AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #21 Del Skrevet 20. juni 2012 Så fint sagt, takk Skal prøve å finne noen som liker meg jeg! Selv om jeg er kjedelig reisefølge og ingen festløve Anonym poster: 476958d1ed351cefe860810b99f1e255 Jeg vil bare si at du høres ut som et veldig bra reisefølge siden du ikke er en festløve. Eller, iallefall for personer som meg. Selvsagt, å ta deg en liten dans og ha det gøy på byen er bare bra og morsomt, men de festløvene jeg har dratt på ferie med har egentlig bare ødelagt min reise ved at de bruker tiden på å spy og ligge hungover på hotellet hele dagen, istedet for å oppleve kulturen og se seg rundt. Som regel havner mange festløver, iallefall mine venner, i trøbbel ganske fort. Dersom du liker å dra på museer, se deg rundt, spise på kafeer og gjøre andre ting enn å bli kanon hver natt, så tror jeg det er mange som deler dine interesser og som ikke mener at du er kjedelig. Det kommer an på hva man liker og formålet med reisen. Finn deg en med samme interesser som deg, og ikke bry deg om venninnen din. Hun får gjøre sine ting, og du får gjøre dine - prioriter seg selv. Anonym poster: cffdbf935f3862b1f1fe2fee2c545cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 20. juni 2012 #22 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg ser for meg at venninnen din har sagt ja til å reise på tur med deg fordi det er så og si umulig å si nei når noen spør om noe sånt. Noen her syns tydeligvis jeg er en dårlig venn, men jeg hadde i alle fall ikke greid å si "nei, jeg syns egentlig du er ganske kjedelig å reise med, så det har jeg ikke lyst til" dersom noen spurte meg om å dra på tur. Hun har sikkert bare økonomi til en ferie, og valgt å dra sammen med noen hun har mer tilfelles med. Og så er hun for feig til å si det som det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #23 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg vil så klart ha venner, men jeg tolererer ikke løgn. Er jo ikke bare én løgn heller. Alt ang. denne jenta hun hatet, at hun var blakk, at hun ikke hadde NOEN planer i sommer. Så drar hun i skjul, et par dager etter vi snakket om dette. Og så ser jeg det på facebook gjennom søstera hennes. Masse bilder av ting de har gjort, sett pyramider, vært på stranda, kameler.. Alt det som jeg vil, noe hun vet veldig godt... Ikke noe voldsomt til fyll, virker det som. Får meg til å føle meg enda verre, for da går det mer på person Æsj, skal i hvert fall ikke kontakte henne. Anonym poster: 476958d1ed351cefe860810b99f1e255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 20. juni 2012 #24 Del Skrevet 20. juni 2012 TS her. Skjønner henne jo litt, jeg er ikke akkurat den mest spennende personen å være med. Men hvorfor måtte hun lyve om det? Føler det sier litt om min verdi for henne når hun velger ei hun har baksnakket i flere år fremfor meg. Jeg har egentlig ingen andre nære venner eller familie. Er det barnslig av meg å bare slette henne fra livet mitt? Anonym poster: 476958d1ed351cefe860810b99f1e255 Du skal ikke se bort ifra at hun driver med et dobbeltspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå