Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Vet du, det tror jeg du kan få til! Barnevernpedagog er jo kjempespennende - jeg jobbet en periode innen barnevern selv. De trenger slike ildjeler som deg- der vil jeg også tro det vil bli enklere å få seg en jobb igjen relativt raskt?

Jeg håper virkelig at året blir som du vil - det er tøft når man føler alt butter.. men plutselig står du der og flokene løser seg opp en etter en :) Det ordner seg for gode jenter Nosoul! :hug:

Angående yrke og utdannelse så ville jeg nok arbeidet med det jeg driver med i dag. Jeg er veldig glad i jobben min og trives med å kunne hjelpe mennesker i utfordrende livssituasjoner. Som person er jeg nok en blanding av salg/service og omsorg - så da blir dette en perfekt kombinasjon for meg :)

Nosoul: Har du noen skikkelig gode minner fra året som har vært?

Åh, nå ble jeg litt.. litt sånn målløs her jeg sitter :sjenert:

Tusen takk, Jessica!

Jeg håper og tror at barnevernspedagog blir det rette, jeg elsker å jobbe med slike ting. Det er takket være en gammel kompis som gikk inn og ut av fosterhjem i 17 år at jeg tok BUA og fagbrevet i det faget :)

Hmm... Det må være den siste dagen i min forrige jobb. Jeg slet hele jævla dagen med å holde tårene tilbake. Jeg hadde 25 elever rundt meg hele dagen som alle helst skulle sitte OPPÅ meg fordi de visste jeg skulle slutte.. På slutten av dagen, kom to foreldre inn på pauserommet. Den ene av de hadde med seg en enorm blomster og et kort. Hun gikk bort til meg og sa: Jeg er deg evig takknemlig for det du har lært og gjort for mine barn! Skulle ønske vi aldri måtte gi slipp på deg. DA klarte jeg ikke mer.. :trist: Det var både godt og vondt.

Sola De Skal du bake syv sorter til jul?

Jessica-Oslo Hvordan ser du for deg livet ditt? barn, mann,hus ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frk.K hvordan går det på kjærleiksfronten?

Den er ikke eksisterende for å si det sånn.

Nosoul - Pleier du å lage snømann om vinteren?

Jessica - Vil du si at du er en typisk husmor, som vasker, steller med hus og syr osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Åh, nå ble jeg litt.. litt sånn målløs her jeg sitter :sjenert:

Tusen takk, Jessica!

Jeg håper og tror at barnevernspedagog blir det rette, jeg elsker å jobbe med slike ting. Det er takket være en gammel kompis som gikk inn og ut av fosterhjem i 17 år at jeg tok BUA og fagbrevet i det faget :)

Hmm... Det må være den siste dagen i min forrige jobb. Jeg slet hele jævla dagen med å holde tårene tilbake. Jeg hadde 25 elever rundt meg hele dagen som alle helst skulle sitte OPPÅ meg fordi de visste jeg skulle slutte.. På slutten av dagen, kom to foreldre inn på pauserommet. Den ene av de hadde med seg en enorm blomster og et kort. Hun gikk bort til meg og sa: Jeg er deg evig takknemlig for det du har lært og gjort for mine barn! Skulle ønske vi aldri måtte gi slipp på deg. DA klarte jeg ikke mer.. :trist: Det var både godt og vondt.

Sola De Skal du bake syv sorter til jul?

Jessica-Oslo Hvordan ser du for deg livet ditt? barn, mann,hus ?

For en rørende historie.. klump i halsen! Men som du sier, så godt på samme gang - bety så mye for noen! Tenk hvordan du har blitt en del av disse barnas liv for alltid. Det er ikke tvil om at du kommer til å få det til Nosoul, så fort du får en ny sjanse der ute vil du skinne og få brukt ditt potensiale igjen! :)

Det høres ut som du både har interessen, kompetansen og hjertet til å gjøre en ufattelig god jobb, ja rett og slett en forskjell! Tvil aldri på det!

Angående livet mitt så vet jeg egentlig ikke. Jeg opplever at drømmene endrer seg litt, avhengig av hvem jeg faller for. Men jeg ser for meg at det må være en veldig snill mann som er dyrekjær :) Jeg trenger ikke verdens største palass av et hus, men et lite gjerde rundt en hage så hunden kunne få løpe litt fritt ville vært supert. Og skulle jeg være ekstra stordrømmer ville jeg gjerne hatt en sydenbolig i Tyrkia og - det føles som mitt andre hjem :)

Den er ikke eksisterende for å si det sånn.

Nosoul - Pleier du å lage snømann om vinteren?

Jessica - Vil du si at du er en typisk husmor, som vasker, steller med hus og syr osv?

Oh Lord, I wish! Nei, jeg må si jeg går under kategorien ELENDIG husmor.. jeg er renslig selvfølgelig, men ikke den som har det klinisk rent eller rydder etter meg hele tiden. Jeg har nok et litt avslappet forhold til akkurat det. Hva matlaging angår så kan jeg hvis jeg vil, men jeg er ikke den som står over grytene og koser meg med å eksprementere i timesvis. Kakebaking er så og si ikke-eksisterende, dersom det ikke er bursdag. Sy gjør min bestemor - men dyrene ordner jeg selv. Der er jeg en god husmor :laugh:

Frk.K: Hva er din aller største drøm?

Nosoul: Når du ser fremover i tid, tenker du positivt da - eller har du mistet troen på at det vil bli gode tider igjen?

Gjest: Hvor gammel var du da du begynte å interessere deg for tarrot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Nosoul: Hvor har du tenkt å søke studieplass hen?

Non Juan: Hvis penger ikke var noen hindring, hva ville du gjort på da?

Jessica- Oslo: Hva er ditt største ønske?

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Hehe, nei. Er ikke så alt for glad i julekaker, så nøyer meg med de jeg liker. Pepperkaker, julebrød og risboller.

Nosoul: Hvor har du tenkt å søke studieplass hen?

Non Juan: Hvis penger ikke var noen hindring, hva ville du gjort på da?

Jessica- Oslo: Hva er ditt største ønske?

Aller største må være å finne den eneste ene - å bli helt bergtatt av forelskelse og å leve med ham jeg elsker resten av livet!

(Takk for oppdatering på uttalelse - jeg har alltid lest det som Sola det..) sikkert fordi jeg har feriedestinasjoner i hodet - men synes nicket ditt er kjempefint! Hva er vel bedre enn selve sola?! :)

Sola de: Hvordan er din drømmemann?

Uredd: Har du ingen fobier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nosoul - Pleier du å lage snømann om vinteren?

Nei, det pleier jeg ikke. Sist jeg gjorde det, jobbet jeg i barnehage. Da følte jeg det liksom var en god unnskyldning.. :nigo:

For en rørende historie.. klump i halsen! Men som du sier, så godt på samme gang - bety så mye for noen! Tenk hvordan du har blitt en del av disse barnas liv for alltid. Det er ikke tvil om at du kommer til å få det til Nosoul, så fort du får en ny sjanse der ute vil du skinne og få brukt ditt potensiale igjen! :)

Det høres ut som du både har interessen, kompetansen og hjertet til å gjøre en ufattelig god jobb, ja rett og slett en forskjell! Tvil aldri på det!

Nosoul: Når du ser fremover i tid, tenker du positivt da - eller har du mistet troen på at det vil bli gode tider igjen?

Tusen takk for gode og støttende ord! :klemmer:

Det ordner seg alltid, på en eller annen måte. Av og til tar det bare litt tid for alt faller på plass :)

Nå når jeg ser fremover, tenker jeg stortsett bare positivt! Og det er veldig befriende.

Nosoul: Hvor har du tenkt å søke studieplass hen?

De tilbyr ikke den typen studie her, så jeg må enten nordover eller sørover.

Og da er valget soleklart, enten gjør jeg trønder av meg eller så flytter jeg enda noen mil lengre ned :fnise:

Gjest Er du fornøyd med det du har oppnådd her i livet eller er det noe du ville endret på?

Sola De Kunne du tenkt deg å være mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica- Oslo: Kunne du vært sammen med en mann som ikke likte dyrene dine?

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Utseendemessig har jeg mine preferanser, men utseende spiller liten rolle om personligheten er fullstendig feil. Han MÅ være ærlig! Trofast. Snill, god, grei. Omsorgsfull, kjærlig og smart. Litt handy og kanskje.. Like dyr.

Jessica- Oslo: Kunne du vært sammen med en mann som ikke likte dyrene dine?

Godt spørsmål - og nei. De kom først, og selv om en mann selvfølgelig blir hele min verden så kan han ikke skyve ut noe som allerede er så viktig for meg. Jeg har alltid elsket dyr, det er en del av den jeg er.

Spirrevirrevipp: Har du hatt en fin dag i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.K: Hva er din aller største drøm?

Få en god jobb som er godt nok betalt til at jeg ikke trenger å bekymre meg så mye for uforberedte regninger eller kostnader.

Mye penger at jeg kan leve lykkelig resten av livet uten å bekymre meg for økonomi hadde heller ikke vært å forakte, et varmere vær hele året og bygge hus etter mitt eget ønske med en stooooooooooor hage! :nigo:

Ain't gonna happen, men er lov å drømme ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller største må være å finne den eneste ene - å bli helt bergtatt av forelskelse og å leve med ham jeg elsker resten av livet!

(Takk for oppdatering på uttalelse - jeg har alltid lest det som Sola det..) sikkert fordi jeg har feriedestinasjoner i hodet - men synes nicket ditt er kjempefint! Hva er vel bedre enn selve sola?! :)

Sola de: Hvordan er din drømmemann?

Uredd: Har du ingen fobier?

:sjokkert: Jeg har respekt for mange ting, men har nok ingenting som jeg har en fobi for som i unkontrollerbar frykt nei. Det nærmeste jeg har vært tror jeg må være å ligge i telt og høre på løvebrøl utenfor. Er ikke mye som slår akkurat det.

Stjerner og planeter: þegar þú byrjaðir að þú hefur áhuga fyrir norrænni tungu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Stjerner og planeter: þegar þú byrjaðir að þú hefur áhuga fyrir norrænni tungu?

Þegar ég vann í østlandet. Það var ég neydd til að skrifa játningu þeir nota það, sem þýddi að ég var mjög nynorskdama

Uredd: Gera þú hafa lækningu við kvefi?

Jessica: Har du en kur mot forkjøling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Þegar ég vann í østlandet. Það var ég neydd til að skrifa játningu þeir nota það, sem þýddi að ég var mjög nynorskdama

Uredd: Gera þú hafa lækningu við kvefi?

Jessica: Har du en kur mot forkjøling?

Hehe nei. Hadde jeg hatt det hadde jeg nok vært en rik mann i dag. :fnise:

Antihistaminer hjelper dog mot plagene og gjør det litt mindre ubehagelig. :laugh:

Nosoul: Hvordan ble frisyren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big Jim Remmi: Hva liker du best med Kvinneguiden?

Solblomspingvin: Hva kjennetegner deg?

Jessica: Hva må en mann ha for å sjarmere deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nosoul: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg egentlig ingenting spesielt. En jobb kanskje? Så lenge venner og familie rundt meg har det bra, så skal jeg ikke klage.

Vel.... Nye flybilletter eller billett til Mumford & Sons konsert hadde jeg nok ikke takket nei til :rodme:

Nosoul: Hvordan ble frisyren?

Kremt.. Det ble det samme gamle :plystre: Eller, stusset luggen litt og klipte av 3 cm på lengden på håret. Føler meg nesten snau! :glare:

Uredd hvis du måtte velge, ville du ha vært melkebonde eller sauebonde og hvorfor? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rossin: Hva er du mest stolt av?

Det må bli jobben min. Det er en tøff jobb som tar mye krefter, men den er svært givende.

NonJuan: Gå på nettsiden til Spotify, sjekk musikkåret ditt og fortell oss hvilken sang du hørte mest på i 2014.

Uredd: Hva er den rareste julegaven du gir bort i år? Hvem får den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan: Gå på nettsiden til Spotify, sjekk musikkåret ditt og fortell oss hvilken sang du hørte mest på i 2014.

Les Pêcheurs de perles: A cette voix quel trouble... Je crois entendre encore (Nadir)

Var visst den jeg har hørt mest på... Sjokkerende?

NonJuan: Hva er det du gjør? Ettersom de søte jentene liker deg så godt? (Prøver å lære noen triks!!)!!

Vil ikke akkurat påstå jeg har det. Men jeg prøver å være positiv. Samtidig være meg selv. Akseptere at det finnes andre med ulike meninger. Og jeg egentlig koser meg her inne. Utrolig mange trivelige mennesker

Johnny2: Hvordan bør ei kvinne være for å oppfylle alle dine ønsker?

Nosoul: Jeg blir personlig glad da du poster smilefjes i det siste. Det betyr at noe har snudd?

Rossin: Føler du at du har evnen til å kunne løse de flese spørsmål her på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nosoul: Jeg blir personlig glad da du poster smilefjes i det siste. Det betyr at noe har snudd?

Så koselig! Ja, nå begynner ting å sakte falle på plass, og det er herlig! :)

NonJuan er du glad i å lage mat?

Rossin syns du at Anchorage heller skulle ha vært hovedstaden i Alaska?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...