Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Ny regel. Ikke lov å stille AB spørsmål. Til det har vi andre tråder, som "spør brukeren over deg", "tør du være ærlig" osv.

NonJuan: Når var sist du declina en Facebook-friend-request, og hvorfor?

Nosul: Gjør du knipeøvelser?

Så streng du er da.....! Makan! :fnise:

Svar: Par mnd siden, Fordi det var noen i klassen til min sønn

NonJuan: Hvilket kamerautstyr har du?

Svar: Sony A6000

Spørsmål Nosoul

Har du sans for langhåra gutter?

Spørsmål Rossin

Er du mann eller kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ikke hver dag. Men jeg gjør det med jevne mellomrom.

Rossin: Ser du på deg selv som en blid person?

NonJuan: Hvilket kamerautstyr har du?

Morsomt at du spør, for jeg fikk akkurat "smil litt a" slengt i trynet av en kollega. Men jeg er faktisk en ganske blid fyr. Jeg er ganske tullete.

Nosul: har du, eller planlegger du å møte noen fra KG? Hvem? Hvis ikke, hvem er den ene personen du kunne tenke deg å møte? Hvem er den KG-brukeren du absolutt ikke ønsker skal komme bort til deg og bare "er ikke du Nosul fra KG? Jeg er ....".

NonJuan: For noen uker sida var jeg på deichman og så en langhåra mann stå ved en av de offentlige maskinene og sjekke "mine innlegg" på KG. (Lol). Var det deg?

Miaw: Du skal spise kun én ting i en hel uke. Hva blir det, joikakaker eller grandis? Begrunn svaret ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan: For noen uker sida var jeg på deichman og så en langhåra mann stå ved en av de offentlige maskinene og sjekke "mine innlegg" på KG. (Lol). Var det deg?

Miaw: Du skal spise kun én ting i en hel uke. Hva blir det, joikakaker eller grandis? Begrunn svaret ditt.

Svar: Om han var kjekk var det nok meg...! Men beklager... Jeg er aldri på Deichman...

Arabella spørsmål : Har du laget deg ønskeliste til Jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Spørsmål Nosoul

Har du sans for langhåra gutter?

Hmm... Ingen av de jeg har likt så langt, har hatt langt hår. Så er nok ikke det jeg har mest sansen for. Men, det sier jo ingenting om hvordan personen er da :)

Morsomt at du spør, for jeg fikk akkurat "smil litt a" slengt i trynet av en kollega. Men jeg er faktisk en ganske blid fyr. Jeg er ganske tullete.

Nosul: har du, eller planlegger du å møte noen fra KG? Hvem? Hvis ikke, hvem er den ene personen du kunne tenke deg å møte? Hvem er den KG-brukeren du absolutt ikke ønsker skal komme bort til deg og bare "er ikke du Nosul fra KG? Jeg er ....".

Har ikke møtt noen fra KG enda nei. Hva jeg ønsker og hva som faktisk skjer, er jo to forskjellige ting. Men jeg kunne godt tenke meg til å møte noen fra KG ja :) Er skrekkelig glad i å møte nye mennesker.

Hmm... Det vet jeg faktisk ikke. Det kleineste må vel være om jeg skulle møte noen fra samme by som meg...

Jessica-Oslo Hva er det du ønsker deg aller mest til jul?

Frk.K hvordan går det på kjærleiksfronten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så streng du er da.....! Makan! :fnise:

Svar: Par mnd siden, Fordi det var noen i klassen til min sønn

Svar: Sony A6000

Spørsmål Nosoul

Har du sans for langhåra gutter?

Spørsmål Rossin

Er du mann eller kvinne?

Mitt tidliger nick er kåtmann^_53. You be the judge.

Nosul: hvordan har det seg at du behersker komma etter relativsetning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rossin: Når skal du treffe et kg-menneske neste gang?

Planlegger å invitere noen av disse nye småripsa hjem i jaccuzien min i løpet av romjula. Sjampis, granateple og rimjob inkludert. Er du en potensiell kandidat?

NonJuan: har du tenkt på noen fra KG mens du har onanert? Hvis ja, hvem. Gi oss topp tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger å invitere noen av disse nye småripsa hjem i jaccuzien min i løpet av romjula. Sjampis, granateple og rimjob inkludert. Er du en potensiell kandidat?

NonJuan: har du tenkt på noen fra KG mens du har onanert? Hvis ja, hvem. Gi oss topp tre.

Jeg ble mest bare jævlig smigra av å bli kalt smårips. Den blir det tidenes rimjob av. Så svaret er visst ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan: har du tenkt på noen fra KG mens du har onanert? Hvis ja, hvem. Gi oss topp tre.

Svar: WHAT?? :sjokkert::fnise::skratte: Nei hvorfor i all verden skulle jeg det?

ROSSIN: jeg angret mitt spørsmål, men klarte ikke trekke det tilbake. Selvfølgelig er du mann...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føkk, reglene.

Rossin, din mest brukte seksuelle fantasi?

At jeg har meg med slemme jenter (kvinner, altså. no pedo).

KissKissBangBang: hvor ofte ser du en mann for så å prøve å se ham for deg naken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jessica-Oslo

Jessica: Hva slags stemme, dialekt og snakkemåte liker du på menn?

Jeg liker at de høres ut som voksne menn. Ikke skrikende eller skjærende stemmer. Dialekt.. jeg foretrekker nok østlandsdialekten, eller kanskje trøndersk.. den er jovial :)

Ellers foretrekker jeg at de snakker hyggelig, vennlig.. trenger ikke banne i annenhver setning for å få frem poenget sitt.. ingen sjømann takk!

Er fra Oslo, jeg :-) Men har litt familie her og der... mest oppover

Som klovner i kamp synger "Jeg har hatt så mange damer at jeg kunne skrevet bok om dem. Jeg har hatt så mange damer, men jeg blir nok aldri ....... klok på dem..." :fnise:

AB: Hva skal jeg gjøre for å få deg glad i meg?

Jessica: En tankevekker. Du er sliten, du har hatt en forferdelig dag. Du sovner på bussen. Da du våkner ser du det sitter en gammel dame med nøyaktig samme klær som deg selv. Hun gir deg et varmt smil og sier "Vi ses nok igjen" Så går hun av bussen.... Hvordan vil du reagere?

DU er en luring.. jeg så spørsmålet tidligere i dag, og nå har jeg gått med det i hodet både på kjøpesenteret og under middagen i kveld. Hahaha, snakk om å sørge for å få oppmerksomhet igjennom dagen!

Jeg tror faktisk jeg ville reagert med å tro hun var min skytsengel.. høres sikkert overtroisk ut - og kanskje er det nettopp det.. men en sånn hendelse ville i hvert fall fått meg til å tro det fantes noe spesielt mellom himmel og jord. Som om hun var et tegn eller noe :)

Nosoul: Jessica-Oslo Hva er det du ønsker deg aller mest til jul?

Aller aller mest ville vært kjærlighet. Men den kommer nok ikke i nissens sekk. Av materielle ting.. vi har jo alt vi trenger og mere til i dette landet, så det er vanskelig å sette opp en ønskeliste og VIRKELIG ha behov for det man får.. en sydentur kanskje.. det hadde vært utrolig godt kjenner jeg!

Sola de: Hvordan uttaler vi brukernavnet ditt? Sola Det - eller Sola di?

Nosoul: Hva er dine planer for 2015?

NonJuan: Hva skal til for at du føler deg lykkelig?

Rossin: Hva er du mest stolt av?

Sunflowerp: Hvor blir du av?

Pandelera: Har du et ekstra godt minne fra 2014 å dele?

BigJim: Hva er det beste med ditt liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan: Hva skal til for at du føler deg lykkelig?

BigJim: Hva er det beste med ditt liv?

Svar: At man er vitne til at ondskap snur til det gode

Jessica: Hvilket stejernetegn er du født i?

Big Jim: Har du skjegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Svar: At man er vitne til at ondskap snur til det gode

Jessica: Hvilket stejernetegn er du født i?

Big Jim: Har du skjegg?

Jeg er en superromantisk og drømmende fisk :)

NJ: Du sier du opplever en del deja vu.. kan du dele en historie med oss?

FruKG: Hva er viktig for deg i livet?

Hoppetaujenta: Hva har gjort størst inntrykk på deg det siste året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nosoul: Hva er dine planer for 2015?

Oi! Hmmm... Om alt blir gjennomført, gjenstår å se.

- Reise til Dubai. Litt usikker på hvor lenge jeg blir.

- Få meg jobb og/eller komme inn på Barnevernspedagog studiet.

- F l y t t e! Usikker på hvordan/når/hvor, det som skjer, det skjer.

- Reise, være sammen med venner og møte MASSE nye mennesker!

Jessica-Oslo Hvis du kunne velge yrke og utdannelse fra øverste hylle, hva ville du valgt?

BigJim Hvordan håper du livet ditt blir?

Nordavind Hvor ser du deg selv om 5 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NJ: Du sier du opplever en del deja vu.. kan du dele en historie med oss?

FruKG: Hva er viktig for deg i livet?

Hoppetaujenta: Hva har gjort størst inntrykk på deg det siste året?

Svar: Er bare situasjoner som plutselig bare føler du har vært i før. Hvor det kan bli.. Djizzzes er du blitt Senil? Dette har du jo sagt før....... "Uhm nei" Men foreløpig har det egentlig bare vært hyggelige ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Oi! Hmmm... Om alt blir gjennomført, gjenstår å se.

- Reise til Dubai. Litt usikker på hvor lenge jeg blir.

- Få meg jobb og/eller komme inn på Barnevernspedagog studiet.

- F l y t t e! Usikker på hvordan/når/hvor, det som skjer, det skjer.

- Reise, være sammen med venner og møte MASSE nye mennesker!

Jessica-Oslo Hvis du kunne velge yrke og utdannelse fra øverste hylle, hva ville du valgt?

Vet du, det tror jeg du kan få til! Barnevernpedagog er jo kjempespennende - jeg jobbet en periode innen barnevern selv. De trenger slike ildjeler som deg- der vil jeg også tro det vil bli enklere å få seg en jobb igjen relativt raskt?

Jeg håper virkelig at året blir som du vil - det er tøft når man føler alt butter.. men plutselig står du der og flokene løser seg opp en etter en :) Det ordner seg for gode jenter Nosoul! :hug:

Angående yrke og utdannelse så ville jeg nok arbeidet med det jeg driver med i dag. Jeg er veldig glad i jobben min og trives med å kunne hjelpe mennesker i utfordrende livssituasjoner. Som person er jeg nok en blanding av salg/service og omsorg - så da blir dette en perfekt kombinasjon for meg :)

LiseTv: Har sett at du er veldig glad i kjoler, hvordan ser din optimale kjole ut?

The Kitten: Har du vært i Tyrkia før?

Nosoul: Har du noen skikkelig gode minner fra året som har vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...