Gå til innhold

Flire sammen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. I dag så pratet jeg med min kjære, å min beste venn på skype.

Å jeg å kompisen min flirer ofte når vi prater sammen, å d kan ofte ende opp i et skikkelig latter kick.

Å dama mi reagerte på dette, å sa til meg at du flirer aldri slikt med meg.. Hun sa at hun har følelsen av at jeg ikke syns hun er morsom nok, å skal jeg være helt ærlig, så ler vi ikke så ofte ilag heller.

Vi ler jo ofte, men slike latter kick som jeg å kompisen min har, slikt har vi nesten aldri. Kan vel kanskje telle de på en hånd alle de gangene, eller kanskje to..

Så er det egentlig tegn på at vi ikke passer sammen, før vi har nu det bra ellers ilag. Jeg kunne ikke tenkt meg noen annen, å jeg elsker henne! Så er det virkelig nødveldig å ha skikkelige latter kick hele tiden sammen ?

Vi har som sagt det skjeldent. Trenger man virkelig henge seg opp i dette når man ellers har det bra sammen ? Vi ler jo sammen, men ikke disse latter kickene jeg får med venner å slikt, om det skulle være noe skikkelig ekstremt morsomt.

Mvh Hemmelig gutt 21.

Anonym poster: 8ee7b13abd3c3e98e8e2b2164f656c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

skjønner du tenker det på denne måten, men jeg mener at vist man elsker en person så er det nok.

Dere kan jo ha det gøy sammen, finn på noen morsomme ting i lag? det virker ikke som om dere har prøvd så mye for å gjøre noe gøy sammen og finne ut hvordan dere kan flire i lag om du forstår?

Dere kan jo prøve finne på noe gøy sammen?

Dere burde ikke gi opp for at dere ikke flirer så mye som du og bestevennen din gjør,sånn er det noen ganger at noen ikke flirer like mye i lag med andre. Det betyr da ikke at dere ikke passer sammen og at dere ikke fungerer sammen, alle er forskjellige så jeg synes dere skal fortsette og bare finne på noe som dere begge liker og ikke bare den ene.. :)

Mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt normalt ut. Jeg kan også få latterkick sammen med venninnene mine, der vi omtrent ruller på golvet i hysterisk krampe. Det skjer meeeeeeget skjeldent sammen med sambo.

Dere har jo mye sammen som du og kompisen ikke har, som er langt mer verdifullt i et parforhold enn det å rulle på golvet i krampelatter er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for ei vanskelig dame du har. Jeg har vært borti lignende i datingfasen med en. Hun ble rett og slett lei seg fordi jeg begynte å le av en interngreie med en kompis fordi hun aldri hadde hørt meg le sånn før. Hun ble dumpa fort for å si det sånn. Råder deg til å gjøre det samme. Hun er av den usikre sorten, den vanskelige sorten som kommer til å hengen seg opp i så mye bullshit etterhvert at det går over stokk og stein. Hun kommer til å sammenligne alt du sier og gjør med det du gjør i forhold til henne og pirke på andre ting og gi deg dårlig samvittighet for det meste. Sånne jenter er veldig destruktive å holde på alt for lenge med.

Anonym poster: ca045557db05625ee5749a5eef501df8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å få latterkrampe sammen er ikke det viktigste i et forhold men litt viktig innimellom er det synes jeg. Det trenger ikke å være på en slik måte at det er akkurat som med kompisen, men man må kunne le sammen og ha det artig. :)

Men selvfølgelig, det er andre ting som er viktigere enn det å kunne le sammen og så lenge det funker går det jo bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...