Gå til innhold

Det finnes ikke en kvinne som ikke ville hatt meg om hun fikk sjansen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Det er vesentlig forskjell mellom selvtillit og selvgodhet.

Det første drar damer enten utseende er sånn eller slik.

Det siste skremmer dem vekk.

Ditt valg!

Jeg har sneket litt rundt på forumet en stund, og du, sir, er vanskelig ikke å legge merke til. Ikke alltid for de beste og mest velformulerte svar, men her synes jeg du traff spikern.

Om man treffer en mann med selvtillitt har ikke "veltrent, verdens bredeste smil" osv, osv, osv (i det kjedsommelige) noen betydning. Enkelte av disse treningskarene har ikke forstått det. Arroganse og selvgodhet gjør meg litt uggen, og TS: jeg tror ikke du bryner deg på de skarpeste knivene i skuffen. Da hadde du nok både fått underlige blikk og en kald skulder, og, om du var heldig, et "Nei takk". Personlig har jeg til gode å harve over en himbo og har tenkt å la det forbli slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høy, mørk, veltrent med verdens bredeste smil og de dypeste øyne. Til tross for at jeg har mye edge og selvtillit, har jeg en inkluderende og empatisk utstråing og er veldig bevist og inkluderende til venner familie og bekjente. Det vises ikke på meg at jeg tror jeg er all that, som gjør at folk tenker at jeg både har looks og ydmykheten i behold. Det er ingen ting som tilsier at jeg er noen skrytepave eller overlegen i forhold til andre, så det har aldri vært noen sak å få napp hos damene. Jeg vet likevel at om jeg skulle gitt uttrykk for det jeg gjør her nå i denne tråden, ville veldig mange sagt takk for seg. Det er i grunn veldig interessant.

At mennesker kan like et annet menneske så godt, helt fram til de innser at det liker seg selv like godt. :)

Anonym poster: fa9e1d094d5cda055a74cf416ba41223

Fordi du da fremstår som en narsisist.

Anonym poster: 5bb1b84fa169e5af94ba6bf45fbb7b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest test123

Jeg vet manne- og kvinnehjerner fungerer ganske ulikt mange ganger, men tenk deg det motsatte da. Om du traff en jente om sa dette.

Hun ser fantstisk ut og virker perfekt på alle måter, og så sier hun "Det finnes ikke en mann som ikke ville hatt meg om han fikk sjansen". Hvordan ville du reagert?

Kjenner faktisk en slik jente, og er også litt forelsket i henne:-)

Men hun er kanskje jenten man er forelsket i og ikke noe mer, hun har i hvertfall hatt sykt mange kjærester og de holder jo aldri lenge, så enten har hun for høy standard eller så er hun kanskje ikke like perfekt når man faktisk blir kjærester.

Endret av test123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Da jeg gikk på VGS hadde jeg en som minner veldig om deg i klassen. Jeg var geeken og overhode ikke interessant for ham på det tidspunktet, men saken er at han var ganske så gjennomsiktig, selv om han ikke trodde det selv. Vi jobbet ofte sammen på prosjekter og lignende, siden han var opptatt av gode karakterer og satt pris på at jeg var smart og flink til å jobbe, så jeg ble jo kjent med ham på et vis.

En dag satt han seg ned ved siden av meg og sa: "Jeg er så jævlig fornøyd med meg selv. Jeg har looksen, jeg har dritmange gode venner, jeg er populær og blir invitert til de riktige festene og jeg er smart og får sykt gode karakterer. Det er ikke alle som er som meg og har alt, de fleste har bare en av tingene." Jeg så på ham og tenkte at det var jo som vi alle trodde. Han hadde ingen anelse om at alle snakket om hvordan han fremstod som svært arrogant. De jentene han prøvde seg på var jo ikke all that, så han fikk sikkert ofte napp, men om du ikke klarer å få deg en partner som matcher dine "standarer" (og han hadde skyhøye standarer på jenter også, dette fortalte han meg gjerne om), vel, da har du vel ikke all that. Klarer du deg med hun som bruker frasene "også jeg bare" "også han bare" hyppigst, ved siden av "liksom" og det er det du ønsker deg, så tommel opp. Hurra for ditt fullendte liv.

Folk er mer gjennomsiktige enn de tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...