Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Snop, brus og potetgull.

Drue: Hva synes du om det forferdelige programmet Boller og Burritos på P3?

:hakeslepp: hva synes du er så forferdelig med det!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hakeslepp: hva synes du er så forferdelig med det!?

Det er ikke Radioresepsjonen og ut i fra det jeg har fått med meg snakker de mest om hvor mange jenter han ene av dem har pult. (Men jeg har ikke hørt på etter de par første sendingene da. Har fiksa meg AUX-inngang i bilen. :P)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Det er ikke Radioresepsjonen og ut i fra det jeg har fått med meg snakker de mest om hvor mange jenter han ene av dem har pult. (Men jeg har ikke hørt på etter de par første sendingene da. Har fiksa meg AUX-inngang i bilen. :P)

er det Are?

Skrevet

er det Are?

Lars. Han er sjukepleier da, så du hadde sikkert likt han.

Skrevet

Dreamdrops: Hvordan gå det med deg? Hvordan behandler singellivet deg?

Du er så søt som spør meg hvordan det går :blomst:

Og joda, det går bedre altså! Kan gå dager hvor alt er veldig bra og plutselig en dag hvor jeg er ganske lei meg.

Men det går fremover, og det er jeg glad for :)

Hvordan behandler livet deg da? Og hvordan er det med deg og Pene Sko? ;)

Dreamdrops: Hva er din verste matopplevelse?

Har egentlig ikke hatt noen spesielt ille matopplevelser.

Var den ene gangen i Spania da jeg bestilte noe på en restaurant og absolutt ikke likte kjøttet. Eller den gangen jeg var med farmor og hennes mann på besøk hos en nabo av dem (en eldre dame), som serverte rømmegrøt. Jeg hadde ikke smakt det før, og fant ut på det besøket at det er noe jeg ikke liker.

Noe utover det, kommer jeg ikke på :)

Stjerner og planeter: Har du lagt ut bilde av deg selv her før? :)

Drua: Hvilken ringetone har du? Og har du ulik ringetone på forskjellige personer, sånn at du vet hvem som ringer?

Gjest Badabing
Skrevet

Badabing: Yo! Hva synes du om boller og burritos på p3?

Tror ikke det. Verdt å sjekke ut? Jeg hører mye på radio, men det er sjelden jeg får med meg hva programmene faktisk heter.

Noz: hvem synes du burde bli den neste paven? Fritt valg.

Gjest padawan
Skrevet

Dreamdrops: hvor lenge siden er det siden det ble slutt og hvor lenge var dere sammen?

Gjest Badabing
Skrevet

Padawan: Fineste reiseminne? Foretrekker du helst å reise alene eller sammen med noen?

Gjest padawan
Skrevet (endret)

nå spør du vanskelig men jeg tror det er dette: første gangen jeg var i Porto var foreldrene mine ganske overbevisende på at jeg skulle dra innom en restaurant som het Transmontana som de hadde vært innom selv og likte godt. dagen jeg dro dit hadde jeg nettopp vært på et portvinshus og hadde med diverse bæreposer med portvin som jeg hadde kjøpt med hjem. Alle de andre gjestene var innfødte som satt i mørk dress så jeg følte meg veldig turist da jeg kom med bæreposer, shorts og t-skjorte.

Da jeg satte meg fylte to kelnere opp med _mange_ forretter på bordet. Jeg bestilte en flaske rødvin og hadde sett for meg å bestille en halv porsjon kjøttrett og en halv porsjon fiskerett slik at jeg fikk smakt litt av hvert. Kelneren mente det ikke var så veldig lurt da porsjonene var ganske store, selv de halve porsjonene. Jeg bestilte fiskeretten og spiste meg god og mett på forrettene og den halve fiskeretten og nesten hele vinflasken ble drukket opp.

Restauranten ligger ved Duoroelven og en ser over til Porto sentrum derfra (det er samme utsikt over til Porto som på dette bilde). Jeg kunne nesten rulle ut fra restauranten og jeg satte meg på en benk på elvebredden og så over på Porto. Jeg fyrte opp en røyk mens jeg så byen bade i den mørke røde kveldssolen. (jeg røyker ikke til vanlig men synes det er litt digg når jeg er ute å reiser, spesielt etter å ha spist).

Dette var sen ettermidag/tidlig kveld og for meg lunch. Jeg fikk etterpå vite at dette stedet var en av de fineste (og dyreste) restaurantene i Porto. Jeg tror jeg aldri igjen kommer til å spise en så dyr lunch.

Jeg foretrekker egentlig å reise alene selv om det kanskje høres egoistisk ut. Jeg har knyttet til meg ganske mange som jeg har blitt kjent med på reisene mine så nå har det blitt til at jeg har begynt å besøke folk jeg kjenner når jeg reiser rundt. Da jeg var i Portugal et par uker før jul bodde jeg hos en kompis i Lisboa i litt under to uker. Det eneste negative med å reise alene er at jeg ikke har noen å dele historiene med når jeg kommer hjem men jeg får se det jeg vil se når jeg vil se det.

Badabing: hvor mange land har du vært i?

Endret av padawan
Skrevet

Dreamdrops: hvor lenge siden er det siden det ble slutt og hvor lenge var dere sammen?

Slutt for litt under 1 måned siden og vi var sammen i 1 år og 3 måneder.

Josefin88: Hvilken brus liker du best?

Arabella: Eier du en platespiller og fungerer den?

Skrevet

Josefin88: Hvilken brus liker du best?

Coca cola :rodmer:

Drue: Hva er din favorittråvare? Og hvorfor?

Gjest NozMonster
Skrevet

Tror ikke det. Verdt å sjekke ut? Jeg hører mye på radio, men det er sjelden jeg får med meg hva programmene faktisk heter.

Noz: hvem synes du burde bli den neste paven? Fritt valg.

(ja, det er verdt å skjekke ut! mandager til torsdager kl 11-13 på P3)

Men jeg kjenner veldig godt han ene i programmet, så muligens derfor jeg liker

det litt ekstra.

neste pave? ...en ung og kjekk hingst! Jeg burde fått lov til å tafse litt på alle kandidatene, så

avgjør jeg hvem som får jobben etter det!

badebing! hvor har du vært i det siste!?

drua: hva er dine synspunkter ang boller og buritos?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Arabella: Eier du en platespiller og fungerer den?

Det har jeg, to stykker til og med. Jeg overtok et stereoanlegg som arv. Det er platespiller og to rom for kassetter, og selvfølgelig radio. Jeg har ganske mange vinylplater og kassetter, så det er ypperlig å spille på denne. Den andre platespilleren er brukbar, men er litt skurrete.

Stjerner og planeter: Kva for ei årstid likar du best?

Endret av Arabella
Gjest Badabing
Skrevet

*snip*

Badabing: hvor mange land har du vært i?

Herlig! Har innbilt meg at du reiser en del alene, og skulle ønske jeg turte det selv. Tror man får mer ut av reisingen når man kan gjøre og se det man vil. I tillegg til at det er lettere å komme i kontakt med andre. Men jeg har flyskrekk og tør ikke fly alene. :P

Jeg har vært i ca 30 land og mangler definitivt Portugal (blant mange andre)! :) Har hatt lyst til å reise dit lenge, men det blir liksom aldri noe av.

Noz: det var så innmari mye aktivitet i tråden her en stund, at jeg alltid måtte lese flere sider og falt helt av. :) Hadde det litt travelt en stund. Men nå er jeg sykemeldt for første gang på mange år, og jeg har altfor mye tid og kjeder meg noe innmari. :(

Arabella: er du lærer? Hvilken skrivefeil finner du mest irriterende?

Gjest Eurodice
Skrevet

Arabella: er du lærer? Hvilken skrivefeil finner du mest irriterende?

Nei, ikke av profesjon. Jeg har fungert som hjelpelærer for elever som er skoleleie, spesielt ungdomsskoleelever. I mitt arbeid der jeg bodde før inngikk det mye korrekturlesing. Retteprogrammene på pc-en er fremdeles ikke tilfredsstillende, var i hvert fall ikke, så siste finish måtte være manuell retting.

Mest irriterende skrivefeil? Det må være særskrivingsfeil. Der kan jo ofte bli mye utilsiktet morsomt, forresten :). Ellers da-når, et-ett. Mange er ustø i bruken av sj-, skj-, kj-.

Singha: Er du født i Norge?

Skrevet (endret)

Sakone: Vær ærlig.. Hva syntes du om juletreet mitt? :P

Nå har jeg desverre bare sett det i forfallen tilstand, og da må jeg virkelig si at det var stygt som juling.

Men jeg kunne se for meg at det var fint den gang nålene fortsatt var på treet :P

Sakone: hvordan føltes det å gi meg en så grundig leksjon i biljard?

Jeg har ikke følt en slik eufori på mange år. Jeg kunne føle og ta på den ydmykelsen du opplevde da jeg putta den siste kula for kvelden.

edit: glemte spørsmål.

Evilposelos: Sover du aldri ? ^^

Endret av Sakone
  • Liker 1
Gjest Animula
Skrevet

Arabella: Gjettet jeg riktig på hvorfor du heter Arabella?

Evilposelos: Hvordan ble du så morsom?

Jack: Hvilken bil får jeg av deg? Og kan jeg få den snart?

Singha: Lurer du fortsatt på hvem jeg er? Og hvem er du egentlig?

Swarovski: Det du venter på, er det en bil?

Noz: Er du en knupp og si fra om noen spør meg om noe her?

Skrevet

Singha: Lurer du fortsatt på hvem jeg er? Og hvem er du egentlig?

Nei, ikke sånn kjempemye. Du bor i Oslo så da er det litt sånn who cares liksom. Men si fra om du flytter til Bergen da!

Singha: Er du født i Norge?

Jeg er født i Tønsberg og er (for ente gang) etnisk nordmann.

Arabella: Hva med deg?

Farnesina: Hvorfor bor du i Oslo?

Gjest Animula
Skrevet (endret)

Farnesina: Hvorfor bor du i Oslo?

Jeg kommer herfra og har et sted å bo her.

Haha, må jeg synge Nystemten også? Jeg flytter nok ikke til Bergen, men det kan hende jeg tar meg en tur dit. Jeg har et sted jeg må besøke.

Yme: Hvilke Dalíbilder er dine favoritter?

Endret av Farnesina
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet (endret)

Calavi: Snuser du?

:)

Nei, gjør ikke det. Har faktisk aldri prøvd en gang.

Du er så søt som spør meg hvordan det går :blomst:

Og joda, det går bedre altså! Kan gå dager hvor alt er veldig bra og plutselig en dag hvor jeg er ganske lei meg.

Men det går fremover, og det er jeg glad for :)

Hvordan behandler livet deg da? Og hvordan er det med deg og Pene Sko? ;)

Må jo høre hvordan det går :hug: Aldri gøy med brudd... Men godt å høre at du har flere gode-enn dårlige dager da i hvertfall. Bare å sende en PM om det skulle være noe iaf!

Livet behandler meg bra det altså :) Startet i ny jobb for noen uker siden, så blir en del jobbing i tillegg til skole. Men liker jo når det er mye som skjer!

Joa, det går fint det :) Møtte han tidlgiere denne uken og fikk full rapport fra treffet :fnise: Håpet i mitt stille sinn at det skulle bli totalt mislykket, slik at jeg ikke gikk glipp av noe! Haha!

Badabing: Når du skal kose deg, hva har du av mat/drikke/snacks da?

Noz: Planene for helgen?

Jelly: Hvor mange lange forhold har du hatt?

Jack: Hvor handler du klærne dine?

Cindi: Styggeste dialekt?

Sakone: Er du en romantiker?

Drue: Er du flink til å danse eller synge?

Daybreak: Om du skulle vært med i et talenshow, hva ville du ha gjort?

Endret av Calavi
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...