Gå til innhold

Skrapet kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk tar helt av med den fitness greien. Hvordan kan kvinner ønske å se slik ut? Totalt avmagret?!!

Anonym poster: 506ca94ac8074020260fa18776da5125

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og i tillegg er bestevenninnen min inne i de samme greiene, hun forsvinner helt bort fra meg og alle andre, alt handler om trening, sunn mat og bygge muskler. Mentalt er hun borte. Er så vondt å være vitne til! :bond:

Endret av Bond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS: Jeg mener IKKE at dette er typisk for fitness-jenter overhodet! Jeg synes denne jenta var et dårlig eksempel på "denne fitness greien" som TS nevner, hun er jo langt tynnere enn de fleste andre jenter jeg har sett som holder på med det.

Anonym poster: 6641b46b6c07b28f10c1dd334ea96274

Endret av Bond
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette har gått litt langt..

Anonym poster: 2305c8faefbe9a116c6eb80d1fa3d123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkt over det mange ganger selv, hvor mange av disse menneskene som driver på slik som skriver at de har hatt spiseforstyrrelser. Det er klart et mønster hos endel. Denne livsstilen er en slags sunnere variant av å holde stålkontroll.

Anonym poster: c0c06b1c2a2a989a9bd35e59ed92093d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller ei jente med 'skrapet avmager kropp' enn:

Du mener "heller en dame med et sunt forhold til kropp, trening og mat, som tar vare på seg selv på en ikke-skadelig måte".

Forøvrig er vel ikke spørsmålet til TS hva du foretrekker, spekk eller spiker, men hvorfor noen ønsker seg selv så vondt (spiseforstyrrelser).

Rent matmessig synes jeg det ser ut som denne bloggeren får i seg sunn og god mat; men veldig lite kalorier da.. I underkant om man er trener av yrke (flere timer trening om dagen). Kroppen hennes er veldig avmagret, selv om hun ser ut til å være ganske spinkel fra naturens side. Hun hadde kanskje sett bedre ut med noen kilo til, men ja.. Håper hun har kontroll selv :)

Endret av frøkenfryd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt bloggen til Kristine lenge, og jeg har fått inntrykk av at hun har et sunt forhold til mat og trening. Hun spiser nok og skeier ut i helgene, passer på å få i seg alle næringsstoffer og trener jevnlig. Vil tro hun har peiling på ernæring, da hun utdanner seg til ernæringsfysiolog. Ikke døm en person dere ikke kjenner! Jeg kjenner ikke Kristine personlig, så for alt jeg vet kan dere ha rett, men det er ikke det inntrykket jeg sitter igjen med :)

Endret av Sofie_22
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Hun spiser helt sykt mye den dama. Rå dame. Skulle gjerne hatt kroppen hennes altså. Hadde ikke gjort meg noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg ikke hun i den bloggen er det beste eksempelet på det du kaller "fitnessgreien". Så vidt jeg vet er hun ikke fitnessutøver. Jeg synes personlig hun er i magreste laget, litt for lite av både muskler og fett.

Om du vil se ordentlig fitnessjenter kan du jo se på Kristine Weber eller Silje Mariela f.eks. De har langt mer kjøtt på kroppen, og man kan ikke anklage dem for å se usunne ut eller spise lite.

Anonym poster: eff32860a874342dd6ebaebc6c5229cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig synes jeg magen hennes ser skikkelig ekkel ut. Jenter skal da ikke ha sixpack? :(

Bildet fikk meg faktisk til å føle meg mer fornøyd med meg selv og min egen kropp. Jeg er ganske slank, men uten klær ser man godt at jeg har litt sideflesk. Det har plaget meg litt, men ikke nok til at jeg har gjort noen endringer i kosthold/trening.

Jeg vil MYE heller ha sideflesket mitt enn en mage som det der... I tillegg til å se bedre ut i mine øyne, slipper jeg å spise tunfisk og trene som en gal, og jeg kan spise sjokolade og is. Heldige meg!

Til deg som postet linken: takk. Nå ble jeg litt mer glad i min egen kropp.

Anonym poster: c3c13aa8c09244e8b5bd1db06c76e143

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Huff,denne jenta har blitt i det tynneste laget,så sykelig lav fettprosent er ikke sunt.

Hun var mat for anorexien/ortorexien min i flere år.

Ikke noe godt forbilde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk tar helt av med den fitness greien. Hvordan kan kvinner ønske å se slik ut? Totalt avmagret?!!

Anonym poster: 506ca94ac8074020260fa18776da5125

Bare et ord - ÆSJ!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heller ei jente med 'skrapet avmager kropp' enn:

fat_girl_poster-12965.jpg

Syns du seriøst at ei Dame med former ser styggere ut en en fitnessfreak? :balltre:

Anonym poster: f8b4158c86f9b3a2e30380d73aaaf414

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå jeg er så glad jeg er normal.

Hva mener du egentlig? At du ikke har spiseforstyrrelser?

Anonym poster: f8b4158c86f9b3a2e30380d73aaaf414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du egentlig? At du ikke har spiseforstyrrelser?

Anonym poster: f8b4158c86f9b3a2e30380d73aaaf414

Frisk sunn normal, som normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Syns du seriøst at ei Dame med former ser styggere ut en en fitnessfreak? :balltre:

Anonym poster: f8b4158c86f9b3a2e30380d73aaaf414

DETTE er ikke former, det er fett! Kjære deg. :balltre:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...