Gå til innhold

Tranghet og kniping


Delusion

Anbefalte innlegg

Erh, ok, nå måtte jeg bare lage en tråd midt oppi alle disse trang-fitte-trådene som florerer på forumet. Jeg har et problem... Ehm, jeg ser jo at alle guttene her inne mener man MÅ trene musklene der nede, for det blir så bra. Men hva om, ja, det ikke blir et så bra resultat som alle skal ha det til? Altså, for stramt? Har dere ikke opplevd at det blir FOR stramt?

Vi har begynt å slite med det. Sexen for meg har begynt å bli så god i det siste, og dette resulterer da i at jeg så klart blir ekstremt mye mer kåt enn før. Som igjen resulterer at jeg blir strammere? Akkurat som om jeg svulmer opp. Kjæresten min beskriver det som at noen griper hardt rundt penisen. Jeg har småtrent musklene der nede av og til, men nå ba han meg slutte. Vi må faktisk avslutte midt i sexen fordi han blir sår.

Dette er blitt et problem, og jeg føler meg småteit. For jeg forsvinner opp til syvende himmel, og samtidig som det skjer, mister han lysten fordi han får vondt. Å :tristbla:

Og nå har jeg helt sluttet å trene de musklene. Men det virker som om det allikevel svulmer opp. Og jeg blir ekstremt våt, det er ikke det, men skjeden blir for trang, det "gripes" for hardt rundt penisen. Hva kan jeg gjøre da, det skjer jo fordi jeg blir kåt. Føles veldig teit. Dumt problem. Noen stillinger som kunne hjulpet? Vi har jo prøvd en del. (jeg rir, doggy, spooning..)

Er 21 år hvis det skulle ha noen som helst betydning.. Har heller ikke hatt dette problemet før i det hele tatt med andre. Begynte faktisk for ca 2 måneder siden, da sexen plutselig ble ekstremt god for meg.

Endret av Inty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det litt omvendt. Jeg er veldig trang så det blir ubehagelig for meg (han er litt større enn gjennomsnittet). Han har aldri klaget, men er ikke alltid vi får den inn for å si det sånn...

Anonym poster: 4410060ce65eefcc4b1e395db3c1ebad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du blir våt men har dere prøvd noe glidemiddel? Kan jo hende om dere bruker det så blir det såpass lite friksjon at han ikke blir sår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du blir våt men har dere prøvd noe glidemiddel? Kan jo hende om dere bruker det så blir det såpass lite friksjon at han ikke blir sår?

Ja jeg blir våt, men det blir jo naturlig gnidd litt vekk såklart, så kan prøve det! Håper bare det ikke er "trykket", altså den gripefølelsen, som er hovedproblemet, for hva gjør jeg da? Det er vel egentlig ikke så mye å gjøre... Annet enn at jeg ikke må bli så kåt som jeg blir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo veldig kjipt ut. Bør jo gå an at dere begge skal få det godt. Og med tid tror jeg forresten penisen til typen din vil bli litt mer "slitesterk". En blir jo mindre sensitiv og sånn om en runker hardt/mye, så kan godt hende det samme vil skje om dere fortsetter å ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ikke bruker kondom som prevensjon, anbefaler jeg silikon- eller oljebasert glidemiddel, det tørker ikke ut på samme måte som vannbasert.

Anonym poster: 6c1cb147311c0423296cd27c9dfabb35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dere ikke bruker kondom som prevensjon, anbefaler jeg silikon- eller oljebasert glidemiddel, det tørker ikke ut på samme måte som vannbasert.

Anonym poster: 6c1cb147311c0423296cd27c9dfabb35

Vi bruker kondom, men planlegger å gå over til p-piller. Er bare redd for at det vil bli for voldsomt for han uten kondom, når han blir sår nå med kondom. Eller kan det kanskje bli bedre? Da skal vi iallefall prøve silikon- eller oljebasert glidemiddel. Takk folkens, for svar :) Da fins det håp!

Edit: Godeste leif

Endret av Inty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde snakke med legen om dette? :) Kanskje han har noen bra råd!

Anonym poster: 0cd44d2f31650a6ec3a32342aabd2937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde snakke med legen om dette? :) Kanskje han har noen bra råd!

Anonym poster: 0cd44d2f31650a6ec3a32342aabd2937

Legen? Frister lite å gå til den 60 år gamle mannlige legen min og si "Jeg blir så ufattelig oppsvulmet og trang når jeg er steinkåt, er det noe galt med meg?" :haar:

Men seriøst, tror du det er noe galt? Hva kunne det vært i så fall?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være at han bruker for små kondomer.

Anonym poster: 94f338fbfc1fa7f9b19c63c1bd826f67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt normalt å svulme opp (til tider så mye at det er merkbart trangere) når du er skikkelig kåt. At han blir sår kan være så mangt. Det er alltid ekstra friksjon pga kondomet. Så prøv glid. Om det ikke hjelper, og det heller ikke forsvinner når du går over på p-piller, så ville jeg anbefalt at han tok seg en tur til legen, jeg da. Skal mye til før du blir så trang at han skulle få vondt. Høres ut som han er ekstra sensitiv pga et eller annet. :klo:

Anonym poster: f03fe3a2810195d9010b9bba63a61b28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være at han bruker for små kondomer.

Anonym poster: 94f338fbfc1fa7f9b19c63c1bd826f67

Skulle ikke tro det, han har helt gjennomsnittlig størrelse.

Det er jo helt normalt å svulme opp (til tider så mye at det er merkbart trangere) når du er skikkelig kåt. At han blir sår kan være så mangt. Det er alltid ekstra friksjon pga kondomet. Så prøv glid. Om det ikke hjelper, og det heller ikke forsvinner når du går over på p-piller, så ville jeg anbefalt at han tok seg en tur til legen, jeg da. Skal mye til før du blir så trang at han skulle få vondt. Høres ut som han er ekstra sensitiv pga et eller annet. :klo:

Anonym poster: f03fe3a2810195d9010b9bba63a61b28

Ok, da prøver vi dette. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OT, men hvor lenge gjorde du de øvelsene hver dag? Trener litt jeg også, og vil gjerne at kjæresten min skal kjenne forskjell. :fnise:

Anonym poster: 4a98201fb80c9cebdf4e862d534a3250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ikke bruker kondom som prevensjon, anbefaler jeg silikon- eller oljebasert glidemiddel, det tørker ikke ut på samme måte som vannbasert.

Anonym poster: 6c1cb147311c0423296cd27c9dfabb35

Man skal bare bruke vannbasert glidemiddel på kondom!! Dette lærte vi jo på ungdomsskolen!

Anonym poster: ab2326cdb154c3d7656f41733ec5c1b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du lege til om du ikke kan si akkurat hva du vil til han/henne? Skal nok litt til for å sjokkere de typene uansett :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har ingen råd. det samme skjer meg.... bare han får vondt vis han fingrer meg og. for det blir for trangt. menne hva med analglidemiddel som bedøver litt? han kan ha det på inni en kondom? jeg vet ikke.....

Anonym poster: 961ac59fa9da187eedca6aabec28aed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal bare bruke vannbasert glidemiddel på kondom!! Dette lærte vi jo på ungdomsskolen!

Anonym poster: ab2326cdb154c3d7656f41733ec5c1b1

Det var jo det han skrev. Om dere IKKE bruker kondom...

Anonym poster: 94f338fbfc1fa7f9b19c63c1bd826f67

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre... er det en grunn til at sexen plutselig ble så god for deg for en stund siden? Kan det ha sammenheng med knipeøvelser eller hva?

Trenger litt tips ;) Hilsen like gammel jente!

Anonym poster: 0d410de63ffcf83a40afdec7bf93bd68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på det samme i grunn, som AB over meg altså. :filer:

Er stram allerede, men alltid greit å bli strammere (tydeligvis ikke for stram da, ts hehe). Har trent jevnlig siden min mannlige norsk lærer fortalte om det i 8 klasse.. jadda..

er nå 20, så er nok ganske godt trent, men føler likevet at kunne vært bedre. Så hvordan gjør du det TS? og kom den bedre nytelsen av sexen i takt med at du ble strammere?

Anonym poster: 7ddf67db1107679677e49d599d9dc540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...