Daryl Dixon Skrevet 18. august 2021 #19381 Del Skrevet 18. august 2021 Sola de skrev (57 minutter siden): @Daryl Dixon Hva er det fineste med å ha en katt? Å ha noen å bry seg om, som trenger deg, som kommer når den selv vil og da er det ekstra spesielt. Hvor mange bilder lager du i året? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 18. august 2021 #19382 Del Skrevet 18. august 2021 Sola de skrev (1 time siden): Guri. Jeg vet sannelig ikke. Vi lever jo alle forskjellige liv, og ville kanskje ikke vært lett å gå i noen som helst sine sko en hel dag for å ikke snakke om et helt liv Må gruble litt på den der Synes det var veldig fine beskrivende ord om NJ dere begge kom med Bak enhver sky er himmelen alltid blå og så dette her liker jeg. @Strange Doll Synes du sitater og quotes ofte gir en god beskrivelse av ens følelser og slikt? @NonJuan Hvilket quote vil beskrive humøret ditt nå? @Jessica! Tror du det er noe mer mellom himmel og jord enn hva vi vet? @Daryl Dixon Hva er det fineste med å ha en katt? @Rumle Hvilken bok leser du nå for tiden? Ja, jeg blir veldig påvirket av sitater, nesten på grensen til irriterende mye 😅 @Sola de hvilken årstid er best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. august 2021 #19383 Del Skrevet 18. august 2021 Daryl Dixon skrev (49 minutter siden): Å ha noen å bry seg om, som trenger deg, som kommer når den selv vil og da er det ekstra spesielt. Hvor mange bilder lager du i året? Alt for mange Alt etter hva jeg maler eller tegner. Går litt i rykk og napp. Tror det har blitt 60- 70 ish så langt i år. Strange Doll skrev (27 minutter siden): Ja, jeg blir veldig påvirket av sitater, nesten på grensen til irriterende mye 😅 @Sola de hvilken årstid er best? Høsten tror jeg. Alle de nydelige fargene @Strange DollHva er din favorittårstid? @Daryl DixonHva er best med høsten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. august 2021 #19384 Del Skrevet 18. august 2021 Sola de skrev (2 minutter siden): @Daryl DixonHva er best med høsten? Hva er ikke fint med høsten? Den friske gode høstluften, fargene, at det er ekstra godt å gå tur og komme inn og tenne lys. Og det er lov å begynne å glede seg til jul! Hvor mange julegaver har du alt ordnet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 18. august 2021 #19385 Del Skrevet 18. august 2021 Jessica! skrev (12 timer siden): @NonJuan Hvis du skulle vært kjent for noe - hva ville du ønsket det var? Micro Hahaha Neida... Kanskje Google? Så kunne jeg bruke de pengene igjen til å gjøre godt i verden Rosendahl skrev (12 timer siden): @NonJuanLenge siden jeg hørte på musikk men Kent og minor majority var favoritter Hva er dine yndlingsartister? Viljen min får jeg... Noen ganger. Andre ikke 😂får DU viljen din? Og bonusspørsmål: blir du sur når du ikke får viljen din? Åh Jeg liker Kent! Veldig bra svensk band! Jeg liker bandet Takida, Reckless love og Axel Rudi Pell (rock) Ellers er jeg ganske altetende Tenker ikke så mye over vilje, jeg bøyer meg veldig om noen andre ønsker noe annet. Men selvfølgelig liker jeg å få den 😂 Kommer helt an på faktisk, om noen har lovet meg noe og ikke holder ord.... kan jeg bli rett og slett sur! Sola de skrev (2 timer siden): @NonJuan Hvilket quote vil beskrive humøret ditt nå? Uten mat og drikke duger helten ikke! Nom nom nom... da var tre skiver og et glass med yoghurt unnagjort Strange Doll skrev (5 timer siden): @NonJuan tar du ting lett til deg? Ja, det vil jeg si at jeg gjør. Har ikke tungt for det... 😂🤣 @Jessica! Du never en boble, hvilken farge er det på den? 🤣 Og er du flink til å mosjonere? @Strange Doll Er du en person som ser etter det gode i alle mennesker ? Tror det finnes noe godt i alle? @Sola de Om du kunne vært Fengselsvakt, hvordan ville du vært i din jobb? Tror du at du ville oppnådd respekt? @Rosendahl Du liker Kent nevnte du... har du hørt denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 18. august 2021 #19386 Del Skrevet 18. august 2021 NonJuan skrev (4 minutter siden): Micro Hahaha Neida... Kanskje Google? Så kunne jeg bruke de pengene igjen til å gjøre godt i verden Åh Jeg liker Kent! Veldig bra svensk band! Jeg liker bandet Takida, Reckless love og Axel Rudi Pell (rock) Ellers er jeg ganske altetende Tenker ikke så mye over vilje, jeg bøyer meg veldig om noen andre ønsker noe annet. Men selvfølgelig liker jeg å få den 😂 Kommer helt an på faktisk, om noen har lovet meg noe og ikke holder ord.... kan jeg bli rett og slett sur! Uten mat og drikke duger helten ikke! Nom nom nom... da var tre skiver og et glass med yoghurt unnagjort Ja, det vil jeg si at jeg gjør. Har ikke tungt for det... 😂🤣 @Jessica! Du never en boble, hvilken farge er det på den? 🤣 Og er du flink til å mosjonere? @Strange Doll Er du en person som ser etter det gode i alle mennesker ? Tror det finnes noe godt i alle? @Sola de Om du kunne vært Fengselsvakt, hvordan ville du vært i din jobb? Tror du at du ville oppnådd respekt? @Rosendahl Du liker Kent nevnte du... har du hørt denne ? Jeg har vært en person som ser etter det gode i alle, men jeg er ikke det lenger. Om folk ikke ønsker å vise meg de gode sidene sine orker jeg ikke bruke energi på de. Alle har nok noen bra sider, men hos mange er de svært få. Sola de skrev (49 minutter siden): Alt for mange Alt etter hva jeg maler eller tegner. Går litt i rykk og napp. Tror det har blitt 60- 70 ish så langt i år. Høsten tror jeg. Alle de nydelige fargene @Strange DollHva er din favorittårstid? @Daryl DixonHva er best med høsten? Jeg er veldig glad i våren Elsker når det begynner å spire @NonJuan hva gjør du for å få en dårlig dag bedre? @Jessica! Har du noe hobbyer? @Daryl Dixon hvem er du på fest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. august 2021 #19387 Del Skrevet 18. august 2021 NonJuan skrev (5 minutter siden): Micro Hahaha Neida... Kanskje Google? Så kunne jeg bruke de pengene igjen til å gjøre godt i verden Åh Jeg liker Kent! Veldig bra svensk band! Jeg liker bandet Takida, Reckless love og Axel Rudi Pell (rock) Ellers er jeg ganske altetende Tenker ikke så mye over vilje, jeg bøyer meg veldig om noen andre ønsker noe annet. Men selvfølgelig liker jeg å få den 😂 Kommer helt an på faktisk, om noen har lovet meg noe og ikke holder ord.... kan jeg bli rett og slett sur! Uten mat og drikke duger helten ikke! Nom nom nom... da var tre skiver og et glass med yoghurt unnagjort Ja, det vil jeg si at jeg gjør. Har ikke tungt for det... 😂🤣 @Jessica! Du never en boble, hvilken farge er det på den? 🤣 Og er du flink til å mosjonere? @Strange Doll Er du en person som ser etter det gode i alle mennesker ? Tror det finnes noe godt i alle? @Sola de Om du kunne vært Fengselsvakt, hvordan ville du vært i din jobb? Tror du at du ville oppnådd respekt? Siden adferd speiler adferd, så er det vel best å behandle andre, som man selv vil bli behandlet, uansett yrke. @NonJuan Er du streng eller mer ettergivende av deg? Daryl Dixon skrev (45 minutter siden): Hva er ikke fint med høsten? Den friske gode høstluften, fargene, at det er ekstra godt å gå tur og komme inn og tenne lys. Og det er lov å begynne å glede seg til jul! Hvor mange julegaver har du alt ordnet? De fleste. Har dato- julegaver igjen @Daryl Dixon Hva ønsker du deg til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 18. august 2021 #19388 Del Skrevet 18. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): @NonJuan hva gjør du for å få en dårlig dag bedre? Plystrer 😆 Ha ha Nei... Jeg hører på musikk... eller går i furtebua og får opp humøret igjen Sola de skrev (4 minutter siden): Siden adferd speiler adferd, så er det vel best å behandle andre, som man selv vil bli behandlet, uansett yrke. @NonJuan Er du streng eller mer ettergivende av deg? Godt svar Tror ikke jeg hadde klart det heller. Men Politi tror jeg at jeg hadde klart fint @Sola de Har du kjendis som du kanskje føler deg lik? Som lookalike? @Strange Doll Hvilken rolle hadde du kledd best i Hotell Cæsar? @Daryl Dixon Har du noen "diller" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 18. august 2021 #19389 Del Skrevet 18. august 2021 NonJuan skrev (2 minutter siden): Plystrer 😆 Ha ha Nei... Jeg hører på musikk... eller går i furtebua og får opp humøret igjen Godt svar Tror ikke jeg hadde klart det heller. Men Politi tror jeg at jeg hadde klart fint @Sola de Har du kjendis som du kanskje føler deg lik? Som lookalike? @Strange Doll Hvilken rolle hadde du kledd best i Hotell Cæsar? @Daryl Dixon Har du noen "diller" ? Ha ha du er vittig 😅 Jeg vet ikke 😂 har ikke sett på det @NonJuan du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 18. august 2021 #19390 Del Skrevet 18. august 2021 (endret) 12 hours ago, Strange Doll said: Jeg er fornøyd med at jeg er empatisk og omtenksom @Jessica! hva må du ha hver dag? O`boy - det klarer jeg meg ikke lenge uten 😅 12 hours ago, Sola de said: Guri. Jeg vet sannelig ikke. Vi lever jo alle forskjellige liv, og ville kanskje ikke vært lett å gå i noen som helst sine sko en hel dag for å ikke snakke om et helt liv Må gruble litt på den der Synes det var veldig fine beskrivende ord om NJ dere begge kom med @Jessica! Tror du det er noe mer mellom himmel og jord enn hva vi vet? Uten tvil, alt annet er for meg helt uforståelig 9 hours ago, NonJuan said: Micro Hahaha Neida... Kanskje Google? Så kunne jeg bruke de pengene igjen til å gjøre godt i verden @Jessica! Du never en boble, hvilken farge er det på den? 🤣 Og er du flink til å mosjonere? Pass deg du nå! 👊 Always has been, always will be - ROSA!!! Jeg gjør så godt jeg kan, må bli superhot for C**** 🤭 8 hours ago, Strange Doll said: Jeg har vært en person som ser etter det gode i alle, men jeg er ikke det lenger. Om folk ikke ønsker å vise meg de gode sidene sine orker jeg ikke bruke energi på de. Alle har nok noen bra sider, men hos mange er de svært få. @Jessica! Har du noe hobbyer? Tror jeg har en del å lære av deg Skulle ønske jeg hadde noe spennende å formidle, men jeg bruker vel egentlig mest tid nå om dagen på å kommunisere med de som betyr mye for meg @Strange Doll Hvilke type antrekk føler du deg finest i? @Sola de Hva er det beste som har skjedd den siste uken? @NonJuan Hva hadde du drevet med akkurat nå, om ikke KG eksisterte? Endret 18. august 2021 av Jessica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 18. august 2021 #19391 Del Skrevet 18. august 2021 Strange Doll skrev (7 minutter siden): Ha ha du er vittig 😅 Jeg vet ikke 😂 har ikke sett på det @NonJuan du da? Har ikke peiling... min søster sa jeg hørtes ut som han karen Jens August.... Men jeg har aldri sett på det selv.. 🤣 Jessica! skrev (2 minutter siden): @NonJuan Hva hadde du drevet med akkurat nå, om ikke KG eksisterte? LIgget i senga! 🤣 Nei jeg hadde vært ute i Garasjen. Og ikke lenge til jeg iler ned dit... Mulig butikken først @Strange Doll Hvilken kvinnelig norsk komiker liker du best? @Jessica! Hva er du mest fornøyd med deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. august 2021 #19392 Del Skrevet 18. august 2021 Strange Doll skrev (41 minutter siden): @Daryl Dixon hvem er du på fest? Nå eller før?? Før var jeg nok veldig morsom og livlig, nå er jeg den som ikke drikker så mye, blir fort sliten og bare vil hjem. Sola de skrev (39 minutter siden): @Daryl Dixon Hva ønsker du deg til jul? Egentlig ingenting, jeg mener vi kunne tone ned gaver, for vi har mulighet til å skaffe oss det vi trenger selv, og da blir alle gavene kjøpt kun av plikt. Synes gavene i min familie går over alle grenser. NonJuan skrev (31 minutter siden): @Daryl Dixon Har du noen "diller" ? Typiske nerde merch, klør jeg alltid i fingrene etter å kjøpe. Noen diller ang mat eller snop for tiden har jeg ikke. @Strange Doll Hva slags fester liker du best? @Sola de hva slags julesang liker du best? @NonJuan hvilke ingredienser må du ha på tacoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 18. august 2021 #19393 Del Skrevet 18. august 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Nå eller før?? Før var jeg nok veldig morsom og livlig, nå er jeg den som ikke drikker så mye, blir fort sliten og bare vil hjem. Egentlig ingenting, jeg mener vi kunne tone ned gaver, for vi har mulighet til å skaffe oss det vi trenger selv, og da blir alle gavene kjøpt kun av plikt. Synes gavene i min familie går over alle grenser. Typiske nerde merch, klør jeg alltid i fingrene etter å kjøpe. Noen diller ang mat eller snop for tiden har jeg ikke. @Strange Doll Hva slags fester liker du best? @Sola de hva slags julesang liker du best? @NonJuan hvilke ingredienser må du ha på tacoen? Rolige hjemmefester med folk jeg kjenner NonJuan skrev (22 minutter siden): Har ikke peiling... min søster sa jeg hørtes ut som han karen Jens August.... Men jeg har aldri sett på det selv.. 🤣 LIgget i senga! 🤣 Nei jeg hadde vært ute i Garasjen. Og ikke lenge til jeg iler ned dit... Mulig butikken først @Strange Doll Hvilken kvinnelig norsk komiker liker du best? @Jessica! Hva er du mest fornøyd med deg selv? Trine Lise, husker ikke etternavnet akkurat nå 😂 Jessica! skrev (27 minutter siden): O`boy - det klarer jeg meg ikke lenge uten 😅 Uten tvil, alt annet er for meg helt uforståelig Pass deg du nå! 👊 Always have been, always will be - ROSA!!! Jeg gjør så godt jeg kan, må bli superhot for C**** 🤭 Tror jeg har en del å lære av deg Skulle ønske jeg hadde noe spennende å formidle, men jeg bruker vel egentlig mest tid nå om dagen på å kommunisere med de som betyr mye for meg @Strange Doll Hvilke type antrekk føler du deg finest i? @Sola de Hva er det beste som har skjedd den siste uken? @NonJuan Hva hadde du drevet med akkurat nå, om ikke KG eksisterte? Jeg har brukt mye tid på å lære meg den holdningen 😅 Føler meg finest i jeans som sitter bra og skjorte skriver spørsmål etterpå😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 18. august 2021 #19394 Del Skrevet 18. august 2021 19 minutter siden, NonJuan said: LIgget i senga! 🤣 Nei jeg hadde vært ute i Garasjen. Og ikke lenge til jeg iler ned dit... Mulig butikken først @Jessica! Hva er du mest fornøyd med deg selv? Hjertet mitt 1 minutt siden, Strange Doll said: Jeg har brukt mye tid på å lære meg den holdningen 😅 Da er det kanskje håp for meg også da 😃 @NonJuan Hvis du hadde en identisk tvillingbror, hvilke sprell kunne vi forventet av deg? @Zenobia Når i livet var du på ditt lykkeligste? @Strange Doll Hvis du ble kastet ut av Norge - hvor ville du bosatt deg, og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 18. august 2021 #19395 Del Skrevet 18. august 2021 Athena79 skrev (18 timer siden): @NonJuan hva er ditt skjulte talent? @Sola de hvor var du på ferie sist? @Strange Doll favoritt matrett? @Zenobia favoritt artist? @Dr. Ops Beste tv-serie du har sett? @mia83 Ditt drømmeyrke? Oi! Ingen jeg lytter spesielt mye til; det var det mer av da jeg var i tenårene/tidlig tyve-år. Nå? Hmmm ... *sjekker Spotify* Et nydelig album jeg nyss har blitt klar over: Rolig instrumentalmusikk; harpe er hovedinstrument. Fint på kveldstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 18. august 2021 #19396 Del Skrevet 18. august 2021 Daryl Dixon skrev (8 minutter siden): @NonJuan hvilke ingredienser må du ha på tacoen? Må ha... det må bli løk/kjøttdeig/mais/ost og sterk saus. Ellers tar jeg på det jeg kan ha i kjøleskap eller skap Jessica! skrev (3 minutter siden): Hjertet mitt 💖 @NonJuan Hvis du hadde en identisk tvillingbror, hvilke sprell kunne vi forventet av deg? Oi... Ikke sikker på at verden hadde vært klar for det. Tror ikke vi skal gå noe dypere inn i det 😆 @Daryl Dixon Hvor i Norge kunne du tenkt deg å ha hytte? @Jessica! Har du noen gang vært i en Nasjonalpark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 18. august 2021 #19397 Del Skrevet 18. august 2021 Jessica! skrev (6 minutter siden): Hjertet mitt Da er det kanskje håp for meg også da 😃 @NonJuan Hvis du hadde en identisk tvillingbror, hvilke sprell kunne vi forventet av deg? @Zenobia Når i livet var du på ditt lykkeligste? @Strange Doll Hvis du ble kastet ut av Norge - hvor ville du bosatt deg, og hvorfor? Jeg velger å tro at det beste fremdeles ligger foran meg. Ellers ... hver gang jeg har vært i studio, og mixen har blitt som jeg vil Trivelig å se at du stikker innom KG igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. august 2021 #19398 Del Skrevet 18. august 2021 NonJuan skrev (1 time siden): Plystrer 😆 Ha ha Nei... Jeg hører på musikk... eller går i furtebua og får opp humøret igjen Godt svar Tror ikke jeg hadde klart det heller. Men Politi tror jeg at jeg hadde klart fint @Sola de Har du kjendis som du kanskje føler deg lik? Som lookalike? @Strange Doll Hvilken rolle hadde du kledd best i Hotell Cæsar? @Daryl Dixon Har du noen "diller" ? Hmmmm. Tror ikke jeg kommer på noen. Har dog hatt folk kommende bort til meg og de trodde jeg var en annen, så sikkert noen som ligner. Jessica! skrev (52 minutter siden): O`boy - det klarer jeg meg ikke lenge uten 😅 Uten tvil, alt annet er for meg helt uforståelig Pass deg du nå! 👊 Always have been, always will be - ROSA!!! Jeg gjør så godt jeg kan, må bli superhot for C**** 🤭 Tror jeg har en del å lære av deg Skulle ønske jeg hadde noe spennende å formidle, men jeg bruker vel egentlig mest tid nå om dagen på å kommunisere med de som betyr mye for meg @Strange Doll Hvilke type antrekk føler du deg finest i? @Sola de Hva er det beste som har skjedd den siste uken? @NonJuan Hva hadde du drevet med akkurat nå, om ikke KG eksisterte? Siste uken Så lenge folk har det bra, så er det hva som betyr noe, tror jeg Daryl Dixon skrev (25 minutter siden): Nå eller før?? Før var jeg nok veldig morsom og livlig, nå er jeg den som ikke drikker så mye, blir fort sliten og bare vil hjem. Egentlig ingenting, jeg mener vi kunne tone ned gaver, for vi har mulighet til å skaffe oss det vi trenger selv, og da blir alle gavene kjøpt kun av plikt. Synes gavene i min familie går over alle grenser. Typiske nerde merch, klør jeg alltid i fingrene etter å kjøpe. Noen diller ang mat eller snop for tiden har jeg ikke. @Strange Doll Hva slags fester liker du best? @Sola de hva slags julesang liker du best? @NonJuan hvilke ingredienser må du ha på tacoen? Deilig er jorden @Jessica! Om du kunne kun brukt en av delene resten av livet, ville det vært kjole eller skjørt? @Strange Doll Pleier dere å feire jul med storfamilien eller bare de innenfor husstanden? @Daryl Dixon Hvilke bøker leste du sist? @NonJuan Når hadde du sist helt kortklippet hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. august 2021 #19399 Del Skrevet 18. august 2021 NonJuan skrev (37 minutter siden): @Daryl Dixon Hvor i Norge kunne du tenkt deg å ha hytte? På fjellet, mulig på Ringebu, eller i østerdalen, har sett og vurdert en hytte ikke langt unna Røros. Fortsatt på tenker'n. Sola de skrev (20 minutter siden): @Daryl Dixon Hvilke bøker leste du sist? Hører mest lydbøker, og går ofte i krim. Siste bok var Bakom synger døden, nå hører jeg på nytt bøkene om Harry Hole, men de har jeg og lest selv. @Sola de Hvilken bok ville du anbefalt? @NonJuan Hvor i verden ville du ha hatt hytte eller feriehus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 18. august 2021 #19400 Del Skrevet 18. august 2021 Sola de skrev (32 minutter siden): Hmmmm. Tror ikke jeg kommer på noen. Har dog hatt folk kommende bort til meg og de trodde jeg var en annen, så sikkert noen som ligner. Siste uken Så lenge folk har det bra, så er det hva som betyr noe, tror jeg Deilig er jorden @Jessica! Om du kunne kun brukt en av delene resten av livet, ville det vært kjole eller skjørt? @Strange Doll Pleier dere å feire jul med storfamilien eller bare de innenfor husstanden? @Daryl Dixon Hvilke bøker leste du sist? @NonJuan Når hadde du sist helt kortklippet hår? Her er det storfamilien Jessica! skrev (58 minutter siden): Hjertet mitt Da er det kanskje håp for meg også da 😃 @NonJuan Hvis du hadde en identisk tvillingbror, hvilke sprell kunne vi forventet av deg? @Zenobia Når i livet var du på ditt lykkeligste? @Strange Doll Hvis du ble kastet ut av Norge - hvor ville du bosatt deg, og hvorfor? Hmmm… Hellas tenker jeg elsker varme og de er et fint folkeslag @NonJuan, @Jessica! og @Sola de hvilken sang beskriver deg som person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå