Gjest Hshshs Skrevet 20. juni 2012 #1 Del Skrevet 20. juni 2012 Leser om mange som går fra hverandre etter mange år og med barn. Uten at det er noen spesiell grunn som vold eller noe i den duren. Men at man mister følelser etc. Hvordan er det å starte alene på nytt? Nytt bosted, være mye alene, alene med unga osv. Angret dere etter avgjørelsen? Ble det bra? Fortell:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #2 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg er separert! min partner mistet følelsen for meg.Dette gjør at jeg ikke kan se mine barn hver dag slik jeg alltid gjorde før, å satte veldig stor pris på.Mine barn har fått problemer på skolen og virker triste fungerer dårlig sosialt,Barnet har fortalt meg at hun bare ønsker å dø!!!utrolig vondt å høre når en ikke har mye av livslyst selv heller, etter det man har jobbet for å trodd på i mange år blir knust.Økonomien,drømmene,fremtidsplaner,sosiale relasjoner, alt det man var mest glad i går fullstendig til helvette.Spør meg selv hvorfor skal jeg lide meg gjennom enda en dag? Men jeg føler jeg må pågrunn av barna som er sviktet nok uten at jeg også skal svikte dem.Min x og barnas mor var en fantastisk kone og mor i mange mange år,Men det skulle ta slutt, noen nyskilte venninder som fortalte hvor fritt og godt singel livet er var nok til at hun kastet meg og barnas følelser til ulvene.Jeg er fortsatt utrolig glad i henne for den hun var. De som påvirket henne ønsker jeg alt vondt jo værre jo bedre for meg!!man gleder seg ikke til ferie ikke til helger alt er bare møkk!!!Å værre kan det bli med nye partnere o,s,v.hater tanken på det noe exstremt.Jeg har overhodet ikke lyst på noen andre.Jeg hater å være alene savner unga hvert sekund! JA JEG ANGRER PÅ AVGJØRELSEN SOM IKKE VAR MIN! Anonym poster: 2d8937bfe64c19d129394166b00c20e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå