Gå til innhold

Jeg er så flau over meg selv, tør ikke være sexy..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts, er det du som enda bor hjemme, og ikke tør flytte ut?

Anonym poster: 4400871159313e92507a4731612ed9f9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts, er det du som enda bor hjemme, og ikke tør flytte ut?

Anonym poster: 4400871159313e92507a4731612ed9f9

Du følger godt med! :gjeiper:

Takk til dere andre for innspill! :)

Anonym poster: 2c14b31ba220c66a10509a650709ea26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes det høres litt søtt ut, at du er SÅ flau om noen ser på kroppen din... :)

Synes du skal øve deg i å gå med klær hjemme som viser formene dine. Se deg i speilet, øv deg på å gå naturlig og gjerne litt sexy. I begynnerfasen når du skal gå ute kan det kanskje hjelpe litt å gå med solbriller når det er sol. Da ser de ikke øynene dine, så det ikke blir så flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres litt søtt ut, at du er SÅ flau om noen ser på kroppen din... :)

Synes du skal øve deg i å gå med klær hjemme som viser formene dine. Se deg i speilet, øv deg på å gå naturlig og gjerne litt sexy. I begynnerfasen når du skal gå ute kan det kanskje hjelpe litt å gå med solbriller når det er sol. Da ser de ikke øynene dine, så det ikke blir så flaut.

Jeg bor hjemme, så tror ikke jeg kan kle meg sånn hjemme ... men jeg kan jo prøve de gangene jeg er alene hjemme.

Som regel bryr jeg meg ikke, og går bare i dasseklær, det er tryggest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner problemet ditt. Selv liker jeg heller ikke å gå i utringede topper og bikini egentlig. Har timeglassfasong, men er ikke noe interissert i å vise at jeg har det. Går ofte i hettegensere og t-sjorter. Kan godt gå i singletter og fine badedrakter, Men er heller ikke komfortabel å vise meg frem tynt kledd, når jeg er med folk jeg egentlig ikke kjenner så godt. (og da spesiellt gutter som jeg ikke kjenner).

Men jeg er vell heller av den typen at jeg ikke bryr meg så mye om hva som er sexy og hva som ikke er. Jeg går i de klærne jeg liker, føler meg vell i, og velger da ikke utringete topper og sånne nymotens syl-tynne-bokser.

Men folk er jo forskjellig og har forskjellig smak. Og jeg er helt sikker på at du vil finne en type som liker deg for den du er.

:)

Anonym poster: 77787f0c56bd8e2e2c04a6a58a3198b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virker VELDIG umoden ts. Du hadde nok hatt godt av å flytte hjemmefra før du blir helt ødelagt.

Anonym poster: 66a64877e94121559fe9d3f97a8d2380

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor hjemme, så tror ikke jeg kan kle meg sånn hjemme ... men jeg kan jo prøve de gangene jeg er alene hjemme.

Som regel bryr jeg meg ikke, og går bare i dasseklær, det er tryggest.

Her gjelder det å utforske feminitete sin!

Enig med det første innlegget her, ha det gøy,slapp litt av fordi du har lyst og fordi det gir deg en bra følelse. Enten det er selvtillit eller orgasme.

Altså,du kan kle deg sexy uten å skrike "SEX!"

Det går helt fint ann å kle seg litt sexy og litt classy samtidig, kanskje det er veien for deg?

Feks istedenfor å kjøpe kjolen som viser frem hele puppene, kjøp heller en som er åpen på ryggen. Og snart er jo sommeren her,da har du god unnskyldning for å gå lettkledd uten at det heller trenger å skrike "SEX!" av det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...