Gå til innhold

Det finnes ikke en kvinne som ikke ville hatt meg om hun fikk sjansen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt fram til jeg sa dette....Poenget er at det finnes oss mennesker der ute som er utstyrt med et utseende og en personlighet som er så tiltalende og tiltrekkende at vi kan få hvem vi vil.

De kan stirre, de kan beundre og de kan komme i prat og bli trollbundet.

Problemene oppstår når beundrerene får fatt i denne holdningen og "egoet" og blir klar over at vi vet det og bevist på vår egen tilstrekkelighet.

Hvorfor er det sånn egentlig? Er det noen som har et godt svar? :):popcorn:

Anonym poster: fa9e1d094d5cda055a74cf416ba41223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De liker nok ikke folk som tror de er bedre enn andre fordi de har vært litt heldigere utseendemessig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fram til jeg sa dette....Poenget er at det finnes oss mennesker der ute som er utstyrt med et utseende og en personlighet som er så tiltalende og tiltrekkende at vi kan få hvem vi vil.

Problemene oppstår når beundrerene får fatt i denne holdningen og "egoet" og blir klar over at vi vet det og bevist på vår egen tilstrekkelighet.

Beskriv deg selv trådstarter. Utseende og væremåte takk! Gjerne litt utdypende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De liker nok ikke folk som tror de er bedre enn andre fordi de har vært litt heldigere utseendemessig.

Hvem sa at man var bedre? :) Men det svarte jo forsåvidt meget godt på spørsmålet da. Det er altså slik vi blir oppfattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Det er rett og slett utrolig Turn-off.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskriv deg selv trådstarter. Utseende og væremåte takk! Gjerne litt utdypende...

Høy, mørk, veltrent med verdens bredeste smil og de dypeste øyne. Til tross for at jeg har mye edge og selvtillit, har jeg en inkluderende og empatisk utstråing og er veldig bevist og inkluderende til venner familie og bekjente. Det vises ikke på meg at jeg tror jeg er all that, som gjør at folk tenker at jeg både har looks og ydmykheten i behold. Det er ingen ting som tilsier at jeg er noen skrytepave eller overlegen i forhold til andre, så det har aldri vært noen sak å få napp hos damene. Jeg vet likevel at om jeg skulle gitt uttrykk for det jeg gjør her nå i denne tråden, ville veldig mange sagt takk for seg. Det er i grunn veldig interessant.

At mennesker kan like et annet menneske så godt, helt fram til de innser at det liker seg selv like godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du undervurderer ydmykhet.

Anonym poster: 2df7f24f49b8ba605c03eecbf9963c49

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på det å ha selvtillit og like seg selv og det å være så arrogant at man setter seg selv på et mye høyere nivå enn alle andre. Kommentaren i overskriften din vitner om det siste.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy, mørk, veltrent med verdens bredeste smil og de dypeste øyne. Til tross for at jeg har mye edge og selvtillit, har jeg en inkluderende og empatisk utstråing og er veldig bevist og inkluderende til venner familie og bekjente. Det vises ikke på meg at jeg tror jeg er all that, som gjør at folk tenker at jeg både har looks og ydmykheten i behold. Det er ingen ting som tilsier at jeg er noen skrytepave eller overlegen i forhold til andre, så det har aldri vært noen sak å få napp hos damene. Jeg vet likevel at om jeg skulle gitt uttrykk for det jeg gjør her nå i denne tråden, ville veldig mange sagt takk for seg. Det er i grunn veldig interessant.

At mennesker kan like et annet menneske så godt, helt fram til de innser at det liker seg selv like godt. :)

"Med verdens bredeste smil"...Der datt jeg av for å si det sånn..Jeg er mer fascinert av menn som ikke må smile, mer mystisk på en måte.

Synes å skrive det sånn blir litt "krampaktig" for meg...Jeg er og veldig attraktiv, kan velge å vrake..men jeg har min egen smak når det gjelder menn......Hva de har i hodet sitt, andre talenter som musikalitet , stemme, hender, koordinasjon/balanse, måten han går på, reaksjonsevne, blikk, at man ikke kan lese han helt osv, osv...er egenskaper jeg setter høyt.

Men det er sikkert en haug med andre damer som elsker brede smil...jeg er mulig mer komplisert, selektiv...Godnatt!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksepsjonelt feit lommebok.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Det er vesentlig forskjell mellom selvtillit og selvgodhet.

Det første drar damer enten utseende er sånn eller slik.

Det siste skremmer dem vekk.

Ditt valg!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, var det ikke du som sa at du skulle på jobb i dag tidlig?

Jeg kan love deg at min beundring falt siden du har glemt meg straks du tok trikken.

Men forøvrig har jeg samme problem, jeg er lett å like, menn svermer rundt meg som insekter, til og med katter liker meg, hunder og hester og tja...

Jeg er ikke penere enn andre, jo jeg er fotogen, men ser helt vanlig ut for en som ikke jobber som kunstner. Jeg sminker meg aldri og får skryt for det, at jeg er så naturlig og skjønn og lukter så godt og og og...

Så jeg forstår deg litt, men jeg er lei av å bli selvopptatt pga dumme komplimenter sagt i begjærets øyemed.

Jeg vet at jeg ikke er helt stygg, men jeg er det jeg kaller ordinær.

Mitt sjarmtrekk er at jeg har et smil til alle, og er flink til å dikte opp røverhistorier og ganske god i quis m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ellen

Høres ut som om du er altfor opptatt av hvordan du ser ut og oppfører deg.. Som om du spiller en rolle, og ikke er deg selv. Slapp av og vær slik du virkelig er, det er mye mer tiltrekkende enn en som er opptatt av å være perfekt. Selvfølgelig er det OK med et pent utseende, men det som tenner kvinner er like mye det psykiske. Kvinner vil gjerne føle seg ønsket, og da tenner de ikke på en mann som er mer interessert i seg selv enn henne.

Lykke til: Ikke alltid lett for de peneste jentene heller, men som flere har sagt før, så er ydmykhet et viktig ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

"Poenget er at det finnes oss mennesker der ute som er utstyrt med et utseende og en personlighet som er så tiltalende og tiltrekkende at vi kan få hvem vi vil"

Nei, det stemmer ikke. :) Rett og slett. De egenskapene du innbilder deg skal gi deg "alle" er generelle. Stiliserte, akkurat som menneskene på amerikanse tv-serier.

Ekte mennesker er ikke sånn. Ikke de som innbilder seg at de er det heller..! ;) Følgelig vil alle ha et eller flere trekk som over kort tid vil avgjøre om man ser på personen som en mulig partner/ønsker seg. Eller om man ser en helt vanlig skapning, noe penere enn gjennomsnittet.

De fleste vil ha en som ser akkurat DEM. Ikke en som henter frem den følelsen i ALLE.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vet manne- og kvinnehjerner fungerer ganske ulikt mange ganger, men tenk deg det motsatte da. Om du traff en jente om sa dette.

Hun ser fantstisk ut og virker perfekt på alle måter, og så sier hun "Det finnes ikke en mann som ikke ville hatt meg om han fikk sjansen". Hvordan ville du reagert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nenya82

Jeg tenker at selvtillit er kjempefint selvsagt,men jeg mister interessen for dem som er altfor opptatt av seg selv og tror at utseende deres kan gi dem alt de vil ha.

For min del vil jeg heller være sammen med en helt vanlig mann med ølmage,sjarm og en fantastisk personlighet enn en som bare har utseende.

Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg uansett hadde blitt litt "skremt" rundt en mann som var så opptatt av sitt eget utseende og tiltrekningskraft,for jeg hadde tenkt at han umulig kunne ha blitt fornøyd med ei helt vanlig dame som meg..

Jeg har også opplevd at de som tror/vet at de ser bra ut mister mye personlighet på en måte.Det blir liksom bare utseende deres som er det viktige,og det er det eneste de fokuserer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest test123

Mitt sjarmtrekk er at jeg har et smil til alle, og er flink til å dikte opp røverhistorier og ganske god i quis m.m.

Haha, men det er jo en ganske kul egenskap.

Alle forstår uansett at TS tuller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ydmyk, sa du?

Med den holdningen at du kan få HVEM som helst, vitner ikke mye om ydmykhet.

Så det har du en stor mangel: ydmykhet er noe som tenner meg mer enn både sjarm og looks!

Dessuten har jeg funnet min "number one", så det ville ikke falt meg inn å skulle ville "ha deg".

Nei, TS, ta deg en bolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...