Delusion Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #21 Skrevet 18. juni 2012 (endret) OT, men hvor lenge gjorde du de øvelsene hver dag? Trener litt jeg også, og vil gjerne at kjæresten min skal kjenne forskjell. Anonym poster: 4a98201fb80c9cebdf4e862d534a3250 Jeg gjorde de ca 5 min hver dag. Knep, holdt i noen sekunder, slappet av - så på'n igjen. Skal ikke så veldig mye til, så det er bare å knipe når du ser på tv, er på bussen, sitter på kvinneguiden (sånn jeg begynte forresten, knep for hver gang jeg så en skvulpefitte-tråd :gjeiper: ) Kjæresten merket fort forskjell, spurte meg om jeg var blitt trangere, uten at jeg hadde fortalt om mine små treningsessions. Jeg må bare spørre... er det en grunn til at sexen plutselig ble så god for deg for en stund siden? Kan det ha sammenheng med knipeøvelser eller hva? Trenger litt tips Hilsen like gammel jente! Anonym poster: 0d410de63ffcf83a40afdec7bf93bd68 Hehe, jeg vet faktisk ikke! Kjente at jeg ble mye kåtere generelt også, under kos. Kunne bare ligge inntil han hud mot hud, og kjenne det brenne der nede. Og når vi faktisk begynte å kysse, ble jeg så kåt at det nesten svartnet for meg. Så når samleiet endelig kom, gikk jeg omtrent inni en transe. Jeg laget faktisk en tråd her for en stund siden som anonym, hvor jeg fortalte om den transe-lignende opplevelsen hvor jeg begynte og gråte og hyperventilere. Det var første gangen sexen var SÅ god, og etter det har det vært helt topp. Har klart å komme vaginalt for første gang også, så tror bare lysten min er skutt til himmels. Kanskje jeg bare er en smule (les: overdrevent) våryr? Jeg lurer på det samme i grunn, som AB over meg altså. Er stram allerede, men alltid greit å bli strammere (tydeligvis ikke for stram da, ts hehe). Har trent jevnlig siden min mannlige norsk lærer fortalte om det i 8 klasse.. jadda.. er nå 20, så er nok ganske godt trent, men føler likevet at kunne vært bedre. Så hvordan gjør du det TS? og kom den bedre nytelsen av sexen i takt med at du ble strammere? Anonym poster: 7ddf67db1107679677e49d599d9dc540 Nja, det er det jeg ikke er sikker på, men muligens! Jeg har jo lest at sex blir bedre for begge to, om en trener. Men jo, ja, den kom nokså i takt med treningen. Men som sagt, kan det bare være en tilfeldighet, og at våren har en finger (høhø) med i spillet! Endret 18. juni 2012 av Inty 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #22 Skrevet 18. juni 2012 Guud, jeg misunner deg Jeg blir jo kåt, men ikke SÅ kåt, det høres vanvittig ekstremt og deilig ut! Nyt det, og håper du og kjæresten din finner en løsning på problemet Ble litt motivert til å knipe her nå... Anonym poster: 0d410de63ffcf83a40afdec7bf93bd68
Delusion Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #23 Skrevet 18. juni 2012 (endret) Hva har du lege til om du ikke kan si akkurat hva du vil til han/henne? Skal nok litt til for å sjokkere de typene uansett :gjeiper: Hehe joda, vet jo egentlig det, men greia er at jeg har hatt den samme mannen siden jeg ble født Og pga allergier og eksem har jeg vært hos han en god del igjennom årenes løp, spesielt da jeg var barn/yngre, så kjenner jo mannen omtrent nå. Vesle Inty med museflettene og nusselig utslett på beina er plutselig blitt ei ung dame med problemer med at hun blir for kåt og trang når hun puler kjæresten. Altså, uansett hvor profesjonell legen er så skurrer det litt hos meg Minnet meg faktisk på at det gjerne er på tide å bytte? Edit: feil smilefjes Endret 18. juni 2012 av Inty
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #24 Skrevet 18. juni 2012 Et lite spørsmål - hvor lang tid tok det før du og kjæresten merket forskjell, etter du begynte å knipe? Anonym poster: 0d410de63ffcf83a40afdec7bf93bd68
Delusion Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #25 Skrevet 18. juni 2012 Et lite spørsmål - hvor lang tid tok det før du og kjæresten merket forskjell, etter du begynte å knipe? Anonym poster: 0d410de63ffcf83a40afdec7bf93bd68 Et par - tre uker kanskje? Ikke mer enn tre iallefall. Har hørt at fem minutter hver dag vil gi raskt resultater! Men som sagt, nå vet jeg jo ikke om det er knipingen som gjorde meg så trang, eller om det er fordi jeg svulmer mer opp! Så ikke få panikk om dere ikke merker effekt etter et par uker, fordi jeg vet ikke med sikkerhet at det er derfor
Delusion Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #26 Skrevet 18. juni 2012 Er han veldig velutstyrt? Nei, helt gjennomsnittlig. Har vært borti mye større, men aldri opplevd dette med noen andre.
Delusion Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #27 Skrevet 18. juni 2012 Et par - tre uker kanskje? Ikke mer enn tre iallefall. Har hørt at fem minutter hver dag vil gi raskt resultater! Men som sagt, nå vet jeg jo ikke om det er knipingen som gjorde meg så trang, eller om det er fordi jeg svulmer mer opp! Så ikke få panikk om dere ikke merker effekt etter et par uker, fordi jeg vet ikke med sikkerhet at det er derfor Pluss at to-tre uker er jo veldig kort tid til å merke SÅ stor forskjell, skulle jeg tro. Har nok hjulpet på altså, men tror nok det krever litt mer tid for å faktisk merke en drastisk forskjell. Kanskje? Jeg er veeldig usikker.
Gjest Bandit Skrevet 19. juni 2012 #29 Skrevet 19. juni 2012 Jeg var med ei som forklarte at det blir som et håndtrykk. Man tilpasser trykket etter hvem man hilser på. Det er en del av treningen det også. Men det er visstnok vanskelig når man er allerede er vant til å knipe hardt. Hun jeg var med kunne knipe så hardt rundt fingeren min at jeg hadde følelsen av at blodgjennomstrømningen stoppet helt, men det fungerte bra rundt penis, som er noe større...
juni Skrevet 19. juni 2012 #30 Skrevet 19. juni 2012 Litt kjedelig svar, men kan han være allergisk for gummi? Det er noe som kan komme etterhvert. Og hvis det skjedde samtidig som du ble trangere, så kan det jo være tilfeldig? Bare en løs tanke!
Delusion Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #31 Skrevet 22. juni 2012 Litt kjedelig svar, men kan han være allergisk for gummi? Det er noe som kan komme etterhvert. Og hvis det skjedde samtidig som du ble trangere, så kan det jo være tilfeldig? Bare en løs tanke! Kanskje det? Vi skal uansett snart gå over til et annen prevensjonsmiddel, og da finner vi jo det ganske raskt ut
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #32 Skrevet 23. juni 2012 Altså, uansett hvor profesjonell legen er så skurrer det litt hos meg Minnet meg faktisk på at det gjerne er på tide å bytte? Hvis du er fornøyd med legen ellers er det dumt å bytte. Bestill en time og be om henvisning til gynekolog, så kan du ta de intime tingene der. Skyld på at du vil ha kvinnelig gynekolog feks, hvis du ikke vil innrømme at du synes det er kleint å ta det hos fastlegen. Anonym poster: 2d0ec827804bc5e81c778f0afc0c7818
Gjest Janus Skrevet 23. juni 2012 #33 Skrevet 23. juni 2012 Interessant at trening av PC-musklene gav resultater. Jeg har blitt fortalt at forskning viser en korrelasjon mellom styrken til PC-musklene til en kvinne og evnen til å få vaginale orgasmer. Knip i vei, damer.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #34 Skrevet 23. juni 2012 Skal man knipe gjentatte ganger, eller bare holde? Anonym poster: d8ab16c38595683c42dd0c20474b0211
Gjest Janus Skrevet 23. juni 2012 #35 Skrevet 23. juni 2012 Skal man knipe gjentatte ganger, eller bare holde? Inty er eksperten her, men en fugl hviskret meg i øret at å holde i 3-5 sekund per repetisjon og gjentatte repetisjoner(kort pause mellom hver)i 5-10 minutt per dag er en god start. Rapporter tilbake om to uker.
Delusion Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #36 Skrevet 23. juni 2012 (endret) Inty er eksperten her, men en fugl hviskret meg i øret at å holde i 3-5 sekund per repetisjon og gjentatte repetisjoner(kort pause mellom hver)i 5-10 minutt per dag er en god start. Rapporter tilbake om to uker. Det var sånn jeg gjorde, holdt i 5 sekunder, slappet av, og gjentok i ca 5-10 minutter. Nå var det ikke sånn at jeg hadde en treningsplanlegger, hvor klokken 17:00 etter middag så satte jeg igang knipinga. Det var mer når jeg ikke hadde så mye å gjøre, satt på pcen, så film, ventet på at noe skulle bli ferdig i ovnen, satt på bussen. (Som sagt begynte jeg da det florerte med skvulpefitte-tråder for en liten stund tilbake! Og så ble jeg påminnet hver kveld før jeg la meg, ved å åpne KG. "Åja, knipe ja." ) Endret 23. juni 2012 av Inty
Koe Skrevet 24. juni 2012 #37 Skrevet 24. juni 2012 Det er ikke alle menn som liker "jomfrutrange" damer heller, men det er en utbredt myte. Det som bekymrer meg litt med din historie, er at det brått skjedde en endring, som også ga utslag i følelsesmessige utbrudd. Dette er typisk for hormonforandringer i kroppen. Er det noen sjanse for at du kan ha blitt gravid? (Gråter lett, ømme pupper, osv...) Hormonforandringer kan også dukke opp ved noen ganske skumle sykdommer, så ta dette alvorlig og oppsøk en lege. Men, om det (forhåpentlig) bare er du som har fått bedre kontakt med kroppen din og seksuallivet ditt, så hurra for deg! Dere finner sikkert en løsning på det praktiske etterhvert.
Delusion Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #38 Skrevet 24. juni 2012 Det er ikke alle menn som liker "jomfrutrange" damer heller, men det er en utbredt myte. Det som bekymrer meg litt med din historie, er at det brått skjedde en endring, som også ga utslag i følelsesmessige utbrudd. Dette er typisk for hormonforandringer i kroppen. Er det noen sjanse for at du kan ha blitt gravid? (Gråter lett, ømme pupper, osv...) Hormonforandringer kan også dukke opp ved noen ganske skumle sykdommer, så ta dette alvorlig og oppsøk en lege. Men, om det (forhåpentlig) bare er du som har fått bedre kontakt med kroppen din og seksuallivet ditt, så hurra for deg! Dere finner sikkert en løsning på det praktiske etterhvert. Helt sant, det er jo det som er poenget med tråden også, det gjør jo vondt for han - altså da ikke positivt at jeg kjennes så trang ut. Jeg er ikke gravid, tviler også sterkt på at jeg er syk. 2Anfallet" jeg fikk skremte oss jo begge, men etter mye googling fant jeg ut at det slettes ikke var uvanlig at man kan bryte ut i gråt. Det er jo kvinner som gråter etter orgasmer. Det er vel rett og slett en slags "overload" av nytelse og følelser. Men har ikke fått samme anfall senere, har skjedd en gang etter den første vaginale orgasmen at gråten tvang seg på, selv om jeg var lykkelig o, så lykkelig. Nå har jeg sluttet med knipingen, og vi skal også snart gå over til p-piller. Så får vi se om det er knipingen, eller om det er kondomen han har begynt å reagere på. Jeg tenker det at om han blir sår pga kondomen, så kan jeg sikkert kjennes trangere ut, i og med han blir sensitiv og irritert. Så vi får se
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå