Gå til innhold

Aksjon blåse liv i Chatten.

Mette

Anbefalte innlegg

Hei

Ser at det er andre enn meg som savner Chatten på kveldstid.

Hva med en liten fellesinnsats for og blåse liv i den igjen. :P

Hilsen Remyline som ser fram til mange hyggelige stunder på chatten i fram tiden. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var et bra initiativ, Remyline!

I kveld blir det ikke noe chatting på meg, skal i 40 års dag, men jeg kommer sterkere igjen!

Kanskje vi kan legge en liten invitasjon på "Snikk snakk" når vi går på chatten, slik det ble gjort før?

Klem fra Sauen/Værdamen/Væren :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en bra ide, Væren, for formålet med denne tråden var ikke bare å få i gang Chatten i kveld, men blåse skikkelig liv i den igjen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også i 40-årsdag ikveld, Væren, men sikkert ikke den samme som deg selv om det hadde vært morsomt!

Leve chatten! Hurra!

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i går kveld og er absolutt med på å få liv i chatten - men i kveld skal jeg bort, så det får bli i morgen for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som gleda meg til i kveld, må melde avbud, svigerinna mi og mannen ringte nettopp, de kommer innom her en tur i kveld. Håper jeg ser dere en annen dag, inne på Chatten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare å logge seg inn på chatten med sitt vanlige nick/passord, eller..? Har aldri chattet før, liksom... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger ikke logge deg på med passord. Bare skriv inn hvilket nick du vil og chat i vei :wink:

Men de fleste bruker nok det samme nicket som de har på forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...