Gå til innhold

Hva mener dere jenter ?


Peter

Anbefalte innlegg

Det finnes de jenter som tør å innrømme

at størrelsen på penis har noe å si.

Jeg har erfart at tykkelsen på penis

har noe å si for friksjonen i vagina,

det vil si at jo mere friksjon bedre

nyttelse.

Spørsmål til dere jenter som tør å innrømme

at tykkelse og størrelse har noe å si.

De damene som jeg har hatt sex med mener

at det er tykkelsen som er viktigst,eller?

Jeg har også erfart damer som synes at lengden har vært helt grei fordi lenge ikke

har vært avgjørende for de,men de har sagt

at tykkelsen har vært litt i minste laget.

For å være litt personlig.Synes dere 13 cm i

omkrets er en god størrelse?Eller er dette i

det minste laget?

De fleste damer sier at det ikke er størrelsen det kommer ann på men hvordan den brukes.Dette med å variere hastighet, langsomt og kjærlig og villere og råere om hverandere er det bra?

Mvh Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg mener selv at det er ikke størrelsen det kommer ann på, det er hvordan den blir brukt. Jeg torr oxo at de som "må" ha stor pi##, gir klart uttrykk for at det er det de vil ha...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg er en av de som tør å inrømme at det ER tykkelsen det kommer an på. er den for lang, gjør det bare vondt når det "støter"

tykkelse er best!

og selvfølgelig, hvordan man bruker den.. men mest tykkelsen

syns jeg i allefall da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Regne regne...

2*pi*r = Omkreds

regne regne.... Dette gir en diameter på ca 4 cm... Det ser da greitt ut på linealen det icon_biggrin.gif

For min del har tykkelsen mye å sie, mens de ikke trenger å være spesielt lange, gjør vondt da. Hvis du mot forventning skulle synes at du er for liten, foreslår eg at du finner deg "små" jenter, de er vel forholdsvis trangere enn oss litt større jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en "pulekammerat" en gang med en kjempestor en. Tror ikke det hadde så mye å si for nytelsen hvor stor den var, det var måten han brukte den på som var meget bra. Og så var det jo veldig opphissende at den var så stor, da...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring er at størrselsen å dama avgjør hvor avhengig de er av størresle på mannen. Mao dersom hun hånler av deg når du kler av deg, er hun så stor at du ikke ahadde fått mye ut av akten....

Dessuten: Dersom mannen ikke kan annet enn ren pumping.... har størreksen mer å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er også blant de som mener at størrelsen absolutt har betydning...

Jeg har truffet en som har akurat perfekt størrelse for meg.

Dette har jo følgelig også med meg og gjøre. Dersom jeg hadde vært trangere så ville den nok ha vært for stor.

Den er litt lang men ikke for lang...og så det viktigste den er tykk.

Det å kjenne at den fyller meg helt opp er så utrolig deilig.

Klart det har også betydning hvordan den blir brukt. Men er den for liten for meg så vil det bli vanskelig å få det til uansett.

Men jeg vil jo også tro at dette går andre veien også. Dersom en mann som har en "liten" en ikke føler at han er skikkelig inni meg så kan jo ikke det være helt topp

heller.

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg trodde størreslen ikke hadde noe å si.. men det var fordi jeg er bortskjemt på det området.. har bare hatt èn partner.. og han er stor, tykk og lang.. passe.. han sier at jeg er trang.. men deilig trang.. så perfekt match. men for litt siden lå jge og koste med en annen gutt.. vi kunne ført til sex, men da jeg kjente penisen hans mistet jeg rett og slett lysten.. liten, kort og TYNN.. (også på en så muskuløs bra kropp).. så JA, størrelsen har noe å si.. litt i hvertfall.. icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest motorrypa

selvfølgelig har størrelsen alt å si.

å et kvinnfolk som sier noe annet lyver.

for stor gjør vondt. for liten å det merkes ikke i det hele tatt.

men må vel si som sant er. heller liten å tykk en laaang å tynn. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har størrelsen noe å si. Ikke redd for å innrømme det. MEN det går an å kompansere mot liten str ved å bruke den "riktig". Mest betyr det vel at gutt/jente passer sammen. Jenter er vel ikke like store innvendig heller...

Jeg har vært heldig med min mann. Han passer akkurat til meg. Har ikke hatt sex med mer enn en til, og han var liten. Flink på andre måter var han, da.... Men deilig med følelsen av å bli fylt opp... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen har absolutt noe og si!

Det finnes ikke noe kjedeligere enn å ha sex med en liten penis...

Alt under 15-16 cm er SMÅTT!!

Beklager,men sånn er det bare.

:lol: Ismen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tuppe-luppa

Sorry, jeg må bare være anonym nå...

Kjæresten min er ikke av de mest velutrustede, men vi har et deilig sex-liv likevel. Kunne ikke ha vært bedre!!!

Jeg har nylig hatt sex et par ganger med en annen mann, og ja, jeg inrømmer det, jeg gjorde det delvis fordi han er meget godt utrustet. Men for en skuffelse i senga....... Ikke noe forspill, ikke noe leking, ikke noe esperimentering, han hadde ingen fantasier utenom det helt tradisjonelle, nesten ingen slikking, ingen kosing i anus, ingen fingerpuling (som jeg er så glad i og prøvde å forklare ham), ingen "uskikkelig" snakking, ingen stønning, ingen smil. Bare den aller nødvendigeste oppvarming, på med dongen og rett inn. Bang, bang, bang, ferdig, klem og hadet. Nei, makan, det der gadd jeg ikke mange gangene!!! Stor og deilig, men akk så kjedelig......

Så.. jeg kan ikke snakke for andre, men jeg foretrekker min litt mindre kjæreste som klarer å gi meg sex jeg nyter!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med siste innlegg. Nytter ikke med stort utstyr når det ikke kan brukes på en god måte.

De beste opplevelsene jeg har har hatt er med en mann med en kort penis, men han kan bruke både den og andre ting. Og det er helheten som teller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Selsagt har størrelsen på penis mye å si, men kanskje mest for syns skuld.

Har selv ikke prøvd en slik, men har sett mange erotiske filmer, og da er det et must at mannen er skikeleg velutstyrt. Jeg innrømmer det. En potent man med stort utstyr er utrolig opphissende. Jeg ville aldri motstå en slik fristelse. Og er det ikke flott da, stor penis på en slank og muskuløs kropp?

Med hilsen

ungkarsdame på 46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Jeg har aldri målt hverken slik eller sånn på min partner. Jeg aner ikke hvordan hans størrelse er i forhold til andre. Alt jeg vet er at jeg elsker ham dypt og inderlig, og at sex blir den kroppslige måten å fortelle det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kinga

Henger meg på Frøken Fryd her og må bare lovprise Cassandras innstilling! (Skulle ønske jeg tenkte slik selv - hvilket jeg ikke gjør, men det har vel med fravær av å elske noen dypt og inderlig pr. i dag å gjøre...)

Min egen innstilling:

Størrelse har svært lite å si.

For meg kommer det an på hvordan han bruker det han har, hvordan jeg bruker det jeg har og hvordan vi så funker sammen. Stort eller lite, tykt eller tynt; spiller ingen rolle. Samspillet derimot har alt å si.

Pul med den pik*en du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes de jenter som tør å innrømme at størrelsen på penis har noe å si.

... også finnes de som har sin egen mening, uavhengig av din, selv om det ikke betyr at de ikke "tør" noe annet. Sant? :)

Pul med den pik*en du har!

*ler* Bra, Vibeke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...