Gjest Swarovski Skrevet 11. februar 2013 #12581 Skrevet 11. februar 2013 Min datter. Og deretter Swarovski, men ikke si det til henne. Swarovski: teller du dager? Og jeg som trodde sladdersystemet på KG var så fantastisk. Det er ingen som har sagt det til meg ennå Og ja, jeg teller dager Anoia: Jeg syntes du var veldig flink til å tegne jeg. Hendene og de andre blyant(?) tegningene var jo fantastiske. Det var også et par andre som jeg gjerne ville hatt opp på veggen min. Så, har du vurdert å selge verkene dine? Enten profesjonelt eller gjennom epla og lignende? Guybrush: Topp ti steder man må besøke i Usa?
Gjest badeand1 Skrevet 11. februar 2013 #12582 Skrevet 11. februar 2013 Swarovski: teller du dager? Drømmedrops: beste musikkvideo fra 80tallet? Mortem: om/når jeg byr deg på middag og dessert - spiser du opp alt du får på fatet, selv om du ikke liker det - eller tar du sjansen på at jeg ikke legger merke til at du gir det til hunden? Jeg prøver å trykke det i meg så godt jeg kan. Med mindre det er noe veldig sært. Loren: Hvilke hårfarger har du hatt opp igjennom årene? Dreamdrops: Har du noengang jukset på en prøve?
Anoia Skrevet 11. februar 2013 #12583 Skrevet 11. februar 2013 Anoia: Jeg syntes du var veldig flink til å tegne jeg. Hendene og de andre blyant(?) tegningene var jo fantastiske. Det var også et par andre som jeg gjerne ville hatt opp på veggen min. Så, har du vurdert å selge verkene dine? Enten profesjonelt eller gjennom epla og lignende? Ehum, nå reagerte jeg omtrent sånn: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5lwu5Pweo1ryaiojo1_r2_500.gif Jo, som sagt, jeg er ufattelig treg med å gjøre ferdig ting, men kanskje jeg lager meg en epla-konto en dag Anoia: Har du dyr? Jeg har en katt! Hun er kjempesøt og veldig rar Daybreak: Når hadde du latterkrampe sist, og hvorfor? Padawan: Te eller kaffe?
Daybreak Skrevet 11. februar 2013 #12584 Skrevet 11. februar 2013 Ehum, nå reagerte jeg omtrent sånn: http://24.media.tumb...ojo1_r2_500.gif Jo, som sagt, jeg er ufattelig treg med å gjøre ferdig ting, men kanskje jeg lager meg en epla-konto en dag Jeg har en katt! Hun er kjempesøt og veldig rar Daybreak: Når hadde du latterkrampe sist, og hvorfor? Padawan: Te eller kaffe? Hm ja sei det,ei stund sidan, og hugsar ikkje kva eg ledde av,men sikkert noko random noko Guybrush: Har du dyr, og tilfelle kva slags?
Singha Skrevet 11. februar 2013 #12585 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Singha: Planer for påsken? Jobbe, spise, sove, se fotball og spille Magic. Jeg har et spennende liv! Calavi: Hva med deg? Stjerner og Planeter: Har du mye lego? Evilposelos: Hvor bor du? Endret 11. februar 2013 av Singha
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. februar 2013 #12586 Skrevet 11. februar 2013 Evilposelos: Hvor bor du? Ved Oslo. Du da? Mortem: hvilken by bor du i?
Gjest Cuntzilla Skrevet 11. februar 2013 #12587 Skrevet 11. februar 2013 Da blir det chilidrink på Aku-aku! Jeg kan fortelle deg alt om dokonvensjoner, og norah kan fortelle deg ABC-teorien sin. Cuntzilla kan bare sitte der og være deilig i skinnbuksa si. Det hadde forresten vært et jævla bra team! Ey. Jeg har en hjerne også. Drue: Bruker du chili i kakao/varm sjokolade, eller synes du det er oppskrytt? Mortem: Hvorfor så morbid nick/avatar?
Gjest NozMonster Skrevet 11. februar 2013 #12588 Skrevet 11. februar 2013 Noz: Drikker du deg ofte full? jeg tåler så lite, så det kan plutselig skje at jeg blir litt full ja. på lørdag skulle en kompis og jeg dele en flaske vin og bygge lego. etter en halv flaske vin og 2 øl så hadde jeg verken evnen eller tolmodigheten til å bygge mer lego Men jeg går aldri inn for å drikke meg full. Noz: Hvor ofte er du egentlig i XXX? (har kjørt forbi deg et par ganger nemmelig. hehe!) nja, jeg er der hvor jeg traff deg sist på mandager og tirsdager.. men det er vel egentlig stort sett det. og så tar jeg meg en tur dit for å treffe venner forsempel litt sånn i blant eller kanskjeeem.. men jeg blir veldig glad om du tar bort stedsnavnet... har nemlig prøvd å være mer anonym de siste måndtene serru.. cindi: for en herlig fantastisk historie du har om mannen din og deg! tror jeg bare vet at han er "the one" om jeg treffer drømmekaren noen gang? jeg ble bare litt misunnerlig serru Og en ting til: vi må gjøre alvor av øl-planene våre snart, men for tiden så har jeg en del økonomiske kriser! Yme: har du fått utnytta den nye onkelungen din til noen flere artige kunstverk? (jeg trenger en god latter/ noe å smile fra øre til øre av, så du må gjerne poste det om du har laga noe ) swarowski: hva er det du og jack teller ned til?? ?
HedvigR Skrevet 11. februar 2013 #12589 Skrevet 11. februar 2013 Hedvig: hva var det siste som virkelig fikk deg til å bli glad? Har vært syk store deler av dagen, men da jeg ble på bedringens vei så kom en av mine beste venninner over, og vi spiste middag sammen mens vi så nyeste episoden av Walking Dead. Vi har begga venta som småunger på den, og ble ikke skuffa :D Og dessuten fikk jeg konvertert henne til Doctor Who-fan i dag, som også gjør meg glad, wohoo! Pepperbiff: Favorittgodteri? 1
Anoia Skrevet 11. februar 2013 #12590 Skrevet 11. februar 2013 HedvigR: Hvem er kulest i The Walking Dead?
Gjest padawan Skrevet 11. februar 2013 #12591 Skrevet 11. februar 2013 Padawan: Te eller kaffe? må nok si kaffe der gitt. Noz: rød eller hvit?
Guybrush Skrevet 11. februar 2013 #12592 Skrevet 11. februar 2013 Guybrush: Hvordan gikk det i går kveld? Var veldig koslig, vi spilte munchkin og spiste kanelsnurrer Guybrush: Topp ti steder man må besøke i Usa? Hmmm, si det. Vil presisere at på drømmeturen min er det sikkert noen steder som MÅ med, men ellers liker jeg ikke å planlegge for mye Må være litt impulsiv New York (åf kårs), DIsney World (weeee), Las Vegas (må jo oppleves), New Orleans (musikken og maten), San Fransisco og vinområdene rundt (mat og vin), få med seg en av de større festivalene som SXSW, Grand Canyon (fotosafari!), Chicago (mat, kultur, historie, musikk), Washington (kunne sikkert gått 1 uke rundt bare i smithsonian alene Guybrush: Har du dyr, og tilfelle kva slags? Akkurat nå har jeg ingen da jeg ikke har tid og bor alene. Men jeg har hatt endel. Siste var en Airedale Terrier som dessverre måtte avlives (omplasseringshund som jo levde lengre enn antatt men trist fordet), ønsker meg en ny terrier etterhvert - drømt om JRT i mange mange år. Liker litt stahet og masse personlighet Har også hatt dverg varan, leopardgeckoer, boa constrictor emperator, kornsnok, russisk steppeskilpadde, yemen kamelon, crested gecko, hagehøns. Litt av hvert altså Fysikeren: har du en rubiks kube ? Cuntzilla: stemmer det Drue påstår ? Anoia: blir du med på neste brettspillkveld?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. februar 2013 #12593 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Dobbel Endret 11. februar 2013 av Dreamdrops
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. februar 2013 #12594 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Drømmedrops: beste musikkvideo fra 80tallet? Er ikke så veldig inn i musikkvideoer, så kan dessverre ikke svare en! Dreamdrops: Hva slags stil har du interiørmessig? Har du noen planer om hvordan du skal innrede leiligheten? Jeg har vel en viss stil som går igjen. Går i mye brunt i alle fall Kan legge ved et bilde! Dreamdrops: Planer for torsdagen? Haha, hvorfor akkurat torsdag? Ingen andre planer enn at jeg skal jobbe, nei. Dreamdrops: Har du noengang jukset på en prøve? Det har jeg. Loren: Yndlingsblomst? Alkasil: Hva slags farge/mønster er det på sengetøyet ditt nå? JackCrews: Yndlingssang av Supertramp? Edit: KG hengte seg opp, så måtte legge ved bilde på nytt Endret 11. februar 2013 av Dreamdrops
alkasil Skrevet 11. februar 2013 #12595 Skrevet 11. februar 2013 Alkasil: Hva slags farge/mønster er det på sengetøyet ditt nå? Det er kremhvitt med smale og brede striper om hverandre. Swarovski: Hvilken utdannelse har du?
Daybreak Skrevet 11. februar 2013 #12596 Skrevet 11. februar 2013 Er ikke så veldig inn i musikkvideoer, så kan dessverre ikke svare en! ... Haha, hvorfor akkurat torsdag? Ingen andre planer enn at jeg skal jobbe, nei. ... Tenkte sidan det er Valentine's Day Yme: Har du tatovering?
Gjest Drue Skrevet 11. februar 2013 #12597 Skrevet 11. februar 2013 Ey. Jeg har en hjerne også. Drue: Bruker du chili i kakao/varm sjokolade, eller synes du det er oppskrytt? Tenkte faktisk over at du kom til å legge merke til det da jeg skrev det. Ja, både hjernen og skinnbuksa di er digg! Og til spørsmålet ditt. Ja, jeg bruker det! Har det i fondant f.eks. Synes det er godt, selv om det er litt for hipt. Hva med deg? Daybreak: fortell om en gang du var sjalu.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. februar 2013 #12598 Skrevet 11. februar 2013 Tenkte sidan det er Valentine's Day Kom på det rett før jeg sjekka svaret ditt faktisk Nei, har ingen spesielle planer. Hadde vært veldig koselig med noen blomster da, men tviler sterkt! Haha Har du planer? Drua: Skal du varte opp med noe ekstra digg mat for samboeren på torsdag?
Kenzi Skrevet 11. februar 2013 #12599 Skrevet 11. februar 2013 Kenzi: Er du født og oppvokst i Stavanger? Ja det er jeg Jelly: Hvilken er best: Idun eller Heinz ketchup? Daybreak: Hva liker du best ved hjemmet ditt?
Fysikeren Skrevet 11. februar 2013 #12600 Skrevet 11. februar 2013 Fysikeren: har du en rubiks kube ? Så klart, den er hjemme på gutterommet hos mamma og pappa da! Guybrush valentines planter? Norah fav. tv-serie?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå