Gå til innhold

Klarer ikke tisse!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:( Samboeren min er på en liten reise så jeg er hjemme alene for tiden! Har skrudd av alle lysene i huset og har nettopp sett på en film som er litt for skummel for meg...

Men nå må jeg så utrolig tisse og jeg tør ikke gå ut av rommet og bort til doen!! Må gjennom 2 rom og er ikke noe lys jeg kan skru på før jeg kommer til toalettet!! :fnise: Så jeg må jo nesten holde meg til solen står opp!

Hvordan skal vi jenter klare oss uten mannen vår :sjenert:

Anonym poster: 9cbc782bbb0ff43c71779c49aa03e99c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

se på noe som ikke er skummelt. å gå å tiss.

Anonym poster: 87df53bef2f45c734d8e8c7df729cbea

• Liker 1
Skrevet

Oi, der har du et problem! Ikke mer skumle filmer på deg, hold deg i muntre bøker.

AnonymBruker
Skrevet

Hjelper ikke se på noe muntert nå, jeg må jo likevel gjennom mørket, er faktisk helt bekmørkt, og blir jo nesten skumlere med lommelykt :O :tristbla:

Hvorfor utsetter man seg for slike ting!! tips til hvordan man klarer å holde seg lenger? Solen står vel opp om 3-4 timer? :fnise:

Anonym poster: a351181d7e53cfcd414de44c92c382d0

Gjest BettyBoop
Skrevet

:( Samboeren min er på en liten reise så jeg er hjemme alene for tiden! Har skrudd av alle lysene i huset og har nettopp sett på en film som er litt for skummel for meg...

Men nå må jeg så utrolig tisse og jeg tør ikke gå ut av rommet og bort til doen!! Må gjennom 2 rom og er ikke noe lys jeg kan skru på før jeg kommer til toalettet!! :fnise: Så jeg må jo nesten holde meg til solen står opp!

Hvordan skal vi jenter klare oss uten mannen vår :sjenert:

Anonym poster: 9cbc782bbb0ff43c71779c49aa03e99c

nååå. stakkar. Du får løpe til do og tilbake og prøv å tenk glade tanker. Du vet jo innerst inne at det ikke er farlig på vei til do bare fordi det er mørkt..

Skrevet (endret)

Du redda dagen min på humor siden :-D

Endret av Shades
AnonymBruker
Skrevet

Finn en blomster-potte eller noe lignende å tisse oppi.

Anonym poster: 50ae61a13872ca791b769c254421ee76

AnonymBruker
Skrevet

nååå. stakkar. Du får løpe til do og tilbake og prøv å tenk glade tanker. Du vet jo innerst inne at det ikke er farlig på vei til do bare fordi det er mørkt..

Snek meg sakt til doen nå, møtte ikke på noe annet enn en edderkopp..!!, men jeg overlevde hvert fall :fnise: Måtte la lyset stå på, turte ikke gå tilbake i mørket også!! Får egentlig ikke lov til å se på skrekkfilmer av kjæresten min, for da holder jeg han alltid våken hele natten siden jeg ikke får sove, også blir det så varmt siden det er for skummelt med åpent vindu! :sjenert:

Du redda dagen min på humor siden :-D

Bare hyggelig :takke:

Gjest BettyBoop
Skrevet

Snek meg sakt til doen nå, møtte ikke på noe annet enn en edderkopp..!!, men jeg overlevde hvert fall :fnise: Måtte la lyset stå på, turte ikke gå tilbake i mørket også!! Får egentlig ikke lov til å se på skrekkfilmer av kjæresten min, for da holder jeg han alltid våken hele natten siden jeg ikke får sove, også blir det så varmt siden det er for skummelt med åpent vindu! :sjenert:

Bare hyggelig :takke:

Bra du kom deg til do. Huff dumme skrekkfilmer. Dert er alltid etterpå man er mest redd.

AnonymBruker
Skrevet

Bra du kom deg til do. Huff dumme skrekkfilmer. Dert er alltid etterpå man er mest redd.

Jaa :( Så nå skal jeg sitte oppe hele natten og se på mindre skumle ting til jeg sovner! Må begynne å lære meg å høre på kjæresten min...!

Må nok sove med lyset på i natt og låst dør til soverommet!!

Skrevet

Hva slags film er det du har sett?

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags film er det du har sett?

Bare en skrekkfilm, tør nesten ikke si hva den heter, for det er en veldig lite skummelt skrekkfilm.. :sjenert: men jeg tåler ikke skrekkfilmer i det hele tatt!! Er greit når jeg ser på, men i ettertid, spesielt når jeg skal sove eller bevege meg i mørke rom får jeg nærmest angst! Lukker igjen øynene for å sove, så tar det noen sekunder før jeg bare må åpne de opp igjen og skru på lyse i panikk...

Skrevet

Bare en skrekkfilm, tør nesten ikke si hva den heter, for det er en veldig lite skummelt skrekkfilm.. :sjenert: men jeg tåler ikke skrekkfilmer i det hele tatt!! Er greit når jeg ser på, men i ettertid, spesielt når jeg skal sove eller bevege meg i mørke rom får jeg nærmest angst! Lukker igjen øynene for å sove, så tar det noen sekunder før jeg bare må åpne de opp igjen og skru på lyse i panikk...

Jo, si det. Ble litt nyskjerrig nå.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, si det. Ble litt nyskjerrig nå.

Javel da.. Men det er nesten litt for flaut..: The blob.. nyeste versjonen

Denne her: http://www.imdb.com/title/tt0094761/ :sjenert:

Som sagt så takler jeg ikke skrekkfilmer... Ble til og med redd av en scary movie film... den som parodierer på the ring dama.. fikk ikke sove på mange dager!! :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Whatever you do, don't check outside your window, cause thats where I am. :lur:

AnonymBruker
Skrevet

The blob :-D

Nå MÅ jeg bare se den :-D

Var forresten meg du redda humordagen til :-D

Anonym poster: ef5db5d84674dc5b2ff76e4347bc0f34

Skrevet (endret)

Markisen er dratt ned og gardinen trukket for!! Lyset er på, døren til soverommet er låst, så nå venter jeg bare på at solen skal stå opp :)

...

Etter nærmere ettertanke vil jo det si at jeg må se ut av vinduet for å se om solen har stått opp.. hm

Edit: hehe ops.. så mye for AB :sjenert:

Endret av Lolita-
Skrevet

Har ungått å se den bare pga tittelen men nå må jeg bare se den. :fnise:

Skrevet

Har ungått å se den bare pga tittelen men nå må jeg bare se den. :fnise:

Ikke skyld på meg om du ikke får sove i natt du heller! :snurt:

Skrevet

Ikke skyld på meg om du ikke får sove i natt du heller! :snurt:

Tar med meg en potte på soverommet itilfelle jeg må tisse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...