Gjest sjenert Skrevet 18. juni 2012 #1 Del Skrevet 18. juni 2012 Sambo pleier å kalle vår 18 år gamle sønn for feiten. Sønnen vår er ikke akkurat en strek, men er ikke det på grensen til mobbing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #2 Del Skrevet 18. juni 2012 Spark han i skinnleggen og be han holde til helvete kjeft. Anonym poster: 81840caf3fb76f665c5e1a680abbc656 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 18. juni 2012 #3 Del Skrevet 18. juni 2012 Jo det er mobbing. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjenert Skrevet 18. juni 2012 #4 Del Skrevet 18. juni 2012 Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #5 Del Skrevet 18. juni 2012 Hva du skal gjøre med samboer: og si han skal oppføre seg som en voksen mann. Anonym poster: fd547942c299e696cc2a1d7ad935ed84 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #6 Del Skrevet 18. juni 2012 Huff, det kan være veldig ødeleggende å få høre noe slik at sine foreldre. Ta en alvorsprat med han! Antageligvis ble han oppdratt likedan, og tar etter gamle mønstre.. Anonym poster: b7ae332fa6303a484f310fdcd28058a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. juni 2012 #7 Del Skrevet 18. juni 2012 Vil du virkelig være sammen med noen som mobber barna dine? Si at du går fra han om han ikke slutter å trakkasere sønnen din! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 18. juni 2012 #8 Del Skrevet 18. juni 2012 Spørs hvordan han sier det, om sønnen tar seg nær av det, og om det er ment som et kjærlig kallenavn, eller et hint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 18. juni 2012 #9 Del Skrevet 18. juni 2012 Det er ikke sikkert han mener noe vondt med det. Jeg ble kalt beinrangel av faren min når jeg var i tenårene. Men du kan gjerne gjøre han oppmerksom på at det kan oppfattes sårende av sønnen din. Kanskje han ikke har tenkt på det. Jeg husker forøvrig ikke at jeg tok meg nær av å bli kalt beinrangel. Så det satt visst ikke varige mén. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirbit Skrevet 18. juni 2012 #10 Del Skrevet 18. juni 2012 Hva bør jeg gjøre? Altså,hvis det virkelig var frekt og sønnen din virket såret, så bør du selvfølgelig si i fra til denne samboer med en gang!! Kan ikke la noen herse med din egen sønn i din egen hus! Barn foran tåpelige samboere! Har hørt så mange sånne historier om sønner som blir "mobbet" av stefedrene og at de sliter med enda lavere selvtillit når dette kommer fra en "voksen" som moren har godt forhold til,og at moren ikke engang forsvarer gutten.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 18. juni 2012 #11 Del Skrevet 18. juni 2012 Altså,hvis det virkelig var frekt og sønnen din virket såret, så bør du selvfølgelig si i fra til denne samboer med en gang!! Kan ikke la noen herse med din egen sønn i din egen hus! Barn foran tåpelige samboere! Har hørt så mange sånne historier om sønner som blir "mobbet" av stefedrene og at de sliter med enda lavere selvtillit når dette kommer fra en "voksen" som moren har godt forhold til,og at moren ikke engang forsvarer gutten.. Hvor står det noe om stefar? Dette gjelder vel guttens far ifølge hovedinnlegget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirbit Skrevet 18. juni 2012 #12 Del Skrevet 18. juni 2012 Hvor står det noe om stefar? Dette gjelder vel guttens far ifølge hovedinnlegget. Sant,står "sønnen vår " også Beklager! Selv om meningen min forblir uforandret:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 18. juni 2012 #13 Del Skrevet 18. juni 2012 Sant,står "sønnen vår " også Beklager! Selv om meningen min forblir uforandret:) Da er vi enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 18. juni 2012 #14 Del Skrevet 18. juni 2012 Er faren norsk? Og hvordan er tonen dem imellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. juni 2012 #15 Del Skrevet 18. juni 2012 Det er ikke på grensen til mobbing, det er mobbing. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #16 Del Skrevet 18. juni 2012 hadde samboeren min kalt barnet mitt for noe stygt uansett hva det så måtte være hadde jeg kasta han ut! hjemmet skal være et trygt sted! og som foreldre er det en oppgave man har.han mobber sønnen din! Anonym poster: f81d460056a4a64315168d6ab78b94b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fugleskremsel Skrevet 18. juni 2012 #17 Del Skrevet 18. juni 2012 Er faren norsk? Og hvordan er tonen dem imellom? Hvorfor har det noe å si om faren er norsk? Sånt er da uakseptabelt uansett....? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 18. juni 2012 #18 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg hadde kjefta mannen huden full og krevd at han skulle be gutten skikkelig om unnskyldning og love å aldri noen sinne si noe nedsettende til han igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 18. juni 2012 #19 Del Skrevet 18. juni 2012 Som flere har sagt så må du si ifra til samboer/faren på tomanshånd. Det er ikke unormalt at gutter i den alderen får litt mage, den forsviner nok med studentlivet (ved mindre han bor hjemme da). Det er også få gutter på den alderen som kan si nei til abonement på treningssenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesitation Skrevet 18. juni 2012 #20 Del Skrevet 18. juni 2012 Altså,hvis det virkelig var frekt og sønnen din virket såret, så bør du selvfølgelig si i fra til denne samboer med en gang!! Kan ikke la noen herse med din egen sønn i din egen hus! Barn foran tåpelige samboere! Har hørt så mange sånne historier om sønner som blir "mobbet" av stefedrene og at de sliter med enda lavere selvtillit når dette kommer fra en "voksen" som moren har godt forhold til,og at moren ikke engang forsvarer gutten.. Haha, morsomt at du skulle nevne det "Papirbit"! Faren min pleide ALLTID å kalle meg beinrangel eller belsenfange når jeg var mindre, haha. Kan ikke akkurat si at jeg brydde meg noe særlig, jeg bare ler av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå