. Han får kose seg med "besten" disse dagene.

Sånn, nå får det være nok skriblerier for i natt, ønsker alle KG lesere en god helg. Vi kommer tilbake på søndag.

*går opp og rydder på loftet +stiller inn videoen når jeg først er der*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var jeg ferdig...så og si. Telefonen ringte tidlig i morges. Det var vaskedamen. Hun kunne ikke komme i dag, men kunne i morgen. Da måtte jeg avlyse siden vi drar. Jeg var så innstilt på reise fra et nyvaket rent hus at jeg så ingen utvei enn å sette i gang selv. Nå har jeg vasket hvert eneste rom i huset, tre etasjer, puh, ikke akkurat en yndlingsbeskjeftigelse nei. Positivt: JEG har tjent meg 500 kr, som vaskedamen skulle hatt :D Nå er jeg ferdig å pakke og bære i bilen, om 5 minutter skal Ingrid få ny bleie så drar vi og henter storesøster i parken. Så får vi vente på pappaen som skulle prøve å gå tidlig fra jobben i dag.

Så dra vi! Er virkelig spent på bilturen. Nesten 5 timers kjøring....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :blunke:

Nå har du 500 kr du kan bruke på hva du vil, hhe.

Håper du får det koselig :D

Klem fra Fisk :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje allerede dratt avgårde til Geilo! Ville bare ønske deg en riktig god tur! Kos deg masse og fortell hvordan det var når du kommer tilbake!

Klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, der var vi kommet vel hjem fra Geilo! Vi har hatt det deilig, var utrolig heldig med været, sol og plussgradet og masse snø. På lørdag fikk jeg meg noen turer i slalombakken jeg også. Hadde nesten glemt så gøy det er å suse nedover (høres veldig proft ut, men å "suse" kan jo bety så mangt...). Eldstemann har faktisk lært litt. To timer på skiskole trengtes! Han har i det minste lært seg å ploge og dermed kunne kjøre litt mer kontrollert. Vi må bare på ski i påsken også!

Så gøy å få hilsen i dagboken, fisk og fredslija! Takk for det :-)

Nei, får nok komme meg inn på vaskerommet å begynne i haugen et sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynte dagen veldig bra må jeg si.... :-? Da jeg stod i dusjen og holdt på å såpe meg inn så det bare krrriiish i nakken min au! Nå er den helt stiv. Håper det er noe som går over av seg selv... Hadde låst nakke for et par måneder siden også. Den var helt låst. Måtte til kiropraktor for å "låse" den opp igjen. Først da ble det bra. Nå sitter jeg her med varmepose rundt nakken og håper det blir bedre. Har en nabo som er kiropraktor og sist gang forbarmet han seg over meg og det var han som fikset den sist.

Kunne ikke helt bestemme meg for å gå ned i parken eller om jeg skulle kjøre. Gikk å veide for og mot hele tiden, men da nakken min ble stiv syntes jeg såpass synd på meg selv at jeg bestemte meg for å ta bilen. før jeg skulle gå fikk jeg en telefon fra en venninne og nabo som lurte på om jeg skulle gå nedover i dag, for da ble hun med. Så da ble en tur alikevel. Det er så mye koseligere å gå når du har selskap!

Etterpå gikk vi hjem til henne og snakket litt før jeg måtte gå hjem. Eldstemann kommer hjem fra skolen med skolebuss i 12 -tiden.

Må ut på en liten handlerunde i dag også, med ungene på slep. Etter Geilo-turen er det ikke mye i kjøleskapet. Dessuten fikk Eldstemann og toåringen 50 kr hver av farmoren i går som de bare "må" bruke opp. Eldstemann må ha nye innesko på skolen.

Moren (jeg) har lyst på masse nye klær...

I dag skal guttungen på turn og jeg skal på aerobic hvis nakken tillater det. Det går sikkert greit å trene, det er bare så j¤%&& ubehagelig å ikke kunne bevege nakken uten at det gjør vondt. Det blir mye klaging på nakken min, men dette er min dagbok og da kan jeg vel klage så mye jeg vil :wink:

Dessuten blir det bursdag til helgen. Eldstemann har bursdag og dermed er hele helgen fullbooket.

I går kom nabojenten med bursdagsinvitasjon til Mellomste jenten. Så hun skal i burdag på lørdag akkurat da jeg skulle ha barnebesøket for gutten. Det passer i grunnen bra. Skal invitere 17 gutter her...Regner med at det er noen som ikke kommer...I den anledning har jeg avtalt med mamma at hun skulle ha jentene under besøket, det blir umulig å ha de i hus samtidig. Men nå behøver hun bare å ha minsten. Etter besøket bllir mamma med opp hit for da skal hun være barnevakt, vi er invitert til et vennepar om kvelden. Så har vi voksenbesøket om søndagen klokken 17...i tilfelle vi ikke er helt i form...

Så jeg må altså i gang med å bake...

Ellers ble jeg veldig overrasket over vekten min i morges. 62,3. Slettens ikke ille. Jeg har tross alt spist som en hest mens jeg var på Geilo. Men nå blir det andre boller nå som jeg er tilbake. Bare 3-4 kg igjen så er jeg storfornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nakken min er bare blitt verre. Har vært på apoteket og kjøpt smertestillende og betennelsedempende gel og ibux, det hjelper en del.

Skal få mannen til å massere meg i kveld...Ingen lett oppgave, kjedelig.

Har også vært og kjøpt meg en ny bukse! I am very happy :P Litt trøst for alle mine lidelser. Har ikke kjøpt snop at all. Har ikke spist i kveld, eller jo; en eske lacryl og en eske läkerol. Noe må man jo kunne unne seg med :-?

Droppet treningen i kveld. Fulgte ikke med på klokken, så det ble litt hektisk med legging av unger og alt det der. +at mamma kom innom en liten time før hun skulle på styremøte i koret. Dessuten var jeg ikke helt i form. Lå meg på sofaen i stedet og med varmepose rundt nakken og så på hotell Cæsar og ungkaren.

Nå er i hvertfall bursdagsinvitasjonene klare. Får dele de ut i morgen. Alle guttene i klassen kommer, 13 stykker med min gutt, +5 gutter fra gaten som er et år yngre som dermed ikke går i klassen. Oj, det blir 18 stk det!!! Gulp. Det er fælt å si det men satser på at noen melder avbud. Regnet ut i kveld hvor mange stoler jeg har, og kom frem til 17 stoler inkludert tripp trapp stolen.

I morgen må jeg huske å ringe til læreren til guttungen. Telefon tid hver tirsdag. Det har faktisk hendt at vi har fått et par lapper og telefoner hjem fra læreren om at han ikke oppfører seg helt eksemplarisk på skolen. Veldig urolig i samlingsstunden og slike ting. Trøster meg med at han i hvertfall ikke er stygg, bare litt urolig med litt for mange maur i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Da jeg våknet i morges var nakken min mye bedre! Jeg er happy. Kanskje den lille "kuren" min med ibux og smertestillende/betennelsesdempende gel virker. Det virker bra, nakken blir mindre vond og jeg blir mindre anspent og dermed blir nakken bedre mye fortere. Jeg kjenner den jo ennå da, så jeg tok å smurte på gelèn og tok en ibux sånn for sikkerhets skyld. Har bestemt meg for å gjøre det helt til den ikke er vond lenger.

Nå har jeg akkurat vært å handlet inn diverse matvarer på Rema 1000, levert toåringen i parken. Planen var egentlig å kjøre direkte til et kjøpesenter etter å ha avlevert henne, men orket ikke. Babyen sovnet i bilen, og nå står hun utenfor og sover i vognen. Fant ut at det var mye bedre å slappe av hjemme, helt i fred for unger...Har en halvanne time før gutten kommer hjem fra skolen.

Vekten var ikke bra i morges. Gidder ikke å skrive hva den viste en gang. Hvordan kan man legge på seg av 3 rundstykker, 3 knekkebrød, en lettyoghurt og 3 esker läkerol/lakryl? :veldigsur: Attpå til spiste jeg ingen ting etter kl 17??? Får satse på at det bare er litt "ubalanse" i kroppen...

På fredag skal jeg øyelegen til forundersøkelse. Etter det jeg har lest meg til er det bare en grunn til at jeg ikke kan operere og det er hvis jeg har for tynne hornhinner. Det er visst så mange som 40% av befolkningen som har dette. Det er jo bare typisk at jeg er en av dem nå som jeg har bestemt meg for å gjøre det...

Gu, det må jeg fortelle! I dag var det rett før jeg hadde blitt påkjørt. Litt ekkelt å tenke på hvis jeg f. eks hadde vært bare 10 sek tidligere ute så hadde jeg fått en bil rett inn i siden på meg!

Opp bakken her vi bor er det en veldig krapp sving, og hele bakken her var full av tynn tynn is. Og en dame som kom nedover, bare seilte rett ut til siden. Stakkar hun ødela hjulet sitt. Så kom det en bil til som gjorde akkurat det samme, men hun greide å rette opp igjen.

Jeg hadde jo nettopp kjørt den samme veien selv, og så at det var glatt så jeg klarte meg fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, hva skal jeg skrive om nå da? Har lyst til å skrive men vet ikke hva :klø:

Toåringen har vært på turn i dag. Så søt, stæsjet opp i hvit turndrakt med glitter, rosa strømpebukse, hvite leggvarmere, turnsko og et sånn nesten gjennomsiktig skjørt utenpå. Og det lyse håret i musefletter. Jentungen formelig stråler, føler seg sååå fin! Morsomt å se på. Neste gang skal jeg huske å ta med fotoapparatet.

Har vært så til de grader usunn i dag. Har kun spist smågodt i hele dag. Smågodt til frokost huff og huff. Spiste så mye godt at jeg har vært mett i hele dag... gulp. Spørs om ikke vekten forblir en hemmelighet i morgen også.

Snakket også med læreren til eldstemann. Han var veldig positiv og sa at han var blitt mye bedre. Han hadde stor tro på at dette kom til å gå over...

Nå er alle invitasjonene bursdagen utlevert, minus 2. Allerede har vi fått et avbud, så nå er jeg nede i 17 gutter med Magnus.

Nå holder jeg på å tenke ut hvordan vi skal klare å underholde alle disse guttene uten at de raserer huset totalt. Ballonglek? Er den ganske voldsom tro? Halen på grisen er vel ganske kjedelig eller? Kommer vel på noe til lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynte dagen bra: Det ser ut som om toåringen har spysyken. Har kastet opp 2 ganger i morges. Rart, innimellom virker hun fin. Første gangen hun spydde hadde hun drukket litt vann, 2 gangen hadde hun spist 2 skiver som kom rett opp igjen i trappen (sist på sofaen...).

Så foreløpig ser det ikke ut som om hun skal i parken i dag.

Har nettopp gitt henne et kvart knekkebrød og pittelitt kokt vann, så får vi se om hun klarer å holde på det.

Nå beljer minsten i bakgrunnen her. Hun er trøtt igjen. Så får ta meg en liten tur ut med henne og hunden så hun sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig innesyk nå. Har vært innendørs i hele dag, i det fine været, solskinn... Toåringen har ikke vært i parken, men har heldigvis ikke spydd flere ganger, er egentlig i fin form, men virker ikke helt tipp topp. Får se om hun ikke blir bedre til i morgen. Har lyst å gå ut å handle etterhvert. Føler jeg trenger litt forskjellig, både til meg selv og til selskapet på lørdag og søndag for den saks skyld. Det er bare det at jeg føler meg så tiltaksløs for tiden. Har lyst å sette i gang, men orker ikke. Hvis jeg skal gjøre innkjøp til barnebesøk og familiebesøk så trenger jeg å farte litt rundt i forskjellige butikker. Den eneste muligheten jeg har til å gjøre det er mellom ti og tolv, føler det er lite jeg får sjans til å gjøre det da! Dessuten er det i akkurat den tiden minsten sover, ikke noe kjekt for henne å kjøre rundt, inn og ut i bilen da!

Nei vi får se...alt er et ork nå. Sikkert for det jeg er innesyk. Har lyst å kjøre på butikken og snope...

Fikk telefon fra svigermor. Hun inviterte til familiebesøk i morgen i anledning svigerfars bursdag. Har egentlig andre ting på tapetet, har aerobic og klubb, nå må jeg droppe begge de tingene.

Akkurat nå spurte jeg ungene om de ville være med på butikken å kjøpe godteri. Eldstemann vil ikke (bombe) men toåringen vil. Minsten har ikke stemmerett... Ja vi går. Tror jeg... ...nei det ble ingen tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer svigerfar! 73 år i dag! Er akkurat kommet hjem fra familiebesøk i den anledning. Nå er begge jentene akkurat i seng, og eldstemann på vei. I besøket i dag, får jeg plutselig og overaskende en gave fra min svigerinne. Hadde riktignok bursdag forrige måned, men pleier ikke å gi hverandre gaver hvert år. Det blir vel helst med runde dager eller dager som feires. Jeg åpner gaven og jeg fikk et smykke. Utrolig nydelig akkurat min stil. Litt sånn moderne passer til litt hverdagslig pene klær. Jeg ble faktisk kjempeglad for det. Ble virkelig rørt... Koselig liksom. Tror jeg må gå å høre om de har øredobber som hører til.

Dagen i dag begynte med at etter å ha levert mellomstemann i barneparken, kjørte jeg rett til et kjøpesenter i nærheten. Hadde lyst på noe nytt i dag, men kjøpte ingenting til meg selv. Prøvde et par bukser, men de satt ikke så bra på meg så det ble ingen. Kjøpte en penbukse til eldstemann, ellers gikk jeg rundt mens jeg prøvde å tenke ut en gave til ham. Han har egentlig fått ny sykkel som vi har kjøpt for en stund siden, så jeg tenkte han kunne få bare en liten ting utenom. Så kom jeg på at kanskje et pc spill kunne ha vært noe. I butikken anbefalte de "Simms". Har aldri hørt om det før. Da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg skulle prøve det litt bare for å se var det var og om det i det hele tatt var noe for ham, NOPE, man må jo kunne forstå seg på både økonomi og kunne lese. Så ble det til at jeg begynte å sitte med det selv. Et spill som er endeløst...og tidkrevende. Akkurat som om jeg har tid til å holde på med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg på en torsdagskveld!

Håper den er god mot deg :)

Koselig det med svigerinnen din da! Sånne småting kan bety så mye.

Ang. det spillet, het det simms eller the sims? Jeg var nemmelig helt dilla på the sims livin' it up da jeg var litt ungre. (nyere versjon av vanlig the sims) Satt i flere timer jeg! Det var sånn at du hadde mennesker, bygde hus til dem, sov. Men det finnes mange forskjellige versjoner av the sims da.

Snart helg! :kul:

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fisk! Jo det er det dataspillet du snakker om Sims. Der du skal bygge opp et helt nabolag. Ser jo ut som sånn evighetsprosjekt. Ikke noe jeg har tid til å sitte med nei.

Har vært å kjøpt nytt spill til gutten i dag. Bionicle, skrives ikke sånn, men uttales sånn. Tror det kommer til å falle mer i smak.

Har vært på øyeklinikken i dag og tatt sånn forundersøkelse til laseroperasjon. Nå har jeg fått time 24 mars. Det hørtes veldig skummelt ut, men jeg bare må gjøre det. Det koster 30 000 kroner da, men det er investering, det er dyrt med linser og briller også, og over en hvis tidsperiode kommer jeg til å ha spart inn igjen pengene. Pengene som jeg forøvrig får av mamma`n min... uff er det det riktige å bruke pengene på? Men hva annet skal jeg bruke de på. Gidder ikke å betale ned studielån eller noe...det er så kjedelig...

Uff føler meg helt utslitt for tiden. Er ingen piff igjen i meg...trenger husmor ferie uten unger... skal til køben i mai, men det er lenge til! Tror det er denne bursdagsfeiringen til Magnus i helgen som tar knekken på meg. Tenk at jeg ikke tåler mer...

Har bakt sjokoladekake i dag, og kjøpt inn pølser og brød, godteri og div annet som trengs. Mannen skal kjøpe inn brus. Så er det så og si klart.

I morgen skal jeg bare rydde litt i huset og gå over med støvsugeren. Levere babyen til mamma en stund før besøket kommer. Ikke så mye egentlig! Jentungen skal i bursdag rett over gaten samtidig.

Har glemt å notere at minstemann kan vinke og si "hadet" . Helt herlig. Ingrids første ord....sukk...Nei, nå er prinsessen våknet.

I kveld skal jeg kose meg med Tv er så mye gøy om fredagen, Idol og Skavland bla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...