Aprilcch Skrevet 20. juni 2012 #41 Skrevet 20. juni 2012 Jeg syns ikke det er turn of iallefall. Bedre at han har litt problemer, enn at han klarer å få den opp med en hand. Da hadde jeg trodd at han hadde hatt mange sexpartnere :gjeiper: Anonym poster: 1612b881a6fe9fcf932fd70177f97f0c Helt enig. Det er mye bedre om du føler at gutten ikke kan det helt hundre prosent enn at han er en racer. Det er jo veldig fint om du skjønner at han ikke er en som ligger rundt. Men for all del, jeg mener ikke at gutter som åpner BHen med en hånd nødvendigvis er playere heller!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #42 Skrevet 20. juni 2012 Før du plutselig tar av BHen må du være sikker på at hun faktisk vil at du skal gjøre det!!! Jeg og en av min beste venninner snakket om det og begge har litt komplekser for puppene. Da er ikke å ta av BHen det du gjør første gang du ligger med henne. La henne ta den av selv, eller spør om du kan ta den av. Hvisk i øret hennes når du spør, for eksempel. Hvis hun da sier nei, så kan du heller prøve når dere har hatt sex noen ganger. Men første gang må du være litt forsiktig. Anonym poster: c608270023be3c7206dd5ab431d5d16b 2
Gjest Eurodice Skrevet 20. juni 2012 #43 Skrevet 20. juni 2012 Etterhvert som jeg leser her, føler jeg meg fremmedgjort og lite raffinert. Det har igrunnen aldri falt meg inn å ha på bh når jeg har sex i sengen. Der er det naturlig for en partner og meg å være nakne. Avkledningen for oss begge foregår stort sett i stuen, hvor vi blir mere og mere tent etterhvert som plaggene faller, før ferden etterhvert går videre til soveværelset.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #44 Skrevet 20. juni 2012 Jeg foretrekker å ikke kle av meg foran en partner. Har ganske store komplekser for kroppen min, føler meg for tynn rett og slett. Bedre ble det ikke når KG nylig hadde artikkel om tynne jenter med bilde av ribbeina som stakk ut...jeg ser slik ut og brystene er små, og opplever det som ekkelt å skulle la alt falle av mens han ser på. Så jeg foretrekker kle av meg på en måte som gjør at han ikke ser meg uten klær. Har hatt samme partner i 2 år og han har fortsatt ikke sett meg uten klær... Anonym poster: 3c1a74c5c5a5059d07a4e0b4f4ddcce0 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #45 Skrevet 20. juni 2012 Seriøst? Veldig synd for han, da! Du kan banne på at han liker kroppen din når han er sammen med deg. Anonym poster: 7deb0ae30312a15b3af3f5b8c197413a 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #46 Skrevet 20. juni 2012 Før du plutselig tar av BHen må du være sikker på at hun faktisk vil at du skal gjøre det!!! Jeg og en av min beste venninner snakket om det og begge har litt komplekser for puppene. Da er ikke å ta av BHen det du gjør første gang du ligger med henne. La henne ta den av selv, eller spør om du kan ta den av. Hvisk i øret hennes når du spør, for eksempel. Hvis hun da sier nei, så kan du heller prøve når dere har hatt sex noen ganger. Men første gang må du være litt forsiktig. Anonym poster: c608270023be3c7206dd5ab431d5d16b Jeg er ikke typen som spør om lov til sånne ting. Enten tar jeg den av, eller så venter jeg til hun gjør det. Anonym poster: 7deb0ae30312a15b3af3f5b8c197413a
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #47 Skrevet 20. juni 2012 Seriøst? Veldig synd for han, da! Du kan banne på at han liker kroppen din når han er sammen med deg. Anonym poster: 7deb0ae30312a15b3af3f5b8c197413a Seriøst, ja, har tenkt veldig mange ganger å kanskje bare la det stå til, men får ikke meg til det. Nr jeg har brukt store deler av barne- og ungdomsskoleårene samt videregående på slippe bruke fellesdusjen, så det sier litt om hvor dypt det stikker. Anonym poster: 3c1a74c5c5a5059d07a4e0b4f4ddcce0
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #48 Skrevet 20. juni 2012 Seriøst, ja, har tenkt veldig mange ganger å kanskje bare la det stå til, men får ikke meg til det. Nr jeg har brukt store deler av barne- og ungdomsskoleårene samt videregående på slippe bruke fellesdusjen, så det sier litt om hvor dypt det stikker. Anonym poster: 3c1a74c5c5a5059d07a4e0b4f4ddcce0 Jeg tror det er mange som har det på samme måte som deg. Jeg har flere venninner som har problemer med å ta av seg BHen under sex. Men når de har stolt nok på ham har de tatt dsen av. For å komme dit var det en stor indre diskusjon om det. Når du ikke slapper av blir det ikke bra sex for henne heller, så da er det ikke rart at hun ikke vil ta den av. Og fellesdusjer på skolen er mareritt. Jeg vet ikke om andre som ikke har tatt av seg BHen på to år sammen med kjæresten, men uansett så er det mange jeg vet om som har og som fortsatt sliter med det samme. Og det må faktisk gutten ta litt hensyn til, for det er jenta som må føle seg klar før hun tar av seg BHen. Vil forresten også si det samme som en annen sa. Om han har vært sammen med deg i to æår liker han kroppen din! Han synes du er fin. Du må bare ta deg tid til å tro på ham. Anonym poster: c608270023be3c7206dd5ab431d5d16b
bubblefun Skrevet 10. juli 2012 #49 Skrevet 10. juli 2012 Unnskyld meg, men klarte virkelig ikke å holde en seriøs tone da jeg så at det var noen som hadde laget en tråd om dette her!
Rockemusen Skrevet 10. juli 2012 #50 Skrevet 10. juli 2012 MÅ jo ta den av med munnen da! Haha, neida Jeg syntes gutter som små sliter litt med BHèn er søt^^ Er rett og slett bare et lite napp, og du lærer det fort
Gjest Eurodice Skrevet 11. juli 2012 #52 Skrevet 11. juli 2012 Mannen min klarer så vidt å ta av meg BHen Det er jammen bra at det ikke er hekter i trusene også, eller så hadde vel mannen mistet piffen helt, før undertøyet var av ;-). 1
Aldrisur Skrevet 11. juli 2012 #53 Skrevet 11. juli 2012 Det er jammen bra at det ikke er hekter i trusene også, eller så hadde vel mannen mistet piffen helt, før undertøyet var av ;-). Arabella, jeg tar gjerne i mot tips om hvor man kan få kjøpt hektefrie truser altså.
DeLorean Skrevet 11. juli 2012 #54 Skrevet 11. juli 2012 Å ta av en bh er jaggu meg ikke lett! Å massere dama på brystet med den ene hånda og ta av bh`en med den andre er tilnærmet umulig. Jeg tar den av nå. Nei nå. Nå da for faen. Faen! Glem det. Kan du ta den av babe? Vi klarer ikke å multitaske sier dere. Akkurat her stemmer det bra! 1
Gjest Eurodice Skrevet 11. juli 2012 #55 Skrevet 11. juli 2012 Arabella, jeg tar gjerne i mot tips om hvor man kan få kjøpt hektefrie truser altså. I en sidegate til Klingenberggaten (i Oslo) er det en liten, eksklusiv butikk som fører mye lekkert, blant annet hektefrie truser. Den ligger diskret til, ingen prangende reklamer. Du må ha øynene med deg for å finne den . 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå