Gjest Drue Skrevet 18. mars 2013 #13921 Skrevet 18. mars 2013 (endret) Drue: Hva er status på din speedokropp 2013? (Må likevel si at jeg virkelig håper at du ikke bruker noe slikt) Jeg er alltid fit for fight. Har du noe i mot truse eller? Drue: Hva synes du om Ella Fitzgerald? Definitivt en av de jazzsangerne jeg kan like. Men sånn generelt så er jeg ikke så glad i vokaljazz. Hun scatter da. Det er i det minste bra. Calavi: kjekkeste paradisedeltaker i år? Endret 18. mars 2013 av Drue
Gjest Skrevet 18. mars 2013 #13922 Skrevet 18. mars 2013 (endret) Calavi: når var sist du var full, og når blir neste gang? Det er mange år siden jeg var skikkelig full. Det prøver jeg å unngå, så når jeg merker jeg har fått i meg for mye får jeg småpanikk og setter meg et sted alene og drikker vann til jeg føler meg i grei form. Sa noen kontrollfreak? Men, sist jeg var brisen var i forbindelse med bursdagen min i januar. Da var jeg på jentetur og det ble nok champagne og drinker... Så jeg håper det blir lenge til jeg blir full igjen. Det er bare ubehagelig. Calavi: Du kan bli med i en disneyfilm som tegneseriefigur (ja, dette er selvfølgelig bare om feen i Askepott kommer på besøk), hvilken blir du med i og hvem er du? Å herre, det spørsmålet likte jeg Å, dette likte jeg og Men sinnsykt vanskelig spørsmål egentlig. Robin Hood er jo favoritt-disneyfilmen, men ville jeg vært Robin Hood? Hmm.. Jeg ville ikke vært en av de prinsessene i hvertfall, det er bare kjedelig... Kanskje en av.... Nei, jeg ville vært Robin Hood jeg altså! Han er dritkul. Hjelper de fattige, morsom, og flink til å skyte med pil og bue! Blir ikke bedre!? Siden spørsmålet var såpass genialt, Dreamdrops kan jeg ikke gjøre annet enn å sende det i retur. Blir det noen i Toy Story da eller? Drue: Følger du med på noen tv-serier? Sakone: Om du skal spille kort, hvilket kortspill foretrekker du? Endret 18. mars 2013 av Calavi
Gjest Sakone Skrevet 18. mars 2013 #13923 Skrevet 18. mars 2013 Sakone: Når var du sist på date, og hvordan var det? Det er så lenge siden at jeg ikke husker. Jeg har vært kontinuerlig i forhold nesten 6 år på rad, og begge de forholdene kom ut en form for "date" egentlig. Men hadde vært hyggelig om det dukket opp en date i fremtiden da^^ Drue: halla
Gjest Skrevet 18. mars 2013 #13924 Skrevet 18. mars 2013 Jeg er alltid fit for fight. Har du noe i mot truse eller? Definitivt en av de jazzsangerne jeg kan like. Men sånn generelt så er jeg ikke så glad i vokaljazz. Hun scatter da. Det er i det minste bra. Calavi: kjekkeste paradisedeltaker i år? Jeg følger ikke med på paradise, så jeg aner ikke Drue: Noen som er så kjekke at det er verdt å titte på? Lykke: Hoppetau eller paradis?
-lykke- Skrevet 18. mars 2013 #13925 Skrevet 18. mars 2013 Jeg er alltid fit for fight. Har du noe i mot truse eller? Er ikke superfan av truser, nei. Og om det skal brukes så er det som undertøy, ikke på stranda!! Drue: Ser du på Paradise?? Det hadde jeg ikke ventet av deg! Josefin: Hva er det mest spesielle du har lest her inne noen gang?
-lykke- Skrevet 18. mars 2013 #13926 Skrevet 18. mars 2013 Lykke: Hoppetau eller paradis? Hoppetau! Sakone: Hvor lenge har du vært singel, og har du hatt det gøy?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 18. mars 2013 #13927 Skrevet 18. mars 2013 Å, dette likte jeg og Men sinnsykt vanskelig spørsmål egentlig. Robin Hood er jo favoritt-disneyfilmen, men ville jeg vært Robin Hood? Hmm.. Jeg ville ikke vært en av de prinsessene i hvertfall, det er bare kjedelig... Kanskje en av.... Nei, jeg ville vært Robin Hood jeg altså! Han er dritkul. Hjelper de fattige, morsom, og flink til å skyte med pil og bue! Blir ikke bedre!? Siden spørsmålet var såpass genialt, Dreamdrops kan jeg ikke gjøre annet enn å sende det i retur. Blir det noen i Toy Story da eller? Tenkte nok det Woho, Robin Hood var et bra svar Hm, dette er virkelig vanskelig. Skulle gjerne vært med i alle jeg Men å være med på alle disse eventyrene i tillegg til å være en leke; det hadde virkelig vært moro! Hadde nok valgt Rex siden han er så ufattelig søt Ellers så ville jeg vært Ariel! Være en havfrue En av de i alle fall. Jeg følger ikke med på paradise, så jeg aner ikke High five! Lykke: Noe du skulle ønske fantes, men som ikke finnes (enda)?
Gjest Sakone Skrevet 18. mars 2013 #13928 Skrevet 18. mars 2013 Hoppetau! Sakone: Hvor lenge har du vært singel, og har du hatt det gøy? Jeg har vært singel siden oktober Tja gøy og gøy, lever nå livet mitt ^^ Klager ikke ^^ Men trives best i forhold -lykke-: Har du samboer? Drue: halla
-lykke- Skrevet 18. mars 2013 #13929 Skrevet 18. mars 2013 Lykke: Noe du skulle ønske fantes, men som ikke finnes (enda)? Sånn bortsett fra diverse kurer mot alle slags sykdommer; en fjernkontroll som lot meg sette ting på pause mens jeg kunne fortsatt med mitt (som f.eks. husarbeid, lesing, trening osv). Sånn som er i filmen Click, eller hva den nå het? Eller evt. noe som gjorde at døgnet fikk 48 timer. Josefin: Lengste du har gått uten sex?
-lykke- Skrevet 18. mars 2013 #13930 Skrevet 18. mars 2013 -lykke-: Har du samboer? Nei, men jeg bor med ei lita frøken Dreamdrops: Hva er det beste du vet å finne på om sommeren?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 18. mars 2013 #13931 Skrevet 18. mars 2013 Dreamdrops: Hva er det beste du vet å finne på om sommeren? Jeg må si at jeg synes det er veldig hyggelig å dra på stranda og grille Eller rett og slett bare hele friheten om sommeren; gå i slike lette klær, lette sko. Alt er så mye hyggeligere om sommeren Også må innrømme at det å ta en iskald øl uti sola står ganske høyt på lista da. Lykke: Noen ganger gjort noe som ikke er anbefalt, men som har gått bra likevel? KristineS: Vet du størrelsen til ringfingeren på din høyre hånd?
Purple Basil Skrevet 18. mars 2013 #13932 Skrevet 18. mars 2013 Josefin: Beste med sommeren er...? At alt er grønt ute <3 Det er varmt i luften, kanskje bittelitt regn.. Spaserer barbeint i gresset og spiser is. Går hjem fra byen med de jeg bor med, om sommeren har vi rolig nachspiel her hver helg. Da kjøper vi godteri på Bunnpris og ser på serier og filmer Josefin88: Hva er det hyggeligste/fineste en (edru) fremmed har sagt til deg? At jeg har vakre øyne Det er ikke noe spesielt med dem egentlig, men jeg ble veldig glad da Josefin: Hadde du sagt ja til å være med på Fangene på Fortet? Og hva hadde du i så fall grudd deg mest til...? Jeg hadde nok takket nei, jeg er alt for lat Om jeg hadde takket ja, så ville jeg grudd meg til å svømme under vann. Holdt på å drukne da jeg var liten og hater å få vann i ansiktet uten at jeg vasker meg f.eks. josefin88: Har du noen gang laget en såkalt "tulletråd"? Det har jeg faktisk ikke Men nå skal det sies at jeg ble medlem her fordi at jeg skulle bidra i tulletråden til venninnen min Du vil ikke heller til noe varmere strøk altså? Men London er alltid bra det altså! Josefin88: Det korteste det har gått fra du møtte en fyr til dere hadde sex? Jo, jeg drar gjerne til varmere strøk jeg Det må ha vært noen timer tror jeg Josefin: Hva underholdt du med da du hadde middag forrige lørdag? Mario Kart på Wii og en kort presentasjon av alle kokebøkene mine Josefin: Hva er det mest spesielle du har lest her inne noen gang? Det er mye rart det! Hva skal man velge? Jeg husker at jeg leste en tråd hvor ei dame var gift med en mann som var kåt på Hermine i Harry Potter Husker ikke helt, men det var noe merkelige greier altså Dreamdrops: Hva er ditt favorittreisemål i Europa? Tirkes: Hva liker du best med våren? KissKiss: Hvor ofte reiser du på ferie?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 18. mars 2013 #13933 Skrevet 18. mars 2013 Dreamdrops: Hva er ditt favorittreisemål i Europa? Nå har jeg bare vært i land én gang med unntak av Sverige, Danmark og England. Men jeg må si at jeg synes det var veldig fint på Kreta Sakone: Hvordan var du som barn?
-lykke- Skrevet 18. mars 2013 #13934 Skrevet 18. mars 2013 Lykke: Noen ganger gjort noe som ikke er anbefalt, men som har gått bra likevel? Gjort mye som mamma ikke har anbefalt i alle fall Men jo; har prøvd kokain tidligere (som jeg selv absolutt ikke anbefaler), men det gikk jo heldigvis bra. Sitter ikke igjen med noen gode opplevelser av det akkurat, men kunne jo gått verre. Må sies at jeg var ung og ikke hadde det så greit på den tiden. Dreamdrops: Samme spørsmål til deg Harlequin: Hvorfor valgte du dette brukernavnet?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 18. mars 2013 #13935 Skrevet 18. mars 2013 (endret) Dreamdrops: Samme spørsmål til deg Tatt paracet/ibux i forbindelse med alkohol, og jeg lever enda. Har ikke vært noe ønske om større rus altså Har vært sånn "Huff, jeg har skikkelig vondt i hodet nå. Hva hjelper? Smertestillende!" BusteMartePinn: Er det en mann eller kvinne du ser for deg at du "ender opp med"? (Jada, vanskelig spørsmål). Lykke: Prøvd kokain som i en gang eller var dette noe du drev med? Og hva fikk deg til å prøve? (Du svarer bare om det er noe du ønsker å svare på). Harlequin: Har du noen former for tvangstanker? Hvis ja, hva går de ut på? Endret 18. mars 2013 av Dreamdrops
Purple Basil Skrevet 18. mars 2013 #13936 Skrevet 18. mars 2013 Josefin: Lengste du har gått uten sex? 10 mnd -lykke-: Snuser du?
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2013 #13937 Skrevet 18. mars 2013 KissKiss: Hvor ofte reiser du på ferie? For meg er det vel egentlig bare sommeren som etablert som ferietid, og jeg er egentlig ikke typen til å reise så mye. Jeg er mer bilferietypen, og er veldig glad i å kjøre rundt i norge og besøke venner og familie her og der. Tirkes: Hva er ditt beste partytriks? BusteMartePinn: Hva er du mest redd for? Padawan: Hvor drar du helst på fisketur?
-lykke- Skrevet 18. mars 2013 #13938 Skrevet 18. mars 2013 Lykke: Prøvd kokain som i en gang eller var dette noe du drev med? Og hva fikk deg til å prøve? (Du svarer bare om det er noe du ønsker å svare på). Ett par ganger, var ikke noe jeg "drev" med. En venninne av meg som maste noe så innmari og så var jeg så dum en kveld jeg var full og veldig nedfor. Hadde blitt kastet ut hjemmefra litt tidligere og hadde ikke noe sted å bo osv. -lykke-: Snuser du? Nei, men jeg festrøyker. Josefin: Noen kjent person du ligner på? Dreamdrops: Er du veldig "ordentlig" av deg? Drue: Er du veldig "ordentlig" av deg?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 18. mars 2013 #13939 Skrevet 18. mars 2013 Dreamdrops: Er du veldig "ordentlig" av deg? Den vil jeg veldig gjerne at du utdyper litt mer? Josefin88: Du må spise den samme typen sjokolade resten av livet, hvilken velger du?
Gjest padawan Skrevet 18. mars 2013 #13940 Skrevet 18. mars 2013 Skal si dere er aktiver her i tråden. Her er jeg borte en langhelg i London og må lese side opp og side ned. Padawan: Hvor drar du helst på fisketur? her får du et litt todelt svar: det er egentlig morsomt å dra på nordvestlandet da det er der jeg får størst fisk men det er også morsomt å dra med den eldste niesen på fisketur på hytten og se hvor glad hun blir hver gang hun får fisk. Dreamdrops: hva gir den beste rusen (bortsett fra alkohol.)?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå