Gå til innhold

Ta av BH

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

riv den av! :lur:

Anonym poster: 038eaa66435050f17d3a40977621a605

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sant at jenter blir imponert av menn som klarer det med en hånd?

Anonym poster: 7deb0ae30312a15b3af3f5b8c197413a

Haha, jeg synes det er mer harry....! Om det er kjæresten/en man kjenner godt, kan det være bare morsomt, men ikke som en seriøs "move".

:gjeiper:

Forresten så ville jeg gått på H&M f.eks for å øve meg på de forskjellige bh-hektene hvis du er usikker

Skrevet

Er det sant at jenter blir imponert av menn som klarer det med en hånd?

Nei. Blir ikke mer imponert av det enn om man bruker begge hendene - det er ikke akkurat en stor bragd å åpne den med en hånd.

AnonymBruker
Skrevet

Haha. Alt man kan lure på.

Anonym poster: a40c31b7e8b0a350c4a31176fc7699ab

AnonymBruker
Skrevet

Hvor turn off er det hvis jeg ikke klarer det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke det er turn of iallefall. Bedre at han har litt problemer, enn at han klarer å få den opp med en hand. Da hadde jeg trodd at han hadde hatt mange sexpartnere :gjeiper:

Anonym poster: 1612b881a6fe9fcf932fd70177f97f0c

• Liker 3
Gjest KateW
Skrevet

Kjære TS, når jeg leser det du skriver syns jeg nesten det er et under å tenke på at jeg klarer å kle av meg og på meg i løpet av en dag.

Helt seriøst, så mye dumme damer som finnes så er det ikke akkurat en avansert IQoppgave man står foran her. Beklager å måtte si det. Klarer du å kneppe opp ei bukse så klarer du å kneppe opp en bh.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke det er turn of iallefall. Bedre at han har litt problemer, enn at han klarer å få den opp med en hand. Da hadde jeg trodd at han hadde hatt mange sexpartnere :gjeiper:

Og det er turn off?

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Et tips er å gjøre jenta så gira at hun drar av seg BHen sjøl :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer det fint, men har ikke hatt mange sexpartnere. Det hjelper å ha sex mange ganger med samme partner og :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Jeg klarer det fint, men har ikke hatt mange sexpartnere. Det hjelper å ha sex mange ganger med samme partner og :gjeiper:

Ja sant det. Det tenkte jeg ikke på :gjeiper:

Gjest Eurodice
Skrevet

Er det en del av forspillet å greie å ta av bh-en med én hånd hver gang dere har sex? :fnise:

Gjest Janus
Skrevet

Be henne ta den av selv - vær litt autoritær og ta styringen - og så kan du tørrtrene til neste gang etter at hun ligger utslått og sover i sengen etter de ti orgasmene du gav henne.

:)

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Be henne ta den av selv - vær litt autoritær og ta styringen - og så kan du tørrtrene til neste gang etter at hun ligger utslått og sover i sengen etter de ti orgasmene du gav henne.

:)

Du har skjønt det du, Janus :ler: .

Skrevet

Er det en del av forspillet å greie å ta av bh-en med én hånd hver gang dere har sex? :fnise:

Absolutt ikke, men tror idéen om å prøve kom etter å ha sett Joey i Friends gjøre det. Skal ikke mye øvelse til før det sitter...

Skrevet

Det er helt vanlige mothaker. En halvsirkel der en bøyd krok går inn i.

Her:

Haha, helt fantastisk:-)

Skrevet

Skaff henne en slik :fnise:

Skrevet

Hvor turn off er det hvis jeg ikke klarer det?

Ikke turn off i det hele tatt. Slapp av. Det som er et must er at du har humor. Så lenge du ler litt av det og kommer med en morsom kommentar om du ikke klarer det er du bare søt. :) Og det er kjempesjarmerende. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...