Gå til innhold

Hva mener dere jenter ?


Peter

Anbefalte innlegg

Det finnes de jenter som tør å innrømme  

at størrelsen på penis har noe å si.  

...det er feil ....det er størrelsen på fitta som har noe å si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tidligere sagt at tykkelsen har noe å si,men at lengden igrunnen er av mindre betydning.Da jeg sa dette var jeg med en som var temmelig bra utrustet.

Nå ar jeg møtt en som har en god del mindre enn ham,men sexen er minstl like bra.Han erfantastisk med fingrene og vet akkuratt hvordan han skal bruke den.Desssuten tror jeg at vagina tilpasser seg størrelsen også og det gjelder jo for oss jenter å trene opp musklene også.Vi kan ikke sitte å forlange i det vide og brede..Det kan faktisk være vi som ikke er stramme nok også vet du...

Jeg må jo ærlig innrømme at størrelsen ville hatt noe å si hvis pikken var ekstremt minimal og ektremt tynn.Da hjelper det vel kansje ikke uansett hvor mye man trener opp musklene i undelivet.

Så min konklusjon er :En mann kan være minst like flink i senga om han ikke har en kjempe stor termos mellom bena,men med en lipsyl kan nok strørrelsen ha noe å si.. Jeg tror det viktigste er at man tør å utfolde seg og er være lekne med hverandre..At man tør å prøve noe nytt.Man merker fort om det er connection med en person og da er ikke størrelsen det viktigste spør du meg !!!

Kine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...