Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Strange Doll skrev (2 minutter siden):

jeg jobber som kunderådgiver, de herser med meg på telefonen 😂 og ikke minst «du høres så ung ut, er du sikker på du kan dette her????» jeg er 28 år! jeg er 170 høy, men det vet jo ikke de 😅

Jeg blir bare fornærmet når det er lav grense, sender de et stygt blikk om jeg ser de på butikken etterpå. Jeg er flink å kjøre forbi selv på motorveien, brukte noen kjøretimer på å tørre det 😂😂😂😂 

ehm, nei, en feit en😅 vet ikke om den er noe rase 😅 

@NonJuan er du langsint på ekte? 😂 

😆😂 😆😂  Nei da strekker du deg jo litt over overflaten...   Åh kan tenke meg "Lille venn" blir brukt mye. Eller "Det kan da ikke være så vanskelig å forstå?"   Men håper du har mange hyggelige kunder :)

Feit en hahahahaha...  Chungus?  :fnise:     Vi hadde en kanin også en gang... var nok en rase. Men den ble blind og skulle på død og liv parre seg med alt mulig. Fantes ikke en tøffel som fikk være i fred 😆😂

Langsint? Hvor får du det fra? Trodde langsint var liksom 3 uker eller noe 🙈      Helt ærlig, nei. Men kan godt være litt sinna dagen etterpå. Men så går det over.

@Strange Doll Hva er din favorittsang av Karpe?  Kan du tekstene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strange Doll skrev (3 minutter siden):

Oooh… alle smartklokkene jeg har kjøpt «for å bli flink å trene» 😅 ditt da?

:skratte::mynona::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
Strange Doll skrev (3 minutter siden):

Hvor har du kjøpt pokemon kjole?? min sønn hadde elsket om jeg hadde en sånn 😅 

Oooh… alle smartklokkene jeg har kjøpt «for å bli flink å trene» 😅 ditt da?

https://blackmilkclothing.com/ De har barbie, supermario og pokemon... Alt jeg bare kan drømme om 🤩 Elsker den butikken!

Dårligste kjøp var vel en elipsemaskin 😅 også kjent som tørkestativ 😂😂

@Strange Doll Favoritt superhelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (Akkurat nå):

😆😂 😆😂  Nei da strekker du deg jo litt over overflaten...   Åh kan tenke meg "Lille venn" blir brukt mye. Eller "Det kan da ikke være så vanskelig å forstå?"   Men håper du har mange hyggelige kunder :)

Feit en hahahahaha...  Chungus?  :fnise:     Vi hadde en kanin også en gang... var nok en rase. Men den ble blind og skulle på død og liv parre seg med alt mulig. Fantes ikke en tøffel som fikk være i fred 😆😂

Langsint? Hvor får du det fra? Trodde langsint var liksom 3 uker eller noe 🙈      Helt ærlig, nei. Men kan godt være litt sinna dagen etterpå. Men så går det over.

@Strange Doll Hva er din favorittsang av Karpe?  Kan du tekstene? 

jeg har mange…kremt… dumme kunder.. MEN DET GÅR BRA JEG ER EN TÅLMODIG SJEL 😅 

Den er så tjukk at jeg vurderer å slanke den. men så syns jeg synd på den så får den noe digg istedenfor 😅 

Jeg liker veldig godt gunerius. og spis din syvende sans. og piano 😅 Jeg kan svært mange av karpe sine tekster. hører på de hver dag. 

Hvilken er din absolutte favoritt? og hvilken andre norske band liker du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elder Millennial skrev (5 minutter siden):

@Strange Doll og @NonJuan Hva er deres største bomkjøp?

Bomkjøp.... oi oi oi...  er egentlig ganske dyktig på det jeg.  😆   Jo Løvblåsern!!   Den er virkelig et bomkjøp, selv jeg blåser hardere 🙈

@Elder Millennial Følger du alltid en oppskrift?  (Mat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (2 minutter siden):

:skratte::mynona::skratte:

Jeg forstår ikke hva du ler av?? 😂jeg jobber i 8 etg og de to dagene jeg pleier å bruke de nye klokkene mine drar jeg kroppen min opp 8 etg med trapper, så tar jeg meg en red bull som belønning når jeg kommer opp og beundrer skrittene på klokka (og den over gjennomsnitt høye pulsen) 🥵

Elder Millennial skrev (1 minutt siden):

https://blackmilkclothing.com/ De har barbie, supermario og pokemon... Alt jeg bare kan drømme om 🤩 Elsker den butikken!

Dårligste kjøp var vel en elipsemaskin 😅 også kjent som tørkestativ 😂😂

@Strange Doll Favoritt superhelt?

Takk! må inn å se 🤩 

hahahaha du har noen slike tørkestativ du og ja?😂 

Batman 😎😎 din da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elder Millennial

Hahaha fint med en litt flau bris for å bli kvitt løvet da 😂

@Elder Millennial Følger du alltid en oppskrift?  (Mat)

Jeg følger aldri oppskrifter, det er derfor jeg er god på matlaging og elendig på baking 😅

Strange Doll skrev (1 minutt siden):

Batman 😎😎 din da? 

squirrel girl er min favoritt 🤩😅

@NonJuan og @Strange Doll Hvis dere kunne hatt en superkraft hva skulle det vert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (2 minutter siden):

Den er så tjukk at jeg vurderer å slanke den. men så syns jeg synd på den så får den noe digg istedenfor 😅 

Jeg liker veldig godt gunerius. og spis din syvende sans. og piano 😅 Jeg kan svært mange av karpe sine tekster. hører på de hver dag. 

Hvilken er din absolutte favoritt? og hvilken andre norske band liker du? 

Hahaah Stakkars li... uhm digre kanin! 😂

Ja de liker jeg også. Men tror jeg står på "Lett å være Rebell i kjellerleiligheten din"  Men hørte en bra sang her om dagen av Karpe.. skal vi se... "Moscot & Dior" 

Jeg er en stor fan av Onkl P   Elsker musikken hans.  Skal legge ved en her...   Her med Svartepetter

@Strange Doll   Hva tenker du om denne?    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elder Millennial skrev (10 minutter siden):

Hahaha fint med en litt flau bris for å bli kvitt løvet da 😂

@Elder Millennial Følger du alltid en oppskrift?  (Mat)

Jeg følger aldri oppskrifter, det er derfor jeg er god på matlaging og elendig på baking 😅

squirrel girl er min favoritt 🤩😅

@NonJuan og @Strange Doll Hvis dere kunne hatt en superkraft hva skulle det vert?

Åå jeg vil være usynlig! 

NonJuan skrev (8 minutter siden):

Hahaah Stakkars li... uhm digre kanin! 😂

Ja de liker jeg også. Men tror jeg står på "Lett å være Rebell i kjellerleiligheten din"  Men hørte en bra sang her om dagen av Karpe.. skal vi se... "Moscot & Dior" 

Jeg er en stor fan av Onkl P   Elsker musikken hans.  Skal legge ved en her...   Her med Svartepetter

@Strange Doll   Hva tenker du om denne?    

Jeg skal høre den når mini meg sovner :) 

Moscot og dior liker jeg veldig godt. og snøhvit :) har minner med sangene til karpe tilbake til 2006 😅 

@NonJuan Har du hørt john olav nilsen & gjengen? 

@Elder Millennial hvilken musikk liker du?

Endret av Strange Doll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (På 2021-8-6 den 19.18):

@CAPS LOCK Hvorfor valgte du brukernavnet ditt?

FORDI JEG VIL HA HARMONI MELLOM BRUKERNAVN, AVATAR OG TEKST

@Daryl DixonHVORDAN GÅR DET MED PUSEKATTEN DIN?

Endret av CAPS LOCK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (2 minutter siden):

FORDI JEG VIL HA HARMONI MELLOM BRUKERNAVN, AVATAR OG TEKST

@Daryl DixonHVORDAN GÅR DET MED PUSEKATTEN DIN?

😳

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruset skrev (23 timer siden):

Det var vært en veldig fin sommer! Nå begynner jeg å bli klar for å begynne på jobb igjen.

@Zenobia Har du vært på noen ferietur i sommer?

@Lykke Li Hva er drømmereisemålet ditt?

Ingen ferietur; er lite begeistret for å reise. Har flyttet et sted der jeg har det som plommen i egget, selv om årets sommer nok kvalifiserer til tidenes dårligste. Var kaldeste mai i manns minne, sa en som har greie på det.

Benytter samtidig anledningen til å etterlyse @Dr. A. Kula og spørre hvordan det går.

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (5 timer siden):

Jeg forstår ikke hva du ler av?? 😂jeg jobber i 8 etg og de to dagene jeg pleier å bruke de nye klokkene mine drar jeg kroppen min opp 8 etg med trapper, så tar jeg meg en red bull som belønning når jeg kommer opp og beundrer skrittene på klokka (og den over gjennomsnitt høye pulsen) 🥵

:skratte: Hahahahahahahaha! Ja de pulsklokkene er jo et mareritt i seg selv.  Der kan man kjøre bil og få 70 etasjer. Mens andre kan gå 80 etasjer og bare få 50. Så jeg ser den der.... 😆🤣😂

Elder Millennial skrev (5 timer siden):

Tror jeg vill ha slike hender at jeg kunne helbrede hvem som helst for hva som helst! 

Strange Doll skrev (5 timer siden):

@NonJuan Har du hørt john olav nilsen & gjengen? 

Hmm Nei? Nå må jeg jo det.. straks tilbake....  "Hull i himmelen" Synes jeg var bra :)

@Strange Doll Håper kvelden din var fin?

@Elder Millennial Hvis du kunne bringe en person tilbake til live... og den personen fikk evig liv, hvem ville det bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elder Millennial
NonJuan skrev (2 timer siden):

@Elder Millennial Hvis du kunne bringe en person tilbake til live... og den personen fikk evig liv, hvem ville det bli?

Dette er ekstremt vanskelig😅🙈 kanskje dumt å svare klokka 4 på natta🙈🙈

Tror jeg hadde valgt Nikola Tesla. Men det å leve evig er jo like mye en forbannelse som en velsignelse, så kanskje det beste var å ikke velge noen. 

@NonJuan dette var ett vanskelig spørsmål, hvem ville du valgt og hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (5 timer siden):

:skratte: Hahahahahahahaha! Ja de pulsklokkene er jo et mareritt i seg selv.  Der kan man kjøre bil og få 70 etasjer. Mens andre kan gå 80 etasjer og bare få 50. Så jeg ser den der.... 😆🤣😂

Tror jeg vill ha slike hender at jeg kunne helbrede hvem som helst for hva som helst! 

Hmm Nei? Nå må jeg jo det.. straks tilbake....  "Hull i himmelen" Synes jeg var bra :)

@Strange Doll Håper kvelden din var fin?

Ja, enkle å få solgt på finn heldigvis da😂 

Det var en fin superkraft å velge :) 

Min kveld var veldig preget av å være småbarnsmor, men det går bra :) 

@NonJuan er du klar for en ny uke i morgen? 

@Elder Millennial hvilken dag liker du best i uken? 

@Kwest koste du deg i går kveld? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elder Millennial skrev (56 minutter siden):

God morgen @Strange Doll

Mandag er min favoritt dag, aldri om jeg hadde sakt det før, men det er ofte dagen jeg får gjort aller mest på jobb og ellers. 

Pleier du å lage "søndagsmiddag" @Strange Doll

Ja ganske ofte faktisk. jeg er gammel i sinnet 😅 gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
Strange Doll skrev (41 minutter siden):

Ja ganske ofte faktisk. jeg er gammel i sinnet 😅 gjør du?

😅 Jeg vil gjerne, men jeg er den eneste «gammeldagse» her i huset som liker husmannskost 😅🙈 

@Strange Doll Har du noen planer i dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elder Millennial skrev (24 minutter siden):

😅 Jeg vil gjerne, men jeg er den eneste «gammeldagse» her i huset som liker husmannskost 😅🙈 

@Strange Doll Har du noen planer i dag? 

Ååå så kjedelig! 

Ja, jeg holder på å finne frem babytøy og babyting. En venninne av meg skal ha baby og har veldig dårlig råd, så hun skal få alt fra babygym til vognpose som vi er ferdig med. Klær fra 0-1 år i tillegg, sånn at hun bare trenger å kjøpe det hun eventuelt vil ha 🥰 

@Elder Millennial skal du noe i dag? 

@NonJuan liker du husmannskost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
Strange Doll skrev (1 minutt siden):

Ååå så kjedelig! 

Ja, jeg holder på å finne frem babytøy og babyting. En venninne av meg skal ha baby og har veldig dårlig råd, så hun skal få alt fra babygym til vognpose som vi er ferdig med. Klær fra 0-1 år i tillegg, sånn at hun bare trenger å kjøpe det hun eventuelt vil ha 🥰 

@Elder Millennial skal du noe i dag? 

@NonJuan liker du husmannskost?

🥰 Så koselig, for en god venninne du er! Jeg likte alltid det arvede tøyet mye bedre enn det nykjøpte🙈 Jeg har enda tøy fra når jeg og søsknene mine var små på 70/80 tallet🙈 Sparer på det til eventuelle barnebarn😂😂🙈🙈

Jeg skal ikke noe spesielt, hvis været holder seg skal jeg gå en liten topptur og på besøk til far min. 

@Strange Doll Hva har dere til julemiddag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...