Strange Doll Skrevet 6. mars 2013 #13361 Skrevet 6. mars 2013 Du skal stille et nytt spørsmål til en person hver gang du svarer. Strange doll: er det apple-logoen du har som avatar? Ja Jelly: har du noen apple produkter?
Gjest padawan Skrevet 6. mars 2013 #13362 Skrevet 6. mars 2013 Padawan: det mest upassende du har prestert å si til noen/forann noen ? det første jeg kommer på var da jeg holdt et kurs i slutten av november. på et tidspunkt spurte en eldste av kursdeltagerne en del spørsmål og avsluttet med noe slikt som "før i tiden måtte vi skrive inn alt med kommandoer for å få gjort noe" (noe en faktisk måtte hvis en skulle ha gjort noe på en pc på begynnelsen av 80-tallet). uten å tenke meg om glapp det ut av meg "jeg er glad jeg ikke er så gammel". da var jeg ikke så høy i hatten. Mortem: hvor stort er det største du har brodert?
Gjest badeand1 Skrevet 6. mars 2013 #13363 Skrevet 6. mars 2013 mortem: hvor mange litagoer går det ukentlig? Siden jeg har begynt å trene så blir det tre små per uke. Sjogskriuhond: Er du jente eller gutt?
Gjest Drue Skrevet 6. mars 2013 #13364 Skrevet 6. mars 2013 Drue: Har du noen uvaner? Hvis det er noe jeg vil ha, så peker jeg på det helt til jeg får det. drua: hvor har du blitt av!? Halla. Nei, jeg er her jeg assa. Titter innom stadig vekk, men jeg er en busy man! Godt å se at dere holder bra orden i tråden Cindi: åssen er det med sexlyst når man er gravvid?
Jellybean78 Skrevet 6. mars 2013 #13365 Skrevet 6. mars 2013 Jelly: Hvorfor er du på kg? Til å begynne med var det bare ett ønske om å sette meg litt inn i kvinners synspunkter rundt ulike tema, dette er jo tross alt kanskje det største forumet på nettet, og jeg så at alt mulig rart ble diskutert opp og ned her, så jeg tenkte etter å ha sniklest her inne i ca. ett år, hvorfor ikke? Det jeg ikke hadde regnet med var å bli kjent med en rekke brukere her inne, noe som er kjempekoselig, særlig når dette er folk som jeg normalt aldri hadde kommet i kontakt med Så disse dager er det vel mest for det sosiale..... Jelly: har du noen apple produkter? Hmm...skal vi se, 1 stk Ipad og 2 stk Ipoder er vel sånn ca. alt tenker jeg.... Veldig brukervennlige produkt syns jeg... Dolly: Hvem kunne du tenkt deg å truffet av brukerene her inne? Noz: Hender det at du baksnakker folk av og til? Loren: En lei uvane du har? Daybreak: Har du ett godt øye til noen gutter der nede i Volda?
Gjest loren Skrevet 7. mars 2013 #13366 Skrevet 7. mars 2013 Loren: Hvilken bok holder du på med nå? Barn på flukt med Kjetil Eide som red. (fagbok) , og Se til meg som liten er av Ingrid Elfberg. loren: Liker du best å bake eller kokkelere mat? Kokkelere, jeg får aldri til bakverk... =\ Loren: favorittfilm? Greasefilmene, blir ikke lei Og så Seven, den så jeg igjen for et par mnd siden, hadde nesten glemt hvor bra den var. Loren: En lei uvane du har? Hmm, tror du meg hvis jeg sier ingen? Jeg biter negler, har forsøkt å slutte lenge men får det ikke til =\ Strangedoll: Hva ser du mest fram til i 2013?
Cindi Skrevet 7. mars 2013 #13367 Skrevet 7. mars 2013 :hoppendeglad: :strix: Gratulerer så mye, Cindi! Det var veldig hyggelig å høre! Jeg leste faktisk så vidt i dagboken din her om dagen, og håpet i mitt stille sinn at det snart skulle bli din tur! Så nå ble jeg kjempglad, og bare forestille meg hvordan du føler deg nå! Cindi: Hvordan reagerte du da du innså at du var gravid? Jeg begynte å grine. Også hyperventilerte jeg litt og snakket litt usammenhengende, før jeg heiv på meg klærne og kjørte til apoteket og kjøpte en annen type test. Da den også viste positiv så grinte jeg litt til. (gledestårer altså. hihi!) Cindi: Gratulerer så utrrrrrrrrrolig mye!!! Dette har jeg venta på en stund nå! Men du! Du er vel ikke så langt på vei regner jeg med? Det er jo ikke meningen å drepe gleden, men jeg vil bare minne deg på at du ikke må ta absolutt hele gleden allerede så tidlig. Det trenger du ikke minne meg på. Jeg er stor pike, og vet at det er mye som kan gå galt så tidlig. Derfor er den eneste som vet det "der ute" mannen min. Ingen andre får vite noe enda. Jeg skal til gu allerede om 3 uker, så da når jeg har fått høre hjertelyd så får kaaaaanskje bestevenninnen min vite det. Vil virkelig ikke fortelle noen "der ute" det før jeg er helt sikker på at den sitter. Men her inne så jubler jeg for full mugge!! ^^,) Eneste plassen jeg kan rope og hyle og juble, forutenom hjemme sammen med mannen min. Etter 10 mnd med sutring, så vil jeg heller nyte gleden, og prøve å ikke ta bekymringene på forskudd. Congrats, Cindi Når du først slappet av, da satt den vet du! Hvor langt er du på vei? Og jeg velger å være fullstendig uenig med Noz, her på KG er det fullstendig lov å være så happy man bare vil for en graviditet. Hvis det skulle gått galt, så har du iallefall haugevis med kvinner som har vært i din situasjon før, og som vil trøste deg igjennom det. Bare kos deg gløgg som gravid, kanskje vi begge kommer vaggende på et KG-treff i nærmeste framtid? Edit: Herreguud, glemte jo helt å svare på spørsmålet! De første to årene ble jeg forelsket på nytt hele tiden. Nå går det sjeldnere mellom hver gang, men jeg blir likevel bergtatt relativt ofte. Nå er jeg inne i en sånn periode Åh herregud så gøy!!!! GRATULERER!!!! Vi er gravide sammen! Ja, da skal vi jammen komme vaggende sammen på kg-treff. Men må vente til sommeren, er lite vagging her foreløpig. Hahaha! Jeg er bare 4 uker på vei (i morgen). Så er gørtidlig enda. Takk for det. Tenker det samme. Er det noe sted det er "trygt" å glede seg, så er det her, med så mange kvinner som kan dele erfaringer og trøst. Jeg er så utrolig takknemlig og lettet for at vi endelig klarte det. Og nå VET jeg jo at vi kan. Uansett hvordan det går. Er også ganske forelska om dagen. ^^,) Fiiiine tider! Cindi: Er du flink til å lage mat? Jeg er vel egentlig det, men jeg er MYE flinkere/glad i å bake. Og mannen min er så himla flink til å lage mat at derfor blir det ofte til at han lager middagen, også er jeg bakemesteren i hus. Men det er noen ting jeg må stå for, som fylte pannekaker, fiskegrateng og finnebiff. Cindi: åssen er det med sexlyst når man er gravvid? Aner ikke, har liksom ikke vært gravid så lenge. Fysikeren: Har du en utdannelse? (blir jo nygjerrig pga nicket) Niennas: Var det heeeeelt uventet at dere var blitt gravide? Hvordan ble reaksjonen da? Var det ikke litt deilig at du var kommet såpass langt på vei før du fant det ut, så du slipper de første grusomme venteukene før du kan puste trygt ut? Mortem: Hva trener du?
Fysikeren Skrevet 7. mars 2013 #13368 Skrevet 7. mars 2013 Fysikeren: Har du en utdannelse? (blir jo nygjerrig pga nicket) Nei, men driver med den Fysikeren: Hvilket fotballlag holder du med? Liverpool! Drue: Hvilken rødvin vil du anbefale en som prøver å lære seg og like rødvin? En "nybegynner-rødvin" om du vil.
Gjest Drue Skrevet 7. mars 2013 #13369 Skrevet 7. mars 2013 Drue: Hvilken rødvin vil du anbefale en som prøver å lære seg og like rødvin? En "nybegynner-rødvin" om du vil. Du spør feil mann. Det er svært sjeldent du ser meg med et vinglass i hånda. Guybrush: på en skala fra 1-100, hvor god synes du selv at du er til å utføre cunnilingus? Hvis du skal gi tre tips til en nybegynner, hva vil det være?
Gjest NozMonster Skrevet 7. mars 2013 #13370 Skrevet 7. mars 2013 Noz: Hender det at du baksnakker folk av og til? njææhh.. ikke noe mer enn at jeg kan komme med meg smånegativ kommentar, men da konstanterer jeg bare fakta. Forsempel sånn "men kåre er jo ikke akkuratt så optimistisk da". Men jeg sladrer aldri bak noens rygg! Nå er jeg midt oppi et drama hvor 2 venninner krangler og jeg blir brukt som mellommann. (Eller, jeg blir jo det automatisk). Begge forteller sine versjoner til meg fra hvert sitt hold og kommer med negative ting om den andre, men jeg oppmuntrer heller til å finne en bedre løsning enn å holde på sånn. Jeg jatter ikke med på det de sier ihvertfall! Det går heldigvis mot en løsning nå ser det ut til.. Cindi: Er det et kjønn fremfor det andre som du håper litt ekstra på at dere får nå først? Jelly: På hvilket/ hvilkne områder er du egentlig ganske barnslig? Drua: Hva synes du er skikkelig turn off utseendemessig? Fysikern: har du merket av din sexpartner har faket orgamse noen gang? Dreamdrops: har du faket orgasme med en partner før?
Gjest Drue Skrevet 7. mars 2013 #13371 Skrevet 7. mars 2013 Drua: Hva synes du er skikkelig turn off utseendemessig? Dårlig kroppsholdning. Noz: har du gått inn for å finne KG-folk som du ikke er venn med på facebook, på facebook? (for å snoke) Strange Doll: klarer du å uttale kj-lyden?
Gjest Sakone Skrevet 7. mars 2013 #13372 Skrevet 7. mars 2013 Dagen derpå er så utrolig tøff. Har ikke motivasjon til å gjøre noe som helst i dag Sakone: da fuck, man? Hadde ikke vi et veddemål? Mortem: når var sist noen tafsa på puppene dine? Og hvem var detta? Sa Da fuck, man! Er jo en egen tråd om det på snikksnakk til og med. Pay attention biatch 2
Gjest NozMonster Skrevet 7. mars 2013 #13373 Skrevet 7. mars 2013 Noz: har du gått inn for å finne KG-folk som du ikke er venn med på facebook, på facebook? (for å snoke) bare en gang, og det var fordi personen hadde lagt ut bilde her i bildetråden, og han brukte det samme bilde som profilbilde på facebukken, og da han kommenterte en status til en annen som vi begge har på facebook fra KG, så måtte jeg jo klikke meg inn på han for å titte! daybreak: hva har du dilla på for tiden?
Cindi Skrevet 7. mars 2013 #13374 Skrevet 7. mars 2013 Cindi: Er det et kjønn fremfor det andre som du håper litt ekstra på at dere får nå først? Jeg håper på jente. Mannen min håper på gutt. Men jeg blir glad uansett, og håper mest av alt bare på at den holder seg der inne frem til termin, og at den er frisk. Helt greit om det er en gutt, men da sliter jeg brått med navnevalget. (og da kommer jeg til å skyndte meg fortfort å lage flere, for jeg vil ha jente. Har allerede navn, en rosa stol og en kjole klar. Hakke no til gutt. hihi!) Niennas: Håper dere på et kjønn fremfor et annet? Drue: Kan du tenke deg barn i nærmeste fremtid? Noz: Har det kommet et nytt produkt på markedet i det siste som jeg bare MÅ prøve?
Daybreak Skrevet 7. mars 2013 #13375 Skrevet 7. mars 2013 Daybreak: Har du ett godt øye til noen gutter der nede i Volda? Hehe,nei faktisk ikkje daybreak: hva har du dilla på for tiden? Tress-is og jordbær Fått halsbetennelse så då er det ikkje så mykje eg får ned sidan mandlane er forstørra mange gongar Nattjenta: Dine interesser?
Gjest Drue Skrevet 7. mars 2013 #13376 Skrevet 7. mars 2013 Drue: Kan du tenke deg barn i nærmeste fremtid? Ja Solsenga: hvordan står det til med kjærligheten?
Strange Doll Skrevet 7. mars 2013 #13377 Skrevet 7. mars 2013 Dolly: Hvem kunne du tenkt deg å truffet av brukerene her inne? Hm. Deg, Daybreak, Kenzi, Noz og Singha. Strangedoll: Hva ser du mest fram til i 2013? Ferie med kjæresten min! Strange Doll: klarer du å uttale kj-lyden? Øhm vet ikke? Jeg snakker bergensk ca. Cindi: Hvilket sminkeprodukt klarer du deg ikke uten?
Gjest NozMonster Skrevet 7. mars 2013 #13378 Skrevet 7. mars 2013 (endret) Noz: Har det kommet et nytt produkt på markedet i det siste som jeg bare MÅ prøve? i og med at det nesten nettopp har vært et produkt-slipp i matbutikkene, så tipper jeg på at det er av de produktene du mener.. korrekt meg om jeg tar feil. De to eneste produktene jeg har smakt er ihvertfall jeg superfornøyd med! Saften Zeroh, med nektarin og fersken (den er helt kalorifri og smaker minst hundreogniiiiii ganger bedre enn fun light!) og den nye røykte kaviaren! cindi: vil du røpe det tenkte navnet på jenta? drua: synes dama di at hun har øvd nok nå og er klar for å prøve å lage barn på ekte? adele: har du sluttet å være her i tråden? StrangeDoll: hvor skal dere på ferie hen? (hadde foresten vært stas å møte deg også ) Endret 7. mars 2013 av NozMonster
Strange Doll Skrevet 7. mars 2013 #13379 Skrevet 7. mars 2013 StrangeDoll: hvor skal dere på ferie hen? (hadde foresten vært stas å møte deg også ) Lanzarote, også skal vi antagelig på en tur til som ikke er helt bestemt enda Noz: Skal du på ferie i år?
Gjest badeand1 Skrevet 7. mars 2013 #13380 Skrevet 7. mars 2013 Mortem: hvor stort er det største du har brodert? Litt vanskelig å svare på siden jeg broderer dyr. Men det største er vel 30x30 cm. Mortem: Hva trener du? Styrketrening. Sakone; hvor har du vært? :O
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå