Gå til innhold

alltid vært venner - plutselig kyssser han meg.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg(jente) og en gutt har vært venner lenge. vi henger ofte sammen og snakker sammen hver dag på sms, facebook, ringer til hverandre eller face to face. Her om dagen da vi så på film, satt vi ved siden av hverandre i sofaen. Han lå på skuldra mi, som han alltid pleier og jeg koste med håret hans. Helt plutselig løfter han opp hodet og kysser meg på munnen, ut av ingenting.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men er "med" på kysset. Kysset utvikler seg til at vi klineer. Han tafset ikke på meg og ikke jeg på han, jeg bare koste med håret hans under "klineøkten". Jeg føler ingenting spesiellt for han og jeg tror ikke han gjør det med meg heller, vi har liksom bare alltid vært venner og ikke noe mer. Men nå er jeg skikkelig forvirra. Det at han plutselig begynner å kysse og kline med meg var veldig rart, selvom det føltes helt naturlig på en annen måte.Vi har ikke hengt sammen siden fordi han er på ferie, men vi har snakka sammen hverdag siden. Det er liksom ingen klein stemning mellom oss.

Måtte bare få det ut er sted. Jeg føler at han kanskje er litt interisert i meg likevel...? Hvorfor ville han ellers ha kysset meg? han er verdens snilleste gutt,m men jeg kunne aldri ha vært sammen med han. Likevel var alt så natulig og det føltes litt "riktig". Vi har aldri gjort noenting sånt før. Hva skal jeg gjøre nå? skal jeg ta det opp neste gang vi møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle forhold trenger ikke å være nøyaktig kategorisert. Det dere har trenger ikke å høre hjemme i hverken "venne"-, "fuckfriends"- eller "kjæreste"-boksen. Hvis det føltes naturlig, så gjør det vel ingenting? ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er ofte sånn at en gutt og en jente som er venner ikke er direkte forelska i hverandre, men over tid utvikler det seg en dypere type følelse.

En følelse som gjør at dere er utrolig glad i hverandre. Selvom du kanskje aldri hadde sett for deg han som en partner, ender ofte venner(altså en jente og en gutt) som kjærester etter en stund... Det eneste forskjellen er jo bare at dere blir intime og ikke kan gjøre noe seksuellt med andre mennesker.

Du føler kanskje at det er litt merkelig når en guttevenn kysser deg, men det er ikke så veldig unormalt at det skjer når en gutt og jente har vært venner over lengre tid. Det blir som oftest alltid følelser inn bildet, kanskje han har det for deg, uten at du vet det?:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest løvetannsang

Sånt skjer heile tida. Noke gonger blir vennskapet øydelagt andre gonger blir det bedre. Men vennskapet blir aldri det same igjen. Dere burde snakke om det. Var litt rart gjort av kameraten din om eg må seie det sjølv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at han er interessert i deg, har havnet i "vennesonen" og prøver å komme ut igjen, ja det går an å komme ut av vennesonen om man slutter å oppføre seg som en venn og gjør slik at den andre personen begynner å se på deg annerledes. Kanskje litt heftig og gå rett til kliningen da, men han er nok med stor sikkerhet interessert i deg, og når du gjenga kysset tror jeg nok at han ble veldig glad og tror at du også er interessert i han.

"han er verdens snilleste gutt,m men jeg kunne aldri ha vært sammen med han." uff den setningen der... Har mange slike kompiser selv, de er kjempesnille og egentlig den perfekte kjæreste, men likevel så føler man ikke tiltrekning. (Nå er ikke jeg en som faller for badboys.. er selv sammen med en perfekt og snill kar, men han ga meg noe mer enn det å bare være gutt)

Men jeg syns hvert fall du skal snakke med vennen din og få avklart hva han tenker. Også syns jeg du skal tenke litt over om du faktisk kunne tenkt på han som noe mer. Jeg mener, du sier det ikke føltes feil ut i det hele tatt, men at du ikke liker han! jeg kunne hvert fall ikke kysset noen av mine venner uten at det hadde føltes feil ut. Kanskje du bare er så vant til å se på han som venn så du liksom ikke ser det er noen andre muligheter, men kanskje det egentlig kunne blitt noe mer?

Anonym poster: 01bb32d9b8cda7bc2698224c4d478b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, nå står du ved et veiskille. Sier du at du kun vil ha han som en venn må du ikke forvente at han blir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyssing er deilig.

Er det feil å kysse en venn?

Anonym poster: ec2c9e330a9ea3e9fbfdf60e40941ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

som senperFi sier, du kan ikke forvente at han blir dersom du sier at du kun vil være venn med han.. Følelser er så vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han vil nok mest sannsynlig tro at dere har noe på gang nå ettersom du gjenga kysset hans. Snakk samme om det, og som en av de over meg sier, dere må jo ikke putte dere selv i en kategori? dere må jo ikke være sammen for å kose, kysse og kanskje noe mer?

Fortell han at du ikke er interisert i å ha noen kjæreste nå, mne du håper ikke det forandrer noenting mellom dere...

Anonym poster: aes4c9e330a10fa3e9fbfdf60e40941ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...