Purple Basil Skrevet 18. mars 2013 #13941 Skrevet 18. mars 2013 Josefin: Noen kjent person du ligner på? Fikk høre ei gang at jeg lignet på Kirsten Dunst Josefin88: Du må spise den samme typen sjokolade resten av livet, hvilken velger du? Freia melkesjokolade :D Sakone: Hvor ofte drikker du cider om sommeren? 1
-lykke- Skrevet 18. mars 2013 #13942 Skrevet 18. mars 2013 Den vil jeg veldig gjerne at du utdyper litt mer? Ja, den var nok litt diffus den der! Av typen som aldri ville funnet på å ta seg en joint av den grunn at det er ulovlig f.eks? Som ikke ville jugd til sjefen for å ta seg en fridag? Som ikke ville hatt trekant? Ja, litt "ordentlig". Ikke at det betyr at man er kjedelig eller finner på sprell, men at man holder seg litt innenfor rammene kan en si. For all del; det er jo ikke noe negativt med noe av dette, bare prøver å lage meg et bilde av deg
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2013 #13943 Skrevet 18. mars 2013 her får du et litt todelt svar: det er egentlig morsomt å dra på nordvestlandet da det er der jeg får størst fisk men det er også morsomt å dra med den eldste niesen på fisketur på hytten og se hvor glad hun blir hver gang hun får fisk. Hvor på nordvestlandet? Så herlig med fisketur med niesa. Tipper du skaper masse fine minner for henne til senere. Noen av mine beste barndomsminner er fra seine kvelder på hytta (på nordvestlandet ) med blekkstille hav og fisk etter fisk etter fisk. -lykke-: Hva er det farligste du har gjort?
KristineS Skrevet 18. mars 2013 #13944 Skrevet 18. mars 2013 KristineS: Vet du størrelsen til ringfingeren på din høyre hånd? Nei. Har ikke peiling faktisk. Har en ring som jeg fikk av foreldrene mine til 20-årsdagen, men størrelsen er jeg blank på. Sakone: Hva handles oftest på tax free når du er ute og reiser? -lykke-: Hvilken egenskap du ikke innehar skulle du ønske at du hadde?
Gjest Sakone Skrevet 18. mars 2013 #13945 Skrevet 18. mars 2013 Sakone: Hvor ofte drikker du cider om sommeren? Tja ettersom cider er det eneste jeg drikker. Bortsett fra at jeg nå har begynt å venne meg til rødvin. Så er vel svaret hver gang det er en samling hvor vi drikker alkohol Men ja blir parker til sommeren nå altså Josefin88! Dreamdrops: Hvis fredag er 25 og lørdag er 36, hva er da søndag? Josefin88: Hva med deg? (samme spørsmål du stilte meg)
Gjest padawan Skrevet 18. mars 2013 #13946 Skrevet 18. mars 2013 Hvor på nordvestlandet? Så herlig med fisketur med niesa. Tipper du skaper masse fine minner for henne til senere. Noen av mine beste barndomsminner er fra seine kvelder på hytta (på nordvestlandet ) med blekkstille hav og fisk etter fisk etter fisk. har en årlig fisketur til en øy utenfor Ålesund som heter Godøya.
Gjest Sakone Skrevet 18. mars 2013 #13947 Skrevet 18. mars 2013 Sakone: Hva handles oftest på tax free når du er ute og reiser? Min far stjeler alltid kvoten min ettersom jeg ikke drikker noe særlig. Så da blir det en flaske bombay gin og 2 italiensk rødviner! padawan: Forstår du konseptet om pointere i c++ fullt ut?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 18. mars 2013 #13948 Skrevet 18. mars 2013 Dreamdrops: hva gir den beste rusen (bortsett fra alkohol.)? Å ta en bit av en cookies når jeg virkelig har lyst på en! Etterfulgt av en slurk med iskald iste. Omg! Ja, den var nok litt diffus den der! Av typen som aldri ville funnet på å ta seg en joint av den grunn at det er ulovlig f.eks? Som ikke ville jugd til sjefen for å ta seg en fridag? Som ikke ville hatt trekant? Ja, litt "ordentlig". Ikke at det betyr at man er kjedelig eller finner på sprell, men at man holder seg litt innenfor rammene kan en si. For all del; det er jo ikke noe negativt med noe av dette, bare prøver å lage meg et bilde av deg Hm, jeg er vel ordentlig på de områder at jeg gjør jobben min skikkelig på jobb og at jeg gjør så godt jeg kan når jeg leverer inn skoleoppgaver. Jeg har også forholdsvis gode karakterer på skolen og drev lite med rampestreker som liten. Ang jointen er det noe jeg har drevet litt på med før, så der er jeg vel ikke så veldig ordentlig. Men det er også fordi jeg føler den loven passe tett, og jeg kan ha et problem med å akseptere lover jeg føler er helt på trynet. F. eks: Jeg tar meg gjerne en øl på stranda om jeg vil det. Drikking offentlig er ulovlig, men jeg skader ingen ved å nyte den ølen. Skjønner? Jeg er vel også litt ordentlig når det kommer til bilkjøring. Jeg kjører sjelden over fartsgrensen f. eks. Jeg liker absolutt ikke tanken på å bli tatt, i tillegg til at jeg selvsagt må være ekstra forsiktig fordi jeg fortsatt er i prøvetiden min Jeg er generelt innenfor rammene, det må jeg si. Men det finnes selvsagt unntak Jeg kunne f. eks ikke brydd meg mindre om jeg så noen sniffe kokain i en park. Så lenge de ikke prøver å dytte det på meg, så får de holde på som de vil. Røyk har jeg aldri prøvd og kommer heller ikke til å prøve. Der har du også en ganske ordentlig side Lykke: Jeg sender det samme spørsmålet tilbake til deg! Calavi: Beste kjærlighetsfilmen?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 19. mars 2013 #13949 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Dreamdrops: Hvis fredag er 25 og lørdag er 36, hva er da søndag? Hva? Det første som slår meg er 47, men ingenting av det der er jo logisk egentlig KristineS: Ditt sterkeste fag på videregående og hva ble karakteren? Endret 19. mars 2013 av Dreamdrops
Gjest padawan Skrevet 19. mars 2013 #13950 Skrevet 19. mars 2013 padawan: Forstår du konseptet om pointere i c++ fullt ut? nå har jeg ikke drevet i C++ (Java er det nærmeste) men kjenner til konseptet. Sakone: hvor lenge har du drevet med programmering?
Purple Basil Skrevet 19. mars 2013 #13951 Skrevet 19. mars 2013 Josefin88: Hva med deg? (samme spørsmål du stilte meg) En eller to ganger Padawan: Hvordan var det i London?
-lykke- Skrevet 19. mars 2013 #13952 Skrevet 19. mars 2013 Hvor på nordvestlandet? Så herlig med fisketur med niesa. Tipper du skaper masse fine minner for henne til senere. Noen av mine beste barndomsminner er fra seine kvelder på hytta (på nordvestlandet ) med blekkstille hav og fisk etter fisk etter fisk. -lykke-: Hva er det farligste du har gjort? Farligste jeg har gjort... Nei, jeg vet ikke. Har ikke gjort så fryktelig mye som virkelig er farlig. Må i så fall være den gangen jeg ble slått ned og rana av flere gutter i russetida og begynte å slåss tilbake. Skulle jo bare latt det ligge og gitt de det de ville ha (lommebok, tlf osv). Gikk veldig bra i forhold til hvordan det kunne gått, slapp unna med noen blåveiser. -lykke-: Hvilken egenskap du ikke innehar skulle du ønske at du hadde? Skulle ønske jeg var roligere og ikke så hissig. Men har blitt veldig mye bedre enn da jeg var yngre! Før så fikk andre fort noen skyllebøtter av meg, men nå bare plager jeg meg selv med å bli irritert og sinna inni meg Men hadde vært deilig å ha en litt likegyldig holdning noen ganger, i stedet for å skulle bry seg og hisse seg opp så veldig. Padawan: Hvilke egenskaper er du "stolt" av å ha?
Gjest Sakone Skrevet 19. mars 2013 #13953 Skrevet 19. mars 2013 nå har jeg ikke drevet i C++ (Java er det nærmeste) men kjenner til konseptet. Sakone: hvor lenge har du drevet med programmering? Har drevet det litt som hobby siden jeg var 15-16. Men jeg er langt i fra noe god. Jeg har ikke noe særlig tid til å drive med det. Så går litt i bølger, plutslig får jeg lyst å drive med det dagen lang noen uker, så stopper det opp et år Men trives best med Python og C++! Josefin88: Hvis jeg bytter om på spørsmål og bytter om cider med alkohol, hva er svaret da ? ^^
Gjest padawan Skrevet 19. mars 2013 #13954 Skrevet 19. mars 2013 Padawan: Hvordan var det i London? veldig fint. Fikk gått på ganske mange walking tours og sett på en del handlegater og markeder. greide å sovne før flyet begynte å taxe da jeg skulle hjem i dag og det sier vel sitt. Padawan: Hvilke egenskaper er du "stolt" av å ha? tja, vet ganske mye rart om forskjellige temaer og klarer å holde meg rolig gjennom ganske stressende situasjoner. (for en del år siden var jeg i en bilulykke og i ettertid er jeg overrasket over hvor rolig jeg var hele tiden). josefi88: lenge siden du har vært der?
KristineS Skrevet 19. mars 2013 #13955 Skrevet 19. mars 2013 KristineS: Ditt sterkeste fag på videregående og hva ble karakteren? Det var nok norsk. Fikk ren rekke med femmere i muntlig, og bokmål og nynorsk skriftlig. Jeg fikk og seksere på en del tentamener, men dessverre ikke nok til å nå helt opp på standpunktkarakteren. Litt det at norsk var beste faget som gjorde at jeg endte opp med å studere det og. Slither: Har du noen egenskaper/interesser som overrasker folk første gangen de møter deg?(Type noe du ikke "ser ut som typen til")
Gjest Nimmel Skrevet 19. mars 2013 #13956 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Nimmel: Hva tenker du om at folk setter andre folk i bås pga hva de stemmer? Tåpelig. Synes det er teit at man skal få en merkelapp på seg på bakgrunn av det. Og de som sier at de ikke vil snakke med folk som stemmer det og det... <.< Jeg tenker at da går de glipp av masse interessante mennesker. Nimmel: Hva er det verste du gjør av husarbeid? Hvis ikke bruker oppvaskmaskin, så det for hånd. >.< Nimmel: Beste museum du har vært på? National Museum of American History, og Sir John Soane's Museum. Nimmel: Tre positive og tre negative ting ved deg selv? Huff, for et spørsmål. <.< O.o Vet aldri helt hva jeg skal svare...., menneh omtenksom, optimistisk, vennlig og introvert, viljestyrke, detaljfiksert. Nimmel: mønstrete sokker eller ensfarget? Helst ensfargede. Nimmel: har du noen gang fika til noen, sånn ordentlig? Nei, men jeg har hatt lyst! Nimmel: hva spiste du i dag? Veldig lite. Frokost: brødskiver med servelat og rekesalat. Masse kaffe, melk og vann gjennom dagen. Middag: purrestuing med stekt kylling og rikelig med stekt bacon til. En av favorittene mine! ^^, Nimmel: er det noen grønnsak du ikke spiser? Eggplante. <.< Nimmel: Hårfarge? Mørkblond. ^^, Nimmel: Et godteri "alle" liker, men som du ikke kan fordra? Sykt glad i snop og godteri, så liker vel egentlig nesten alt som er. ^^, (Har ikke tilgang til utheving nå, bruker padde). Sakone: Skal du gjøre i påsken? Gunny: Får du påskeegg? Endret 19. mars 2013 av Nimmel
Gjest Sakone Skrevet 19. mars 2013 #13957 Skrevet 19. mars 2013 Sakone: Skal du gjøre i påsken? Ingen spesielle planer som jeg har lagt hvertfall. Så blir avslapping, og ta det som kommer Nimmel: Du da?
BusteMartePinn Skrevet 19. mars 2013 #13958 Skrevet 19. mars 2013 Jossan88: Har du en tullete egenskap som kan passere som partytriks?
Gjest Nimmel Skrevet 19. mars 2013 #13959 Skrevet 19. mars 2013 Nimmel: Du da? Blir lange timer foran pc'n. Ikke på KG da. Gunny: Er det noe du skulle ønske du kunne vært foruten i livet?
hjärterdam Skrevet 19. mars 2013 #13960 Skrevet 19. mars 2013 Bandit: Har du en egen bil, og hvis du har det, hvilken bil er det? BusteMartePinn: Har du noen piercinger? Calavi: Hvor mange vesker har du, og hvordan ser favoritten ut? Dreamdrops: Bruker du klærne mer enn en gang før du legger de i skitneklærne? Gunfreak: Hvilken sang går mest på repeat om dagen? josefin88: leser du blogger? Hvilke er dine tre favorittblogger? kisskissbangbang: Hvor lang tid bruker du på badet om morgenen ? Nimmel: Bor du alene eller sammen med noen? padawan: Om ti år - hvor ser du deg selv da? Sakone: Gjør du mye husarbeid hjemme? Singha: Hvilken linje gikk du på videregående? -lykke-: Bruker du mye tid på å lage mat ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå