Gjest Skrevet 18. juni 2012 #21 Skrevet 18. juni 2012 Tar med meg en potte på soverommet itilfelle jeg må tisse. God ide Også burde du lage deg litt nistemat også, man blir jo så sulten av å sitte oppe hele natten tydeligvis! Mot kjøkkenet skal jeg hvert fall ikke bevege meg!
Lura Lotta Skrevet 18. juni 2012 #22 Skrevet 18. juni 2012 Stakar Jeg satte meg selv i den situasjonen selv i helgen som var. Alene hjemme og bor i et gammelt hus som lager mye lyd. Tenkte jeg skulle se Skrik 4 som gikk på tv, ja.. det er skummelt nok for meg til og med csi kan få fantasien min til å gjøre meg livredd uansett.. jeg måtte gi opp etter noen minutter da jeg innså at jeg måtte ut med hunden senere og at det ikke ville skje om jeg fortsatte
Gjest Skrevet 18. juni 2012 #23 Skrevet 18. juni 2012 Bra det ikke bare er meg Skrik 4 klarte jeg faktisk å se helt fint, hvem skulle trodd det. Nå skal jeg ha et lite Die Hard maraton for meg selv og så blir det masse kaffedrikking på meg i morgen. Takk til alle de støttende sjeler der ute, med mitt store viktige problem!
Gjest victoria Skrevet 24. oktober 2012 #24 Skrevet 24. oktober 2012 Hei jeg har mensen hva skal jeg gjøre??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå