Mette Skrevet 7. februar 2004 #1 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei Ser at det er andre enn meg som savner Chatten på kveldstid. Hva med en liten fellesinnsats for og blåse liv i den igjen. Hilsen Remyline som ser fram til mange hyggelige stunder på chatten i fram tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. februar 2004 #2 Del Skrevet 7. februar 2004 Kanskje i kveld? Jeg er absolutt med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. februar 2004 #3 Del Skrevet 7. februar 2004 Det var et bra initiativ, Remyline! I kveld blir det ikke noe chatting på meg, skal i 40 års dag, men jeg kommer sterkere igjen! Kanskje vi kan legge en liten invitasjon på "Snikk snakk" når vi går på chatten, slik det ble gjort før? Klem fra Sauen/Værdamen/Væren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 7. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 7. februar 2004 Det var en bra ide, Væren, for formålet med denne tråden var ikke bare å få i gang Chatten i kveld, men blåse skikkelig liv i den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. februar 2004 #5 Del Skrevet 7. februar 2004 Nemlig!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 7. februar 2004 #6 Del Skrevet 7. februar 2004 jeg er med :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. februar 2004 #7 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg skal også i 40-årsdag ikveld, Væren, men sikkert ikke den samme som deg selv om det hadde vært morsomt! Leve chatten! Hurra! Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. februar 2004 #8 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg var der i går kveld og er absolutt med på å få liv i chatten - men i kveld skal jeg bort, så det får bli i morgen for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2004 #9 Del Skrevet 7. februar 2004 Ikke umulig at jeg titter innom i løpet av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. februar 2004 #10 Del Skrevet 7. februar 2004 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 7. februar 2004 #11 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg får besøk av foreldrene mine i kveld, men i morgen kveld er jeg på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 7. februar 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 7. februar 2004 Og jeg som gleda meg til i kveld, må melde avbud, svigerinna mi og mannen ringte nettopp, de kommer innom her en tur i kveld. Håper jeg ser dere en annen dag, inne på Chatten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 7. februar 2004 #13 Del Skrevet 7. februar 2004 Er det bare å logge seg inn på chatten med sitt vanlige nick/passord, eller..? Har aldri chattet før, liksom... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. februar 2004 #14 Del Skrevet 7. februar 2004 Du trenger ikke logge deg på med passord. Bare skriv inn hvilket nick du vil og chat i vei Men de fleste bruker nok det samme nicket som de har på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 7. februar 2004 #15 Del Skrevet 7. februar 2004 Er dere der litt sent så kommer jeg nok innom,skal på besøk i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. februar 2004 #16 Del Skrevet 7. februar 2004 Det kunne jo være at jeg fikk muligheten til å stikke innom en tur også... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 7. februar 2004 #17 Del Skrevet 7. februar 2004 Er jo ingen der jo. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 7. februar 2004 #18 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg kommer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2004 #19 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. februar 2004 #20 Del Skrevet 7. februar 2004 Kommer om noen få minutter. Skal bare.... lage kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå