Gjest Kirsti Skrevet 19. juni 2012 #21 Skrevet 19. juni 2012 Stop virket i starten men mistet effekt, samme som med aco. Men kan prøve den yerka'n. Ikke det, flere gode forslag her så får bare skrive liste og prøve meg fram.
Wednesday Skrevet 19. juni 2012 #22 Skrevet 19. juni 2012 for all del ikke bruk pyrisept under armene. Det skal ikke brukes noen steder på kroppen hvor det ikke er fare for infeksjon. Dette er et bakteriedrepende stoff som vil fjerne din natulige bakterieflora også.
Gjest Kirsti Skrevet 19. juni 2012 #23 Skrevet 19. juni 2012 Ja da var det kanskje ikke så lurt nei. Men føler litt at jeg ikke får vasket vekk all lukt. Får eventuelt bare prøve dette på klærne da.
Wednesday Skrevet 19. juni 2012 #24 Skrevet 19. juni 2012 Ja da var det kanskje ikke så lurt nei. Men føler litt at jeg ikke får vasket vekk all lukt. Får eventuelt bare prøve dette på klærne da. Ja, jeg ville i allefall ikke gjort det.
Sophie-Ann Skrevet 20. juni 2012 #25 Skrevet 20. juni 2012 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå