Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

cindi: for en herlig fantastisk historie du har om mannen din og deg! tror jeg bare vet at han er "the one" om jeg treffer drømmekaren noen gang? jeg ble bare litt misunnerlig serru :laugh:

Og en ting til: vi må gjøre alvor av øl-planene våre snart, men for tiden så har jeg en del økonomiske kriser!

Egentlig så tror jeg ikke på sånt. Jeg tror at man finner hverandre, også skaper man sin egen skjebne. Jeg nekter å tro at det er en mening med alt, og at det var skjebnen som gjorde at vi traff hverandre og at vi er de eneste rette for hverandre. For hvis jeg skal tro på det, så må jeg samtidig tro på at det er en mening med alt vondt her i verden. Og det tror jeg virkelig ikke det er. Vonde ting skjer mot gode mennesker, helt uten grunn...

Så, nei, jeg tror dessverre ikke det. Jeg tror bare jeg var heldig som sa det akkurat med han her etter første daten. Har forøvrig aldri sagt det om en fyr før, men kanskje det bare var staheten i meg som gjorde at jeg skulle få det til å gå i oppfyllelse? :fnise:

MEN: Jeg tror du oppriktig vet det når du finner en som er verdt å ta vare på. Også tror jeg at dersom du er i tvil om han er "den rette", da er du egentlig sikker på at han ikke er det. ;)

Og: Ja, vi må ta den ølen. Bare si fra når du er ferdig med å ha økonomisk krise going on. Jeg er klar. De har vilt bra mojitos på et sted ved togstasjonen.

(har redigert innlegget. Innskiiiiill.)

Guybrush: Hvis en dame skulle gjøre noe som var romantisk men ikke kleint for deg, hva skulle hun gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: dater du noen?

njaa, litt usikkert.. hehee.. på en måte kanskje..

Noz hvordan står det til med den jenta?

joda, er skolemas og greier her også.. men jeg har det alltid bra jeg altså.

Noz: Hvis du måtte, hvilket realityshow ville du meldt deg på?

the amazing race norge :jepp:

Noz: nevn en kjendis du kunne kastet kake på.

oiioiii... det blir vanskelig å kun velge seg ut èn av

alle de som fortjener et par-tre kaker mitt i fleisen...

Lars Vaular skulle gjerne fått en muggen gigakake med

hastighet på 173 km i timen i ansiktet sitt..

swarowski: helsearbeider sier du? blir vi kolleger? .. hva jobber du innen?

Skrevet

oiioiii... det blir vanskelig å kun velge seg ut èn av

alle de som fortjener et par-tre kaker mitt i fleisen...

Lars Vaular skulle gjerne fått en muggen gigakake med

hastighet på 173 km i timen i ansiktet sitt..

i <3 u!!!

Skrevet (endret)

Pene Sko: hva er det meste du har brukt på en helaften/kveld på byen? Er du mer spandabel/raus om du har med deg en kvinne?

Jeg har ingen kommentar på ditt første spørsmål. Dette holder jeg for meg selv. Jeg kan si at jeg var 19 år, mitt første år i fremmed by, absolutt ikke tørr bak ørene og hadde litt for mye lommepenger til tider.

JackCrews: BMW eller Mercedes Benz? Hvilken bil fra det aktuelle merket ville du valgt og hvorfor?

Endret av Pene sko...
Skrevet

Hmmm.

Samme spørsmål tilbake til deg, Loren!

De fineste søndagene tilbringer jeg med sønnen min, vi er ute, enten aker vi, eller sykler, eller går i marka, eller bygger lego hvis det er håpløst vær. Gjerne sammen med andre venner med barn, og spesielt koselig hvis vi griller eller noe sånt til middag sammen en hel gjeng.

Etter at mini er i seng er det fint om jeg slipper å lese pensum men kan lese en god krimbok :)

Loren: Tror du på kjærlighet ved første blikk?

Ikke nå lenger, jeg gjorde.

Men brent barn skyr ilden påstår de, brent barn tenker iallefall et par ganger ekstra ;)

Loren: Favorittband? (hvorfor)

Åh, det er vanskelig. Jeg elsker mange av de gode gamle, men akkurat her og nå hører jeg mest på Oslo Ess. De har gode melodier og tekster jeg finner fengende og til tider kjenner meg igjen i.

Loren: Hvilke hårfarger har du hatt opp igjennom årene?

Ikke så mange, har lys brunt hår, har hatt noen nyanser mørkere en stund, og også lyse striper (som jeg har tenkt å ha igjen om en ukes tid), det mest "crazy" må være som 15-åring da jeg farga det svart med blåskjær.. Så, ikke så avansert av meg,

Loren: Yndlingsblomst?

Liljekonvall. Av typisk "kjøpeblomster" er det hvite roser.

Loren: hvem er norges beste/morsomte/et eller annet positivt programleder?

Jeg elsker Ylvisbrødrene :D

Jack: Finnes det en bil du ikke ønsker å bli sett i? Hvilken?

Skrevet (endret)

JackCrews: BMW eller Mercedes Benz? Hvilken bil fra det aktuelle merket ville du valgt og hvorfor?

Jeg har hatt begge deler. Tre BMW og en Merc. Mercedes-faen var et sorgens kapittel med en stor appetitt for bakre hjullagere og en relativt sparsommelig komfort med tanke på hva bil det egentlig var. Jeg foretrakk faktisk svenskebilen jeg hadde.

Dog, to av disse bayerske vognene var jo enda verre - de funket jo faen meg aldri. Skammen var stor da mitt vidunderlige gule fartsvidunder hadde Bergenshistoriens mest omtalte motorras i krysset utenfor fotballpuben, en herlig vårdag med masse øldrikkende fotball-fans som i en halvtime hadde mer underholdning med meg enn kampen på storskjermen.

Om jeg absolutt måtte velge så tror jeg heller jeg hadde gått for Mercen anyday. Eventuelt heller tatt drosje.

edit: helvete, jeg lyver jo. jeg har hatt TO merc. den første var faktisk hysterisk gøy, men ikke spesielt praktisk eller god. 2.5 cosworth, sinna som et fly - men komfortabel som en russisk passasjervogn.

loren: drømmebilen?

Endret av JackCrews
Skrevet

Jack: Finnes det en bil du ikke ønsker å bli sett i? Hvilken?

alt som måtte ramle ut av frankrike + fiat. jeg føler meg også noe ferdig med knall gule bmw'er. new beetle er også uaktuelt, og jeg er lykkelig om jeg kan unngå å måtte trille rundt i kjærring-handlevogner som golf, civic og annet fantasiløst fjas. og audi, audi utgår med jævlig skyhøye kneløft. jeg dytter heller mazdaen min enn å kjøre en audi. livet er for kort for bedrittne biler.

niennas: hvor mange kinky plagg eier du?

Skrevet (endret)

loren: drømmebilen?

Jeg ønsker meg en Mazda cx5 - en blå sådan.

Dreamdrops: håper du på noe oppmerksomhet på valentines day, eller er det en dag du ikke bryr deg om?

Endret av loren
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dreamdrops: åssen platespiller er det du har ?! :P

Hva slags? Haha, aner ikke. En eller annen fra 70-80 tallet som funker helt fint!

Dreamdrops: Når er det beste tidspunktet å spise middag?

Jeg elsker middag! Så.. Hele dagen? Bortsett fra grytidlig, for da sover jeg.

Dreamdrops: håper du på noe oppmerksomhet på valentines day, eller er det en dag du ikke bryr deg om?

Altså.. Det hadde vært veldig koselig! Valentine eller ei, jeg er glad i blomster (jobber jo med blomster :fnise: ), sjokolade og kort.

Men tviler på at det dukker opp noe, får heller skrive et kort til meg selv :P

Yme: Hvilken juice liker du best?

Lillesiren: McDreamy eller McSteamy?

(Veldig kreative spørsmål må jeg si :fnise: )

Skrevet (endret)

Yme: Husker du den første posten du skrev på kvinneguiden? Hva var det? :fnise:

Japp, det første jeg skrev her var "Gi meg oppmerksomheten din", og det var alt som sto i det innlegget. Det var skrevet til en bruker som het Towelie. Aner ikke om hu er her fortsatt. Hu var ganske morsom.

Yme: Favoritt-mat?

Lever og kålstuing! Møter jeg på noen som kan lage skikkelig god lever og kålstuing, blire no pårrem med en gang.

Yme: har du fått utnytta den nye onkelungen din til noen flere artige kunstverk?

(jeg trenger en god latter/ noe å smile fra øre til øre av, så du må gjerne poste det om du har laga noe :nigo: )

Nei, har ikke sett han den siste uka, men jeg skal se om jeg kan bygd et eller annet fint oppå han, neste gang jeg ser han, så laster jeg det opp her hehe

Yme: Har du tatovering?

Du kan jo komme og se etter ;-P

Yme: FInaste farge i kunstverk?

I kunstverk er jeg mest glad i gule og brune farger, fordi det kan skape litt sånne dystre ørkenlandskap. Passer veldig bra i surrealisme, og surrealisme er fett!

salvador_dali_time.jpg

Yme: Når var sist du hadde skikkelig latterkrampe, og hva lo du av?

Jeg har en kamerat som blir en skikkelig pikk når han drikker, så da sitter vi og ler så vi griner av han, når han har dårlig samvittighet dagen etter. Jeg tipper at når han ler, er det fordi han egentlig skjuler tårene sine :ler: Det er vel bare en ukes tid siden, men jeg har ledd mye siden da... Det er kanskje litt rart, men jeg sitter ofte her og ler, helt for meg selv :nigo:

Jack: Du fikk valget mellom å amputere armen du bruker mest, eller pikken. Hva velger du?

Endret av Yme
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

i <3 u!!!

Right back handsome :5:

hvilken norsk kjendis fortjener aller aller minst og egentlig

absolutt ikke en kake i fleisen Jack?

yme: er søsteren din her på KG? og hvordan står det til med moren din

for tiden? (svar hvis du synes det er ok at jeg spør)

Endret av NozMonster
Skrevet

Jack: Du fikk valget mellom å amputere armen du bruker mest, eller pikken. Hva velger du?

Denne er dritenkel. Jeg elsker armene mine. De spiller gitar. De kjører bil. De sloss. De skyter. De tegner. De spiller flight sim. De gjør jo alt for meg! Jeg elsker biler, gitarer, jeg er jævlig god på å sloss, skyte og tegne! Og flight sim, hallaos - hva annet skal man bruke død-tid på?

Pikken min? Det er få ting som har fått meg i så &¤%"%¤"!% mye trøbbel som den forbanna kuken der! Ikke kan han kjøre bil, heller. Swar overlever, jeg har ti fingre og en tunge. And I can eat a peach for hours.

padawan: hvis du skulle ha en rolle i star wars - da hadde det blitt? enn i star trek?

yme: bekle rollene i star wars (den første) med kg-brukere!

Gjest padawan
Skrevet

padawan: hvis du skulle ha en rolle i star wars - da hadde det blitt? enn i star trek?

vet ikke. Så lenge jeg hadde hatt blått eller grønt lyssverd hadde det egentlig vært det samme.

Yme: vært med i noen reality-serier?

Skrevet (endret)

Singha: Hva heter du?

Endret av Evilposelos
Skrevet

hvilken norsk kjendis fortjener aller aller minst og egentlig

absolutt ikke en kake i fleisen Jack?

I takt med tiden må jeg vel si Margaret Berger

loren:

yay or nay?

Skrevet

I takt med tiden må jeg vel si Margaret Berger

loren:

yay or nay?

Ikke superduper-yay, den er litt for anonym til det, Men fengende nok, og noe jeg sannsynligvis ville putta på kjøre-bil-spotify-lista mi :)

Jack: samme spm:

Noz: Kan du linke til din favorittsang om dagen?

Skrevet

Guybrush: Hvis en dame skulle gjøre noe som var romantisk men ikke kleint for deg, hva skulle hun gjort?

Likte forresten veldig godt svaret ditt :) Deler den tankegangen selv.

Nå liker jeg veldig godt overraskelser så det er liksom litt vanskelig å si noe spesifikt. Men om hun har planlagt noe, tatt seg flid med noe og husker ting vi har pratet om og viser meg at hun har lyttet og virkelig blitt kjent med meg - da smelter jeg lett. Eller om hun deler noe nytt med meg som jeg vet er spesielt for henne. Jeg skrev for et par uker siden hva jeg annså som en perfekt date - den beskrev vel også litt hva jeg kunne falt for :)

Cindi: hvilken type jenter tror du jeg normalt sett faller for? Beskriv gjerne :P

Calavi: hvordan var du i russetiden (om du har vært russ) ? :)

Skrevet

Foreløpig bare koser jeg meg!

Josefin88: Hva er verst med å bo sammen med de du bor med?

Drua: Jordbær eller sjokolade-is?

Hmm.. Jeg har det ikke ille, men det verste må være Fifa-musikken som står på døgnet rundt + at den ene samboeren ikke alltid er helt medgjørlig :P

Padawan: Hvilken matrett misliker du mest?

Gjest padawan
Skrevet

Padawan: Hvilken matrett misliker du mest?

Det er egentlig få ting jeg misliker innen mat men skal noe nevnes må det bli paibunn. Quiche Lorraine fikser jeg ikke og får jeg vanlig pai sørger jeg for å få med nok is (eller annet tilbehør) som dreper smaken av paibunnen. Middagspai spiser jeg rett som det er men den der det såpass mye fyll på at det går fint.

Josefi88: hva slags musikk liker du?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Calavi: Hva er "fast tilbehør" om du ligger hjemme og er syk?

Jeg har alltid en helg haug med halspastiller: svart doc, grønn doc, CuraMed, fribol, repsils osv... Smertestillende og nesespray er jo selvfølgeligheter! Når det kommer til drikke går det for det meste i appelsinjuice, i hvertfall om jeg har vondt i halsen. Da er det det eneste jeg drikker. Ellers tror jeg ikke det er så veldig mye. Jeg spiser ikke stort når jeg er syk, så er ikke noe annet jeg "må" ha.

Calavi: Hva med deg?

Jeg er jammen ikke sikker enda. Har egentlig blitt invitert med på hyttetur, men det kommer litt an på om jeg skal jobbe eller ikke tror jeg. Har alltid vært i byen i påsken, så hadde vært litt artig å oppleve påske på fjellet også..

Calavi: hvordan var du i russetiden (om du har vært russ) ? :)

Jeg har vært russ ja, men det var ikke noe for meg. :fnise: I årene før hadde jeg kjempeghøye forventninger, men når det nærmet seg ble jeg bare mindre og mindre gira. Jeg trakk meg fra bussen jeg var på, og "rullet" heller med forskjellige busser.

Jeg hadde en fin tid med vennene mine, og det er det jeg sitter igjen med. Jeg er ikke den typen som synes det er noe sjarm i å gå med samme bukse i en måned,drikke seg kanakas og ta kongla. Nå er selvfølgelig ikke russetiden kun det, men selve konseptet er ikke helt min greie

Jeg orket ikke feste uker i strekk, så jeg tok det ganske rolig. Var med på treff og rullet litt. Allikevel var jeg kjempesliten 17 mai, la meg klokken 19 og våknet 19 timer senere.

Cindi: Hva husker du best fra bryllupsdagen din?

Gunfreak: Hvilken sang beskriver humøret ditt i dag?

Josefin88: Følger du med på noen serier?

Stjerner: Kan du beskrive deg selv utseendemessig?

Evilposelos: Hører du på radio? I så fall, hvilken kanal?

Dreamdrops: Hvordan gå det med deg? Hvordan behandler singellivet deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...