Gå til innhold

Jeg har fått angst for å klippe håret.

Gjest Bobfrisyra

Anbefalte innlegg

Gjest Bobfrisyra

Skamklipt,tyskertøs,straffeleir,kjerring,mann osv... er ord jeg ser brukt om kvinner i tråder som handler om kvinner som klipper håret kort.

Aldri mer om jeg skal sette mine ben i en frisørsalong.

Jeg vil tekkes dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, du overdriver. Man må jo finne noe som kler en. Hvis man har maskuline trekk er kanskje ikke en maskulin frisyre lurt, nei.. Men det finnes da feminine frisyrer også , selv om de er korte.

Men jeg syns uten tvil langt hår er mer vakkert og kvinnelig. Kort hår kan heller kalles mer elegant, stilig, røft, SEXY.. Kommer helt an på vedkommende.

Rihanna er et fint eksempel

Siden menn ofte ikke bryr seg om trendene er det naturlig at de fleste foretrekker et naturlig, langt, vakkert hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korte klipp kan også være veldig bra. Man må bare finne en som passer. Selv ble jeg overrasket over Emma Watsons korte hårsveis som passet overraskende bra til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God plan. Men du må selvfølgelig "tekkes" alle menn. Siden noen menn liker kort hår, noen liker langt, noen liker små pupper, noen liker store, noen liker høye damer, noen liker lave, noen liker brunetter, noen liker blondiner, noen liker rødhårede, noen liker sjenerte, noen liker utadvente og noen liker menn - har du litt av en jobb foran deg. Lykke til. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...