Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2021 #18821 Del Skrevet 6. august 2021 NonJuan skrev (3 minutter siden): Ikke så lenge siden faktisk. Men har en stor jobb som gjenstår i kjelleren. En hylle som skal fylles opp @Sola de Er du flink til å rygge med bil? @Daryl Dixon Hvor befinner du deg om 5 år? @Athena79 Hva slags filmer liker du? Liker mye forskjellig, men favoritten er thrillere. @NonJuan hvilken norsk film er den beste du har sett? @CorvusCorax hva betyr brukernavnet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenk positivt Skrevet 6. august 2021 #18822 Del Skrevet 6. august 2021 NonJuan skrev (3 timer siden): Ahhh Jeg har aldri vært i Bergen 45min sør for Oslo 🏎️ Men er Oslogutt @Rumle Har en følelse at det er noen Bergensere i dette forumet.. Trives du godt i Bergen? Trodde du var en dame, ikke noe galt ment m det altså 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #18823 Del Skrevet 6. august 2021 @Sola de Hva er din største drøm? @Athena79 Om du kunne velge helt fritt, hvor ville du bodd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. august 2021 #18824 Del Skrevet 6. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Sorry, skal gi meg 😅 Jeg liker rødvin, men får hodepine av det 🥺 @NonJuan hva er din guilty pleasure? hahaha... Du trenger ikke det 🤣😂 Eller vent litt... guilty.. hvafornoe 😮 😆 jøyemeg! Kanskje reality program og drama Nei... kan vi kalle KG Guilty Pleasure? @Strange Doll Hva gjør du, hvis du ikke får sove? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2021 #18825 Del Skrevet 6. august 2021 Sola de skrev (Akkurat nå): Jeg kan ikke kjøre bil. Aldri forsøkt tror jeg Så vil nok være rimelig håpløs @NonJuan Hva gir deg størst glede? @Athena79 Tror du Messi vil forlate Barcelona, eller tror du han blir? Leste noe om at man mener det er spill for galleriet for at de skal få beholde ham Nå spør du veldig vanskelig, jeg vet ikke hva jeg skal tro @Sola de hvordan tror du det går med Liverpool denne sesongen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #18826 Del Skrevet 6. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): hahaha... Du trenger ikke det 🤣😂 Eller vent litt... guilty.. hvafornoe 😮 😆 jøyemeg! Kanskje reality program og drama Nei... kan vi kalle KG Guilty Pleasure? @Strange Doll Hva gjør du, hvis du ikke får sove? haha KG er min guilty pleasure i en travel hverdag 😅 Jeg trykker på mobilen. Kg, instagram, vg.. @NonJuanhva betyr brukernavnet ditt? @Rumle din favoritt av trådene her på sosialt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2021 #18827 Del Skrevet 6. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): @Sola de Hva er din største drøm? @Athena79 Om du kunne velge helt fritt, hvor ville du bodd? København. @Strange Doll har du noen kjæledyr i så fall hvilket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #18828 Del Skrevet 6. august 2021 Athena79 skrev (Akkurat nå): København. @Strange Doll har du noen kjæledyr i så fall hvilket? Ja, vi har kanin @Athena79 har du møtt noen fra kg? @CAPS LOCK Hvorfor valgte du brukernavnet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. august 2021 #18829 Del Skrevet 6. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): @Sola de Hva er din største drøm? @Athena79 Om du kunne velge helt fritt, hvor ville du bodd? Fint med drømmer, men tenker veien blir til mens man går. Man kan ha ønsker om hvordan ting skal være, men tenker det er viktig å oppfylle det en har lyst til, mens man har sjansen til det, i stedet for å utsette ting til man får bedre tid, bedre råd, barna blir store osv. @Strange Doll Er det noe du savner i tilværelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2021 #18830 Del Skrevet 6. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Ja, vi har kanin @Athena79 har du møtt noen fra kg? @CAPS LOCK Hvorfor valgte du brukernavnet ditt? Det har jeg ikke. @Strange Doll iphone eller android? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #18831 Del Skrevet 6. august 2021 Sola de skrev (Akkurat nå): Fint med drømmer, men tenker veien blir til mens man går. Man kan ha ønsker om hvordan ting skal være, men tenker det er viktig å oppfylle det en har lyst til, mens man har sjansen til det, i stedet for å utsette ting til man får bedre tid, bedre råd, barna blir store osv. @Strange Doll Er det noe du savner i tilværelsen? For et fint svar! Jeg savner mer fritid. Alt for mye tid går med til jobb. @Sola de når er du mest lykkelig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. august 2021 #18832 Del Skrevet 6. august 2021 Sola de skrev (2 minutter siden): @NonJuan Hva gir deg størst glede? Jeg vil si å høre at andre blir glad av det jeg skriver eller sier og at det kommer fra hjertet @Sola de Strikker du? Tenk positivt skrev (2 minutter siden): Trodde du var en dame, ikke noe galt ment m det altså 😀 Hahahahaha Tror jeg dauer 😆🤣😂 @Tenk positivt Ble du skuffet? 🤭 Athena79 skrev (4 minutter siden): Liker mye forskjellig, men favoritten er thrillere. @NonJuan hvilken norsk film er den beste du har sett? beste Norske filmen... Oi det må være noe med Kristoffer Joner. Stor fan av han. Axel Henie liker jeg også. Men tror jeg går for ELLING @Athena79 Yndlingsdrink? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 6. august 2021 #18833 Del Skrevet 6. august 2021 Athena79 skrev (6 minutter siden): Liker mye forskjellig, men favoritten er thrillere. @NonJuan hvilken norsk film er den beste du har sett? @CorvusCorax hva betyr brukernavnet ditt? Brukernavnet mitt er det latinske ordet for Ravn (Ravn var allerede tatt. Ja, jeg elsker fugler). @Athena79 Hva er din favoritt øl? @Daryl DixonHvilken spennende søtsak bakte du sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #18834 Del Skrevet 6. august 2021 Athena79 skrev (Akkurat nå): Det har jeg ikke. @Strange Doll iphone eller android? Iphone! ❤️❤️❤️ @Athena79 Favoritt i smågodthylla? @NonJuan hva legger du først merke til hos det motsatte kjønn? @Jaybird hva må du bare gjøre med en gang du våkner ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenk positivt Skrevet 6. august 2021 #18835 Del Skrevet 6. august 2021 Nei, d går helt fint du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. august 2021 #18836 Del Skrevet 6. august 2021 Athena79 skrev (5 minutter siden): Nå spør du veldig vanskelig, jeg vet ikke hva jeg skal tro @Sola de hvordan tror du det går med Liverpool denne sesongen? Tja. Håper vi vinner, men hvem vet Er mange gode lag. Og blir spennende å se hvem som blir solgt, hvem som blir og hvem som kommer til Strange Doll skrev (1 minutt siden): For et fint svar! Jeg savner mer fritid. Alt for mye tid går med til jobb. @Sola de når er du mest lykkelig ? Hmmmm Skal i grunn ikke så mye til At folk har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. august 2021 #18837 Del Skrevet 6. august 2021 Strange Doll skrev (7 minutter siden): @NonJuanhva betyr brukernavnet ditt? Den gangen jeg laget det var grunnet jeg ikke ville være noen Don Juan.... Så da ble det Non Juan 😆 @Strange Doll Hva finner man i nattbordskuffen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. august 2021 #18838 Del Skrevet 6. august 2021 NonJuan skrev (2 minutter siden): Jeg vil si å høre at andre blir glad av det jeg skriver eller sier og at det kommer fra hjertet @Sola de Strikker du? Hahahahaha Tror jeg dauer 😆🤣😂 @Tenk positivt Ble du skuffet? 🤭 beste Norske filmen... Oi det må være noe med Kristoffer Joner. Stor fan av han. Axel Henie liker jeg også. Men tror jeg går for ELLING @Athena79 Yndlingsdrink? Jeg kan strikke, men gjør det ikke akkurat nå for tiden. @NonJuan Strikker/syr/ tegner/ maler du noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #18839 Del Skrevet 6. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Den gangen jeg laget det var grunnet jeg ikke ville være noen Don Juan.... Så da ble det Non Juan 😆 @Strange Doll Hva finner man i nattbordskuffen din? Jeg forstår 😂 Jeg har ikke nattbord 😅 @NonJuan hva har du som bakgrunn på mobilen ? @Hoppetaujenta hvor lenge har du vært her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2021 #18840 Del Skrevet 6. august 2021 (endret) NonJuan skrev (18 minutter siden): Jeg vil si å høre at andre blir glad av det jeg skriver eller sier og at det kommer fra hjertet @Sola de Strikker du? Hahahahaha Tror jeg dauer 😆🤣😂 @Tenk positivt Ble du skuffet? 🤭 beste Norske filmen... Oi det må være noe med Kristoffer Joner. Stor fan av han. Axel Henie liker jeg også. Men tror jeg går for ELLING @Athena79 Yndlingsdrink? Å, vanskelig san Fransisco, liker jeg godt. @NonJuan hva er favoritt årstiden din? CorvusCorax skrev (18 minutter siden): Brukernavnet mitt er det latinske ordet for Ravn (Ravn var allerede tatt. Ja, jeg elsker fugler). @Athena79 Hva er din favoritt øl? @Daryl DixonHvilken spennende søtsak bakte du sist? Akkurat nå er det Carlsberg. @CorvusCorax skal du drikke øl i kveld? Strange Doll skrev (17 minutter siden): Iphone! ❤️❤️❤️ @Athena79 Favoritt i smågodthylla? @NonJuan hva legger du først merke til hos det motsatte kjønn? @Jaybird hva må du bare gjøre med en gang du våkner ? Salt lakris. @Strange Doll hva har du studert? (skole) @Rumle din favoritt plante? Endret 6. august 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå