Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil kvalifisere alle av det kvinnelige kjønn som jente/kvinne/dame, uavhengig av deres kropp.

Men ei Dame er formfull, myk og god. Deilig og varm på vinteren og god å sette tenna i hele året :lur:

Anonym poster: f8b4158c86f9b3a2e30380d73aaaf414

Gjest Katten.
Skrevet

Det samme gjelder damer uansett om de har en fettprosent på 10 eller 60.

AnonymBruker
Skrevet

Det samme gjelder damer uansett om de har en fettprosent på 10 eller 60.

Det er formene som er myke og gode. Bein og muskler er harde.

Gjest Søgni
Skrevet

Det er vel lov til å håpe på at det blir litt mer godtatt med aksept for sitt eget utseende, og fokus på helse i stedet for utseende når det gjelder mer eller mindre sunne idealer. Det er noe som bærer galt avsted når man sitter her og setter ulike kroppsfasonger opp mot hverandre utseende-og attraktivitetsmessig, med nedsettende ord og vendinger, i noe som ser ut som en slags validering av egne preferanser.

Jeg kommer aldri til å forstå behovet for å trykke ned folk man ikke finner attraktive eller som har et annet utseende enn man personlig foretrekker, på grunn av utseendet.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Poenget med mitt første innlegg er dette:

Det er ikke kult å bli angrepet for vekten sin. For en tynn/undervektig jente er det smertefullt å bli kalt avmagret, freak og at de er mindre kvinnelige. For en overvektig er det smertefullt å bli kalt feit, hval etc.

De er jenter/kvinner/damer alle sammen, og det eneste som skiller deres attraktivitet, er hvem som skal bedømme om de er attraktiv eller ei.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Heller ei jente med 'skrapet avmager kropp' enn:

fat_girl_poster-12965.jpg

Poenget med DETTE innlegget? Det ser ut som du rakker ned på formfulle Damer uansett hva du forklarer det med nå.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

My point exactly!

Mange skjønner ikke at man faktisk 'angriper' tynne jenter ved å kalle dem det ene og det andre. Så det var en realisering.

Liker at du holder fast på at en ordentlig dame (med stor forbokstav) må være overvektig.

Gjest Søgni
Skrevet

Poenget med mitt første innlegg er dette:

Det er ikke kult å bli angrepet for vekten sin. For en tynn/undervektig jente er det smertefullt å bli kalt avmagret, freak og at de er mindre kvinnelige. For en overvektig er det smertefullt å bli kalt feit, hval etc.

De er jenter/kvinner/damer alle sammen, og det eneste som skiller deres attraktivitet, er hvem som skal bedømme om de er attraktiv eller ei.

Jeg er jo enig med deg i at kroppsfasong ikke bestemmer hvor vondt det er å bli kalt nedsettende ting, men jeg personlig synes ikke noe om logikken med å legge seg på samme nivå for å bevise det. Det eneste man oppnår da er jo å såre enda en "gruppe" på grunn av vekt. Og det er jo ikke gitt at TS er overvektig selv heller, så du får unnskylde at jeg ikke umiddelbart så denne logikken i innlegget ditt av "hvalen". (Og ja, jeg har skrevet lignende til de som omtaler tynne/undervektige i stygge vendinger før, sånn at ingen begynner å beskylde meg for å hylle overvekt eller noe :) )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

My point exactly!

Mange skjønner ikke at man faktisk 'angriper' tynne jenter ved å kalle dem det ene og det andre. Så det var en realisering.

Liker at du holder fast på at en ordentlig dame (med stor forbokstav) må være overvektig.

Dame med stor forbokstav er å regne som kjælenavn, jeg har ikke skrevet at ordentlige damer må være overvektige.

Skrevet

Folk tar helt av med den fitness greien. Hvordan kan kvinner ønske å se slik ut? Totalt avmagret?!!

Anonym poster: 506ca94ac8074020260fa18776da5125

Artig at man kan se hoftekammene uten røntgen.

Særlig tennende var det ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei hei, ts her!

Poenget mitt med denne tråden var at mange som hiver seg på fitnesslinjen ikke klarer å begrense seg. De blir så avmagret. Mange av de syns dette er pent, men de er som en anorektker, de blir egentlig aldri fornøyd. Og der er det en fare.

Diskusjonen dere driver med ang fet /tynn er bak mål. Dere ser ikke poenget mitt. Hvorfor vil noen se slik ut, er spørsmålet. For alle vet at ingen går inn for å bli fete. Ingen har det å bli fet som ett ideal ( bortsett fra enkelte steder på kloden ). Men her har vi mange mennesker som har det som ett ideal å bli mest mulig muskuløs, tynnest mulig (minst mulig fett på kroppen) og konsekvensene av det, dette vet vi ennå ikke.

Debatter rundt dette, og ikke hva som ser finest ut. for det vet vi jo.

Anonym poster: b30f91cf861620af385e3b404068b9ea

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg er jo enig med deg i at kroppsfasong ikke bestemmer hvor vondt det er å bli kalt nedsettende ting, men jeg personlig synes ikke noe om logikken med å legge seg på samme nivå for å bevise det. Det eneste man oppnår da er jo å såre enda en "gruppe" på grunn av vekt. Og det er jo ikke gitt at TS er overvektig selv heller, så du får unnskylde at jeg ikke umiddelbart så denne logikken i innlegget ditt av "hvalen". (Og ja, jeg har skrevet lignende til de som omtaler tynne/undervektige i stygge vendinger før, sånn at ingen begynner å beskylde meg for å hylle overvekt eller noe :) )

Men hvor er moroen i det, da? :D

TS:

Om vi ikke vet konsekvensene av dette, hvordan skal vi da diskutere det? Så lenge en har riktig kosthold, så trenger en ikke ekstra fett i dagens samfunn.

AnonymBruker
Skrevet

Men hvor er moroen i det, da? :D

TS:

Om vi ikke vet konsekvensene av dette, hvordan skal vi da diskutere det? Så lenge en har riktig kosthold, så trenger en ikke ekstra fett i dagens samfunn.

Tror du uvitenhet stoppet Einstein?

Anonym poster: b30f91cf861620af385e3b404068b9ea

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Nei, men jeg tror virkelig ikke han ville brukt en samlingspunkt av kuriositeter for å dele sine ideer.

Hvilke konsekvenser ser du for deg, TS, at fitness-styret får? Om man har riktig kosthold, noe mesteparten er meget opptatt av, hva trenger man store mengder fett til da?

AnonymBruker
Skrevet

SPISEFORSTYRRELSER. Anno 2012!

Anonym poster: 2adbda1621c487b5211ad4b36ca97ef7

Gjest cool_water
Skrevet

hehe, det gjør mannen til fotballfrue og - det gjør ikke automatisk at man har peiling, selv om det skulle tilsi at man hadde det.

Anonym poster: dcc0f50bddf6724e1743425094fc9350

Men var det ikke slik at mannen til fotballfrue tar vel noe 1årsgreie, mens Kristine tar en bachelorgrad, det er jo en forskjell. Og om hun skal bli ernæringsfysiolog så er det jo et masterstudie hun må fullføre :)

Og over til topic, hun er tynn ja, men hun har vært åpen på bloggen sin om at hun har hatt spiseforstyrrelse og jobber med å bli sterkere og bygge muskler nå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...