klinkokos Skrevet 17. juni 2012 #1 Del Skrevet 17. juni 2012 Kjæresten min vil ikke være med på en konsert med meg, siden dette er et band som eks-konen hans hørte mye på. Han liker musikken, men vil ikke gå pga minner med henne. Det er 3 år siden de ble skilt. Jeg er fryktelig såret, med grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 17. juni 2012 #2 Del Skrevet 17. juni 2012 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 17. juni 2012 #3 Del Skrevet 17. juni 2012 Skjønner at det sårer deg, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klinkokos Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) vet liksom ikke helt hva jeg skal si eller gjøre med dette? Bare furte? Slå opp? Det er jo tydelig at han ikke er over eksen eller? Endret 17. juni 2012 av klinkokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanna Skrevet 17. juni 2012 #5 Del Skrevet 17. juni 2012 Få han til å bli med, for da lager han nye minner med deg! Verden går videre og det vet jeg mye om;) lag egne minner på konserten så garanterer jeg at det er det han husker;) snakker av erfaring!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asfalt Skrevet 17. juni 2012 #6 Del Skrevet 17. juni 2012 Forstår godt at det sårer deg. Men jeg forstår også godt at det kan være litt vanskelig for ham òg hvis det eneste bandet minner ham om er eksen. Du får prøve så godt du kan å overbevise ham om hvor mye det ville betydd for deg om han ble med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klinkokos Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 17. juni 2012 Få han til å bli med, for da lager han nye minner med deg! Verden går videre og det vet jeg mye om;) lag egne minner på konserten så garanterer jeg at det er det han husker;) snakker av erfaring!! Han vil jo ikke, og er vanskelig å slepe en voksen mann med seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klinkokos Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 17. juni 2012 Forstår godt at det sårer deg. Men jeg forstår også godt at det kan være litt vanskelig for ham òg hvis det eneste bandet minner ham om er eksen. Du får prøve så godt du kan å overbevise ham om hvor mye det ville betydd for deg om han ble med. Det er ikke det eneste. Spiller jeg annen musikk, kan det plutselig være en låt som minner han om henne...og han sier det. Han kan finne på å spille en låt, samtidig understreke at denne er litt vanskelig for han å spille. Dette med minner dreier seg også om steder. Eksempelvis vil han ikke reise med meg, eller alene, til familiehytten til hans slekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #9 Del Skrevet 17. juni 2012 Du er bare en rebound. Anonym poster: 91636f498ecb56b44079d4d657091cc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miranda2011 Skrevet 17. juni 2012 #10 Del Skrevet 17. juni 2012 Det er tre år siden de ble skilt og han er tydeligvis ikke over henne. Hvor sterke følelsene hans er for henne fortsatt kan bare han svare på, jeg hadde nok vært skeptisk til å fortsette dette forholdet, men du må gjøre det som føles rett for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EasyRider Skrevet 17. juni 2012 #11 Del Skrevet 17. juni 2012 Han vil jo ikke, og er vanskelig å slepe en voksen mann med seg... Grunnen til at han ikke vil er at det gjør vondt og at det holder såret åpent. Han er neppe glad i sin eks. Følelsen av å ha feilet kan sitte lenge i. Ikke tving han. Ikke still ultimatum. Finn en annen konsert. Se U2 i Milano eller noe annet som er virkelig stort. Da forsvinner de andre minnene helt i bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Line Skrevet 17. juni 2012 #12 Del Skrevet 17. juni 2012 Bestill to billetter men si ingenting til han. Si du går alene og hold på det. Men min erfaring, jeg er 36, hvis gutten elsker deg endret han mening. Han er bare ung med de erfaringer de viser til! Du går han vil delta i siste minutt. Hvis ikke, mulig du og jeg burde finne menn sammen, haha;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2012 #13 Del Skrevet 17. juni 2012 Nei. For noe tull! Gi beng og finn på noe annet sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirbit Skrevet 17. juni 2012 #14 Del Skrevet 17. juni 2012 Hvorfor det egentlig? Musikk for meg er det som har størst kreft til å ta deg tilbake til barndommen, gamle forhold og ellers i tid. 3 år er ikke fryktelig lenge. Det er jo en stund,men ikke fryktelig lenge. Dette er ikke ungdomskolen hvor du for 3 år siden gikk på barneskole. Dette er snakk om voksne folk og voksne forhold. Du får heller lage andre,nye minner med han syns jeg:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 17. juni 2012 #15 Del Skrevet 17. juni 2012 Hadde min mann sagt noe sånt så hadde jeg blitt utrolig lei meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2012 #16 Del Skrevet 17. juni 2012 Prøv å send ham til terapi slik at du klarer slette minnene hans, eller begynn med en systematisk psykologisk avstraffelse hver gang han gjør noe som viser at han er en selvstendig person med egne individuelle minner og følelser. Nekt kos eller nærhet hver gang du føler deg litt snurt og han viser noe som helst tegn til individualitet. Etter hvert kan du trappe opp med intense gråteperioder slik at du gjør han usikker, og hylgråting hver gang han nærmer seg eller gjør noe slags forsøk på å gjøre det godt. Når du så ser tegn til at han gir etter og blir mere selvutslettende så gir du ham ros og kos, slik at du bygger han opp til din egen kosebamse. Kjøp da et par nye tøfler til ham. Funker garantert, og han vil ikke lenger prøve oppføre seg som et individ med egne følelser i nærheten av deg, men alltid ha BARE DEG I TANKENE SINE. JIPPI! ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herr Langbein Skrevet 18. juni 2012 #17 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg unngår å assosiere med ting som minner meg om min eks, ikke fordi jeg ikke er over henne men fordi mange av de tingene minner meg om hvordan hun såret meg. Jeg kan bli sint og sur, og generelt unngår jeg å sette meg i situasjoner jeg på forhånd vet kommer til å gjøre meg i dårlig humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 18. juni 2012 #18 Del Skrevet 18. juni 2012 Er ikke sikkert minnene er positive heller Hører jeg f.eks, sanger som eksen min før delte med meg, så slår jeg det av Jeg hadde derigmot tatt det ille opp, om min nåværende kjæreste drev å hørte på låter som minnet om en eks For da hadde jeg tenkt at han fremdeles holdt fast på minnene.. Så tror ikke du har noe å bekymre deg over, TS Kjæresten din vil trolig ikke fylle hodet sitt med gamle minner.. Finn dere et nytt favorittband! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Invicta Skrevet 18. juni 2012 #19 Del Skrevet 18. juni 2012 Nei. Vær glad for at han er ærlig med deg. Han kunne sagt at han ikke likte musikken eller funnet på noe annet, men i stedet stoler han nok på deg til å fortelle deg det som det er - og likevel tar du det personlig og blir såret og prøver å finne måter å få ham med på, likevel? Mitt råd er: Ta med noen andre på konserten, og gjør noe annet med ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. juni 2012 #20 Del Skrevet 18. juni 2012 vet liksom ikke helt hva jeg skal si eller gjøre med dette? Bare furte? Slå opp? Det er jo tydelig at han ikke er over eksen eller? Om din relasjon til ham svømmer på såpass grunt vann som det du viser her så gjør du ham en tjeneste ved å furte og slå opp. Da har han neppe minner om deg som vanskeliggjør fremtidige opplevelse sammen med en annen kvinne. Nei. Vær glad for at han er ærlig med deg. Han kunne sagt at han ikke likte musikken eller funnet på noe annet, men i stedet stoler han nok på deg til å fortelle deg det som det er - og likevel tar du det personlig og blir såret og prøver å finne måter å få ham med på, likevel? Mitt råd er: Ta med noen andre på konserten, og gjør noe annet med ham. Dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå