Gjest MrsL Skrevet 7. februar 2004 #1 Del Skrevet 7. februar 2004 ........enkel kjole nesten uten pynt, et torads strassdiadem og et langt "MetteMarit slør." Jeg er selv mørk i håret (omtrent som denne damen: http://www.haircomesthebride.com/images/Br...bride33-big.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. februar 2004 #2 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg tror det kan bli veldig pent, jeg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 7. februar 2004 #3 Del Skrevet 7. februar 2004 Det hørtes kjempepent ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. februar 2004 #4 Del Skrevet 7. februar 2004 Damen var flott hun ! Det blir sikkert du også :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. februar 2004 #5 Del Skrevet 7. februar 2004 Jo takk, jeg er jo ganske flott jeg også da :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 7. februar 2004 #6 Del Skrevet 7. februar 2004 veldig fin frisyre!! Vurderer å ha noe lignende selv! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 7. februar 2004 #7 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg synes det ble litt høyt...men hvis du skal ta av sløret er jo den frisyren og diadem mer enn nok pynt i seg selv. Jeg droppet sløret og var sjeleglad for det i ettertid. Fru Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå