Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det Are?

:laugh:

Drua: Hvilken ringetone har du? Og har du ulik ringetone på forskjellige personer, sånn at du vet hvem som ringer?

Dette er ringetonen min. Tidenes pianosolo:

Og meldingstonen min er fra K-Ci and Jojo's intro til "All my life", der de etter strykeråpninga kommer inn med "babybabybabybabybabybabybabybaby". Jæææævli slicke greier. Blir egentlig vilt flau når jeg får melding, men glemmer å skifte meldingstone hele tida.

Nei, jeg har ikke forskjellig ringetone på folk, men det burde jeg nok fikse!

Drue: Hva er din favorittråvare? Og hvorfor?

Det er fristende å si kreps, men jeg må innrømme at jeg heller mot underdogsene - altså de som ikke automatisk er guds gave til menneskeheten (som kreps). Det må bli litt ting som lammebog, kylling-/andelår, høne, eller oksehaler. Det må jobbes mer med for at resultatet skal bli vellykka, og det kan bli (nesten) like godt som kreps, og spesielt hvis man tar pris i betraktning, er det tilfredstillende å sitte igjen med skikkelig god mat av råvarer som ikke alle vil ha.

Og der røper jeg at jeg ikke er vegetarianer i hvert fall, i og med at grønnsaker ikke nevnes i det hele tatt. Av grønnsaker er favorittråvaren min løk! Den kan varieres ut i det uendelige! Søtt, bittert, sterkt... Smakens konge :)

drua: hva er dine synspunkter ang boller og buritos?

Veit ikke helt. Selvfølgelig er det umulig å nå opp til radioresepsjonen. Jeg synes Lars Berrum er morsom, men synes i utgangspunktet han fungerer bedre med Martin Beyer Olsen. Særlig første "sesongen" av Martin Beyer Olsen Live (sommeren for 2-3 år sida?) var veldig bra, der de ringte opp folk for smalltalk, og linkin-parkisifiserte låter. Foreløpig har jeg ikke helt fått sansen for boller og burritos.

Drue: Er du flink til å danse eller synge?

Sånn passe flink til begge deler :)

Badabing: når skal du legge ut bilder igjen da? :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, gjør ikke det. Har faktisk aldri prøvd en gang.

Må jo høre hvordan det går :hug: Aldri gøy med brudd... Men godt å høre at du har flere gode-enn dårlige dager da i hvertfall. Bare å sende en PM om det skulle være noe iaf!

Livet behandler meg bra det altså :) Startet i ny jobb for noen uker siden, så blir en del jobbing i tillegg til skole. Men liker jo når det er mye som skjer!

Joa, det går fint det :) Møtte han tidlgiere denne uken og fikk full rapport fra treffet :fnise: Håpet i mitt stille sinn at det skulle bli totalt mislykket, slik at jeg ikke gikk glipp av noe! Haha!

Badabing: Når du skal kose deg, hva har du av mat/drikke/snacks da?

Noz: Planene for helgen?

Jelly: Hvor mange lange forhold har du hatt?

Jack: Hvor handler du klærne dine?

Cindi: Styggeste dialekt?

Sakone: Er du en romantiker?

Drue: Er du flink til å danse eller synge?

Daybreak: Om du skulle vært med i et talenshow, hva ville du ha gjort?

Aner verkeleg ikkje, har ikkje noko talent som passar seg på eit talentshow :ler:

Drue: Likar du godt drue sidan du har det nicket du har? :fnise:

Skrevet

Evilposelos: Sover du aldri ? ^^

Lang historie kort, jeg har store problemer med søvn. Noen ganger sover jeg 3 timer i døgnet i opptil en uke.

Evilposelos: Hvordan ble du så morsom?

:laugh:

Nå som jeg er gammel, begynner jeg å ligne på et nært familiemedlem. Det er jo ofte sånn :) Humor er viktig selv om det kanskje bare en selv som ler :)

Farnesina: Hva liker du å gjøre på fritiden?

NerdMedSverd: Går det bra med deg?

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

NerdMedSverd: Går det bra med deg?

Ja, veldig! Bare gått litt lei kvinneguiden. Gratulerer med dagen forresten :kose:

Daybreak: Hva ser du mest frem til i år?

• Liker 1
Skrevet

Ja, veldig! Bare gått litt lei kvinneguiden. Gratulerer med dagen forresten :kose:

Daybreak: Hva ser du mest frem til i år?

Bli ferdig med skulegong :) (Får vi håpe no då, og at eg faktisk ikkje stryk på bacheloren og munnleg eksamen :ler: )

Niennas: Favorittsitat?

Fashionistaen: Verste film du har sett?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Er du en knupp og si fra om noen spør meg om noe her?

alt for deg søtingen!

åff kåsh i will!

Noz: Planene for helgen?

nei du, det er ikke så mye.. har litt sånne derre økonomiske kriser her for tiden...

Skal snart en tur på posten å hente en pakke som jeg gleeeeeeder meg til å hente!

Dumme Noz som brukte opp de siste pengene sine på 3 stk pin-up/ rockabilly- kjoler!

Så nå vil jeg enkli bare finne en anledning i helgen til å bruke en av dem.. de er sååå fine!

Men det blir nok bare et par langturer med bissevovven, KG og besøke min demente tante.

Drua: Har du vært på "det andre teateret" å titta på Lars og Olli (pluss et par andre) ha improteater?

Skrevet

At eg syns du var sexy :P

Fysikaren: Fem god eigenskapar om deg og fem dårlege!

Oi hør der! :danse:

Negative:

Blir for fort følelsesmessig involvert. Screw følelser, lenge leve rasjonalitet!

Rastløs.

Muligens litt forutsigbar, some might say.

Positive:

Sosial / flink med folk!

Målbevisst.

Samvittighetsfull.

Hmmm. 3 av hver får holde!

Skrevet

Tjaaaa, blitt veldig glad i kettlebell-øvelser i det siste :)

Jeg og! Eneste motivasjon for å gå på trening, men jeg hører på helt annen musikk gitt ;)

så mens jeg har deg her Fysikeren: fortell meg hvilke kettlebells øvelser jeg bør gjøre som er ekstra gøye.

Skrevet

Fysikeren: Planer om å søke deg inn på et bedre universitet?

norah: Hva jobber du med?

Skrevet (endret)

Engels: Hvem er du?

Takk Sverdet :lillesky::kose:

Endret av Evilposelos
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og planeter: Har du lagt ut bilde av deg selv her før? :)

Ja, det har eg. Opptil fleire

Stjerner og planeter: Kva for ei årstid likar du best?

Våren. "Nytt liv av daude gror"

Drue:Tørkar du deg i dusjen eller utanfor?

Evilposelose: Verstebomkjøp?

Yme: Kjente du deg urettferdig behandla før du fekk diagnosen?

Singha: Kva skal eg gå med i morgon?

Gjest Animula
Skrevet

Farnesina: Hva liker du å gjøre på fritiden?

Hm er det hypotetisk eller hva jeg egentlig gjør? Jeg liker å være sosial og ute på cafe og rundt omkring og jeg liker egentlig å lese bøker, men i mangel av å ha noe sosialt liv eller konsentrasjon til bøker så henger jeg på kg og ser på tv. Jeg liker jo det og da forsåvidt. :) Og musikk, må høre litt hver dag.

Ja det er bra å le, hender det bare er jeg som flirer og :laugh:

Noz: Hvor kjøpte du pin-up kjolene og får vi se den siste snart?

Skrevet (endret)

Engels: Hvem er du?

Takk Sverdet :lillesky::kose:

Kommunist og livsnyter.

Stjerner: Hvilken sak vil du gått i gata og demonstrert for?

Farnesina: Sosialisme eller rovdyrskapitalisme?

Endret av Engels
Skrevet

Stjerner: Hvilken sak vil du gått i gata og demonstrert for?

-likeverd uansett kjønn og legning

-at homofile og lesbiske skal få adoptera, kjøpa sperm og at de vert anset som gode foreldre uanset kva legning dei har

-høgare løn

-demokrati ;)

Engels: Gje døme på kvifor kommunisme er betre enn demokrati

Farnesina: Kor i landet set du og kor gamal er du?

Skrevet

-likeverd uansett kjønn og legning

-at homofile og lesbiske skal få adoptera, kjøpa sperm og at de vert anset som gode foreldre uanset kva legning dei har

-høgare løn

-demokrati ;)

Engels: Gje døme på kvifor kommunisme er betre enn demokrati

Det er å holde arbeiderne og de undertrykte for narr å tale om rent demokrati, om demokrati i sin alminnelighet, om likhet, frihet og universelle rettigheter så lenge arbeiderne og det arbeidende folk sulter, mangler klær, er lutfattige og utslitte ikke bare som et resultat av det kapitalistiske lønnsslaveriet. Dette er ensbetydende med å tråkke på marxismens grunnleggende sannheter, som lærer arbeiderne at man må gjøre bruk av det borgerlige demokratiet, som sammenliknet med føydalsystemet representerer et stort historisk fremskritt, men at man ikke et øyeblikk må glemme dette "demokratiets" borgerlige karakter, dets historiske forutsetninger og begrensninger. Ta aldri del i den "overnaturlige" troen på "staten", og glem aldri at staten selv i den mest demokratiske republikk, og ikke bare i et monarki, ganske enkelt er et apparat for én klasses undertrykkelse av en annen.

Borgerskapet er tvunget til å være hyklere og beskrive som "folkestyre", abstrakt demokrati eller rent demokrati den borgerlig-demokratiske republikk som i praksis er borgerskapets diktatur, utsugernes diktatur over det arbeidende folk. Men marxister, kommunister, avslører dette hykleriet og forteller arbeiderne og det arbeidende folk sannheten rett ut: den demokratiske republikken, den konstituerende forsamlingen, parlamentsvalgene osv. er i praksis borgerskapets diktatur. Skal man frigjøre arbeidet fra kapitalens åk går det ingen vei utenom å skifte ut dette diktaturet med proletariatets diktatur.

Bare proletariatets diktatur kan frigjøre menneskeheten fra kapitalens undertrykkelse, fra det borgerlige demokratiet, de rikes demokrati, sine løgner, falskhet og hykleri - og opprette demokrati for de fattige, dvs. gjøre demokratiets velsignelser virkelig tilgjengelig for arbeiderne og fattigbøndene, i motsetning til nå (selv i den mest demokratiske - borgerlige - republikk), da demokratiets velsignelser faktisk er utilgjengelig for det store flertallet blant det arbeidende folk.

Gjest Animula
Skrevet

Farnesina: Sosialisme eller rovdyrskapitalisme?

Sosialisme. Ispedt litt kaptialisme og behov for luksus.

Jeg sitter i Oslo. Jeg har aldri blitt en dag eldre enn 26. Eller var det 18? :)

Engels: Kommunismen virker ikke i praksis, makt er seg selv nærmest uansett hvilken merkelapp du setter på den, så hvorfor tror du på den likevel? Har du og Marx et forhold?

Stjerner og Planeter: Går du på morsomme homsefester og kan jeg få være med? Jeg savner det.

Skrevet

Stjerner og Planeter: Går du på morsomme homsefester og kan jeg få være med? Jeg savner det.

Eg har aldri vore på homsefest. Du kan få vera med meg på fest for eg trur du er ei grådig fin jenta!

Padawan: Kor kjøper du accesoriene til cufflingane dine?

Gjest Animula
Skrevet

:rodmer: Hurra! Jeg blir med på hvilken som helst fest!

Nerdmedsverd: Hvorfor har du sluttet å fekte med Evilposelos?

Skrevet

Singha: Kva skal eg gå med i morgon?

Med fare for å angre, ut i fra uttalelser i en annen tråd her inne; ingenting.

Alle som føler for å svare: Hvordan er en typisk fredagskveld for deg, og er du fornøyd med at de er slik?

Skrevet

Haha, må jeg synge Nystemten også?

Jeg er ikke ortodoks bergenser.

Farnesina: Hva skal du besøke i Bergen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...