Gå til innhold

Hvis kjæresten din bruker ekstra mye penger på deg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir du ekstra smigret da? :popcorn:

Anonym poster: bbcade50f0cc3d7f4e8ef1781d932b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart det:)

Så kvinner kan kjøpes litt for eksempel under en krangel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir veldig smigret hvis det kommer fra det blå, men om vi nettopp har kranglet og han vil kjøpe meg tilbake så vil det forårsake mer sinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Nei. Litt sær der, liker ikke at han bruker mye penger på meg. Før måtte han nærmest krangle seg til å spandere middag på meg. :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg blir ekstra glad hvis han gjør noe som viser at han kjenner meg og vet hva jeg setter pris på. Det involverer som oftest ikke penger i det hele tatt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jo. Signerer KaDust og Cathrine88; kun hvis det kommer ut av det blå, og det har ikke nødvendigvis noe med pengene å gjøre - mer med at han viser at han kjenner meg, og det trenger ikke koste noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke smigret, men glad fordi han har anledning og har lyst til bruke penger på at vi skal ha felles opplevelser. :)

Anonym poster: 49f974116860a765721317ea6c17b2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men av erfaring: mistenksom. Da har han gjerne gjort noe som han har dårlig samvittighet for, som vært utro feks.

Anonym poster: 21c2948f1278193cdedee84a28652af5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde ikke trivdes med om han brukte mye penger på meg. En liten oppmerksomhet i ny og ned sier jeg ikke nei til, men det stopper der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snoopy_93

Som Loverdose og villrev sier.

Er ikke veldig vant til å få masse ting fra andre ut av det blå. Får dårlig samvittighet fordi jeg føler at jeg ikke klarer å gi noe tilsvarende tilbake. :fnise:

Jeg blir glad for det jeg får, så absolutt! (sett bort ifra hvis det er en ting jeg får når vi nettop har kranglet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg blir smigret??

For å si det slik. Er det skikkelig turn off med menn som er gjerrige og ikke vil bruke penger på dama si.

Om du er glad i jenta di er det en selvfølge at du skal behandle henne som en prinsesse.

Overraske henne med gaver så vet hun at du setter pris på henne. Å gi et smykke er alltid en vinner. Trenger ikke være så dyrt, et pent anheng til 1000-2000 kr, og hun vil føle seg verdsatt.

Å gi blomster er alltid bra. En spa-time når hun er sliten og trøtt.

Og bare for å ha sagt det; tar du med meg på restaurant og ikke legger ut for hele regningen er du rar og stusselig.

Anonym poster: 1cfa8a9344cce3abf3cb08fbe71e503b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om jeg blir smigret??

For å si det slik. Er det skikkelig turn off med menn som er gjerrige og ikke vil bruke penger på dama si.

Om du er glad i jenta di er det en selvfølge at du skal behandle henne som en prinsesse.

Overraske henne med gaver så vet hun at du setter pris på henne. Å gi et smykke er alltid en vinner. Trenger ikke være så dyrt, et pent anheng til 1000-2000 kr, og hun vil føle seg verdsatt.

Å gi blomster er alltid bra. En spa-time når hun er sliten og trøtt.

Og bare for å ha sagt det; tar du med meg på restaurant og ikke legger ut for hele regningen er du rar og stusselig.

Anonym poster: 1cfa8a9344cce3abf3cb08fbe71e503b

Håper jo dette er tull, men...

Du regner 1000-2000 kroner som "ikke dyrt"?! Jeg syns det er en prisklasse som er forbeholdt jul og bursdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir jeg ikke.

Jeg blir smigret dersom mannen min har gjort noe ekstra for meg bare fordi han er glad i meg. Som å ta med bikkja på tur når han ser at jeg er sliten, laste ned en serie til meg når han vet at han skal väre lite hjemme, overraske meg en kald vintermorgen med en kopp varm te för han drar på jobb.

Penger spiller ingen rolle. Faktisk så blir jeg litt irritert dersom han bruker mye penger på meg da jeg mener at det finnes bedre ting å bruke penger på som regninger, nye ting vi trenger, sparing osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...