Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. februar 2013 #12521 Skrevet 9. februar 2013 Stjerner: yndlingssang? Miaw: Alder? Drue: Verste skrivefeilen du ser? Singha: Grå eller svart dress? Jelly: Utan sex eller utan pc eit heilt år? Cindi: Eg håpar at "han" snart sit. Kva er det første du gjer når du finn det ut? Pene sko: Kor mykje trur du garderoben din er verdt? Kristine: Kor lenge har du vore gift? Noz: Beste minne frå ein bursdag? Guybrush: Kva gjorde du i går då du vente på toget ?
Pene sko... Skrevet 9. februar 2013 #12522 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Pene sko: Kor mykje trur du garderoben din er verdt? Det er jeg ikke sikker på, men klær mister jo markedsverdi latterlig raskt. Bare du legger en finger på det vil prisen halveres omtrent. Og etter et par års bruk er mye av garderoben praktisk talt å regne som dødt på markedet. Du kan ikke selge en 3 år gammel PRL-genser for no særlig mer enn toppen 200 kr, selv om den er pent vasket og behandlet. 200 kr, men ingen vil kjøpe en 3 år gammel genser uansett. Men sett med utgangspunktet at alt er fabrikknytt, så vil jeg jeg kanskje si så mye som 200-250k, sånn grovt regnet. S&P: Er du opptatt av mote? Endret 9. februar 2013 av Pene sko...
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. februar 2013 #12523 Skrevet 9. februar 2013 S&P: Er du opptatt av mote? nei. eg veit kva som er på moten, men føljer ikkje den i det heile tatt. Mykje av det ser for jævligt ut! Eg er flink til å sjå kva kle, hårfrisyre og sminke som passar jenter, men er ganske plane i min eigen stil. Loren: Ditt favorittplagg?
KristineS Skrevet 9. februar 2013 #12524 Skrevet 9. februar 2013 Kristine: Hvor lenge har du drevet med hest? Jeg har likt hester siden jeg var lita, og har holdt på sporadisk fra jeg var 7-8. Da med å hjelpe til på rideskolen bare for å få ri litt en gang i blant. På fast basis har det bare vært de siste 4-5 årene, men nå er jeg så heldig at jeg jobber med hest ved siden av studiene. Kristine: Kor lenge har du vore gift? Jeg er nok ikke gift enda, men har vært sammen med kjæresten i snart seks år =) Lillesiren: Hva står på lørdagsmenyen?
Gjest Lillesiren Skrevet 9. februar 2013 #12525 Skrevet 9. februar 2013 Lillesiren: Hvilken klesstil synes du er finest på menn? Jeans med typisk litt slitt look, slimfit t-skjorter, tynne strikkegensere med slik scoop neck kombinert med et par litt finere type sko=) Lillesiren: Hva er det beste som har skjedd denne uken? Jeg hadde et lite foredrag på en konferanse denne uken som jeg fikk ganske gode tilbakemeldinger på, så tror jeg sier det:) Lillesiren: Hva står på lørdagsmenyen? Det ble kebab idag:P Er litt deilig å slippe å lage middag på lørdager og heller bruke dagen på noe annet=) Guybrush: Hva er planene resten av helgen? kristines1990: Hvem fra kg har du møtt irl? Stjerner og planeter: Hva tar du på deg en typisk kveld du skal ut på byen:)? Lygekryss: Hva gjør du på fritiden?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. februar 2013 #12526 Skrevet 9. februar 2013 Stjerner og planeter: Hva tar du på deg en typisk kveld du skal ut på byen:)? Om det er pubrunde blir det mørk dongeri, ein pen topp, skinnjakke og svarte ankelboots. Er det jentekveld/sjekking/dansing går eg i svart kjole (svart passar til raudvinen i glaset )og ankelsko/pumps. Lillesiren: Huska du noko av det du ønske deg då du blåste ut lysene på bursdagskaka di?
Gjest norah Skrevet 9. februar 2013 #12527 Skrevet 9. februar 2013 Norah: 1.5 timer pause på oslo s. Du tar utfordringa ikke sant? Ja, jeg hadde tatt utfordringa og invitert deg på venteøl på en brun rockeaktig pub rett i nærheten, Bonanza kanskje - hadde jeg bare visst du var der. Neste gang får du planlegge bedre Istedetfor holdt jeg på å ta livet av meg selv med kettlebells på Elixia. Det føltes iallefall sånn etterpå.
Jellybean78 Skrevet 9. februar 2013 #12528 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Jelly: Når drakk du alkohol for første gang? Hehehe....aller, aller første gang måtte ha vært i bryllupet til søskenbarnet mitt da jeg var rundt 13-14, husker jeg var kjempestolt over at jeg hadde gjort en sånn skikkelig voksenting og skrøt til alle jeg møtte etterpå....selv om hele greia bestod av ett par slurker konjakk eller no....:ler. Jelly: hva er drømmejobben din etter endt studier? Neeei, rockestjerne eller astronaut kanskje? Den aller, aller største drømmejobben er vel en operatør stilling innen olje/gass - offshore, lønna er jo lukrativ og de har fine turnusordninger....men jeg er godt fornøyd med bare en vanlig operatør stilling innen en prosessbedrift på land også.... Jelly: Utan sex eller utan pc eit heilt år? Uten sex på ett helt år har jeg faktisk gjort flere ganger, (ufrivillig sådan, men).... uten pc hadde jeg nok hatt problemer etter bare en uke... Stjerner: Hvorfor fallt du for eksen din til å begynne med? Pene Sko: Har jeg rett i min antagelse at du sjelden frekventerer Dressman? Loren: Favorittbutikker når du skal på shopping? Noz: Kunne du bosatt deg ute på landet en dag tror du? Endret 9. februar 2013 av Jellybean78
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. februar 2013 #12529 Skrevet 9. februar 2013 Stjerner: Hvorfor fallt du for eksen din til å begynne med? DET spør eg meg sjølv kvar dag! Pene sko: Beste ferieplass?
Gjest Engels Skrevet 9. februar 2013 #12530 Skrevet 9. februar 2013 Pene sko: Har du noen gang levnet alle barna som har bidratt til garderoben din en tanke? Stjerner og planeter: Hva er viktigst av rettferdig fordeling og målsak? 2
Pene sko... Skrevet 9. februar 2013 #12531 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Pene Sko: Har jeg rett i min antagelse at du sjelden frekventerer Dressman? Dressmann besøker jeg sjeldent, ja. Undertiden har jeg kun en bowtie og en PS fra Dressmann. Pene sko: Beste ferieplass? Det finnes så mange flotte plasser å feriere. I Norge er min favoritt hytta ved sjøen nede i Bamble/Kragerø. Utenlands kommer det an på hva du ønsker. For shopping og annet high-class tull er London å foretrekke. For siesta og oppdagelse vil jeg si Kenya. Spania og Italia er også gode steder for en random tur. Pene sko: Har du noen gang levnet alle barna som har bidratt til garderoben din en tanke? Jeg handler ikke fra H&M; så nei, jeg har vel ingen grunn til å tenke på barnearbeidere. Jelly: Hva er ditt yrke? Endret 9. februar 2013 av Pene sko...
Gjest Engels Skrevet 9. februar 2013 #12532 Skrevet 9. februar 2013 Pene sko: Din far er monopolkapitalist?
Guybrush Skrevet 9. februar 2013 #12533 Skrevet 9. februar 2013 Pene sko: Din far er monopolkapitalist? Engels: noen gang slått opp hva oxymoron betyr? 1
Cindi Skrevet 9. februar 2013 #12534 Skrevet 9. februar 2013 Cindi: Eg håpar at "han" snart sit. Kva er det første du gjer når du finn det ut? Jeg kommer nok først ikke til å tro det er sant, og trippeltsjekke, og så le, og så begynne å gråte av glede og sjokk, også kommer jeg nok til å bli overveldet av skrekkbandet fryd over å innse at det er en realitet at livet mitt aldri blir det samme. Og SÅ må jeg finne mannen min og finne ut hvordan jeg skal overbringe beskjeden. Blir nok et lass av følelser og mye grining vil jeg gjette. Også gleder jeg meg til å holde på "hemmeligheten" sammen med mannen min de første ukene, og bare nyte at vi to har noe bare vi vet. Og kose oss med det. Loren: Hvordan reagerte du da du fant ut at du skulle bli mamma? Noz: Hvis du hadde funnet en mann du hadde følt med en gang at var den rette, ville du kunnet gifte deg med han allerede innen et år? Eller måtte du brukt lang tid?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. februar 2013 #12535 Skrevet 9. februar 2013 Pene sko: Har du noen gang levnet alle barna som har bidratt til garderoben din en tanke? Stjerner og planeter: Hva er viktigst av rettferdig fordeling og målsak? rettferdig fordeling!! engels:ny? ASL?
Gjest Engels Skrevet 9. februar 2013 #12536 Skrevet 9. februar 2013 Engels: noen gang slått opp hva oxymoron betyr? http://www.nkp.no/index.php?sSide=prinsipprogram/arbeiderbevegelsenognkp
Gjest Engels Skrevet 9. februar 2013 #12537 Skrevet 9. februar 2013 rettferdig fordeling!! engels:ny? ASL? Er du sosialist?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. februar 2013 #12538 Skrevet 9. februar 2013 Er du sosialist? om du er komen inn her for å headhunta og å dømma meg kan du gå ut att! det gidd eg ikkje!
KristineS Skrevet 9. februar 2013 #12539 Skrevet 9. februar 2013 kristines1990: Hvem fra kg har du møtt irl? Den eneste jeg vet med sikkerhet at jeg har møtt herifra er Pene sko(+tvilling). På et forumtreff via diskusjon.no for noen år siden. Ellers er det godt mulig det er flere jeg har møtt flere som er her inne uten at jeg har visst det. Har tross alt ikke vært her så lenge. fridus: Beste kosematen?
Gjest Engels Skrevet 9. februar 2013 #12540 Skrevet 9. februar 2013 om du er komen inn her for å headhunta og å dømma meg kan du gå ut att! det gidd eg ikkje! Kva meiner du? Eg er også oppteken av målstrev sjølv om eg er kommunist.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå