Gjest Herr Heftig Skrevet 19. juni 2012 #21 Skrevet 19. juni 2012 Det finnes saklig kritikk mot FrP ja, men vanligvis finner man ikke det på et nettforum. Saklighet i seg selv er sjelden kost på internett.
sebastianen Skrevet 19. juni 2012 #22 Skrevet 19. juni 2012 Ja, jeg er en sosialdemokrat og jeg stiller meg kritisk til flere av avgiftene vi får trødd over hodet. Alt med måte. Jeg kommer til å forsette med å være kritisk og stille kritiske spørsmål om noen av avgiftene, men kommer aldri til å stemme FRP - å stemme FRP kun på grunn av dette, er latterlig i mine øyne. Anonym poster: 70bf451044f62dffea354356adfe6585 Et alternativ er jo at dere som anser dere som sosialdemokrater og samtidig synes vi har for mange meningsløse avgifter og skatter gjør noe med det. Meld dere inn i deres respektive parti å gå inn for å forandre partiprogrammet.
Gjest Corto Maltese Skrevet 19. juni 2012 #23 Skrevet 19. juni 2012 Ingen som har et snev av sunn fornuft stemmer FRP.........
sebastianen Skrevet 19. juni 2012 #24 Skrevet 19. juni 2012 Ingen som har et snev av sunn fornuft stemmer FRP......... Typisk eksempel på lite saklig argumentasjon, takk til deg for eksempelet.... 1
Slimda Skrevet 19. juni 2012 #25 Skrevet 19. juni 2012 Ingen som har et snev av sunn fornuft stemmer FRP......... Jeg har et hav av eksempler på mennesker med særdeles god fornuft som stemmer FrP. Jeg kjenner også en del idioter som stemmer FrP. Men så kjenner jeg intelligente og dumme mennesker som stemmer andre partier. Utenom rødt da. Der vet jeg bare om tullinger som stemmer. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå